A Bieber dream, Chapter 86 - THE END

- Ha så kul nu, gör inget dumt och RING! Sa Pattie när hon kramade oss
- Vi är 2 små änglar mamma, det vet du! Sa Justin och vi började gå mot bilen.
Just nu var jag så himla peppad så det fans inte, jag dansade och sjöng till Sombody to love med Justin och Usher i bilen, Kenny och Justin bara skrattade åt mig men till sist fick jag med både Justin och Kenny att sjunga med och jag har aldrig varit lyckligare!
- PARIS HERE WE COME!



JUSTINS PERSPERKTIV:

På flygplatsen var det KAOS! Fansen hade redan hunnit dit och dom grät, skrek och hoppade för att få min uppmärksamhet och jag ville gå fram och de dom alla en autograf osv men jag hann inte! Istället tog jag ett hårdare grepp om Jolinas hand och vi började springa mot ''in checkningen''. Det var nu 15 minuter kvar tills planet skulle lyfta och vi orkade inte stanna på flygplatsen med alla skrikandes fans så istället sa vi hejdå till Kenny som inte skulle följa med till Paris eftersom vi verkligen ville vara.. Ensamma!
På planet gjorde vi knappt något, kollade på tv (Ja det är privat flyg), spelade spel och småpussades lbland. Efter 4 timmar var vi äntligen framme och det var faktiskt varmare i paris än vad jag trodde!
Vi tog in på det lyxigaste hotellet i stan och den lyxigaste sviten också, klockan var ganska mycket men vi var inte ett dugg trötta eftersom vi sovit på flyget så jag försökte fort lista ut en överraskning, jag tänkte så det knakade men sen kom jag äntligen på världens bästa idé!
JOLINAS PERSPERKTIV:

Justin hade förberett en överaskning eller höll på eftersom han ringde några samtal så istället hoppade jag in i duschen, det behövdes! När jag var färdig tog jag på mig en vit, kort, tight klänning med rosa, lila och blå små små blommor och till det tog jag mina vita converse!
- Vad fin du är älskling! Sa Justin och kysste mig
- Du ser inte heller så dum ut.
Han log, tog min hand och vi började gå ut, när vi kom ut stod det en limousine, wow!
- En limmo? Du skulle inte behövt.. sa jag
- Detta är bara början gumman!
- Jag älskar dig!
- Jag älskar dig också.
När vi kom fram satte han på mig en ögonbindel, och bad mig att verkligen inte tjuvtitta. Jag kände att vi började gå upp för några trappor, sen en hiss, igenom en dörr, trappor igen och sen stannade vi. Han tog sakta av mig ögonbindlen och jag var mållös, absolut mållös, jag fick inte fram ett ord!
Han hade fixat ett bord, längst upp i eiffeltornet, med massa levande ljus och små lampor som hängde på ''väggarna'', det var så fin, aldrig, aldrig någonsin hade en kille gjort något såhär till mig!
- Gillar du det?
- G-gill-ar? Justin j-jag älskar det o-ch jag ä-lskar dig, snyftade jag fram!
- Gumman gråt inte, detta var det minsta jag kunde göra!
- Men det är så fint, och du är fin och allt är fint!
Han tog min hand och ledde mig till bordet, han drog ut min stol och jag satte mig, vi pratade om allting, vad vi skulle göra här i Paris, hans konserter, Jasmine ja allt! Maten var hur god som helst och jag var verkligen världens lyckligaste tjej!
Eftersom utsikten här uppifrån var helt amazing och det kvar kväll, nästan natt här i Paris så ville jag göra en grej. När både jag och Justin ätit upp så tog jag min stol, ställde den precis vid ''väggen'', jag ställde mig upp på stolen och kollade ut, vinden blåste i mitt hår och allt var perfekt!
Stolen började gunga och jag började tappa greppet om stolpen jag höll i, jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, det sista jag hörde innan jag föll var Justin, han skrek mitt namn sen låg jag på marken flera hundra meter ner med en otrolig smärta i bakhuvudet och ryggen, sen blev allting svart.
Jag ryckte till i sängen, svettig, jag kollade mig runt om i rummet, jag möttes av mina 140 postrar på Justin Bieber, få sekunder senare kom jag på vilken dröm jag precis haft, om mig och Justin, jag log för mig själv men kom på att det bara var en dröm. Jag sneglade mot klockan som var kvart i 20 i 8, great nu kommer jag försent till skolan också! Jag hoppade in i duschen fort som aldrig förr, drog på mig underkläder och ett par Ljusa Jeans shorts, ett grönt linne, en grå kofta och mina vita converse, sen sprang jag till bussen, woah jag hann, tur!

När jag kom till skolan började vi om 5 minuter så jag sprang till mitt skåp där jag träffade Joanna!
- Hej gumman! Sa hon när hon såg mig
- Hej sötnos, shit vilken snygg t-shirt!
- Tycker du?!
- Aa verkligen, och omb.. jag måste berätta vilken jädrans sjuk dröm jag hade inatt!
- TELL ME, TELL ME, TELL ME!
- Okej, kolla jag och.. Justin Bieber var tillsammans, alltså jag menar tillsammans på riktigt, jag bodde tillochmed hos honom i slutet!
- OMB! sa Joanna
- Haha, det finns mer! Du var med, Sofie var med Olivia va med, Sam va med, Jasmine V. duvet?
- Aa
- Hon var också med, Pattie var med, hans mamma, det var helt sjukt, den var så verklig Joanna, sen slutade den helt jävla crazy!
- Hurdå?
- Jag trilla ner från eiffeltornet i Paris! sa jag och hörde hur dumt det lät, det måste Joanna också gjort eftersom vi nu stod och asflabba!
- Wow Jolina hahahaha, så ni var i Paris också?
- Yes!
- Well.. it was just a Bieber dream..

THE END! Lite sjukt slut detdär va? Haha, jag tycker det var asgrymt! (För er som inte förstår: Hela berättlesen har Jolina drömt, allting var en dröm och Jolina är fortfarande bara ett fan av Justin Bieber!)
Jag hoppades verkligen att ni gillade det och imorgon (!) kommer den nya upp, oh jag kan knappt vänta själv!

Och nu hörrni.. HA ETT JÄVLA GOTT NYTT ÅR!!

Postat av: elle

OHHH MY FUCKING BIEBER !!!!! AWESOME !!! FUCKING' BÄST, ursäkta språket men det där var helt amazing ! Ni är BÄST TJEJER !!!

2011-01-01 @ 00:33:52
Postat av: Anonym

Skitbara ju!!!!!!!!!!!:DDDDDDD

2011-01-01 @ 01:02:39
Postat av: Julia

asso jag älskade slutet men asso det känns att man liksom vill gråta för att allt bara var en dröm :( ville att dem skulle vara ihop :(

2011-01-01 @ 10:41:20
Postat av: Jessica

Skitbra, grät ju :) har ingen aning varför :O xD

2011-01-01 @ 11:53:35
Postat av: Anonym

n' vilket hemsk slut :'(

2011-01-01 @ 12:57:33
Postat av: Anonym

asbra men slutat va super tråkigt, det skulle inte vara en dröm!!!!!!!

2011-01-01 @ 13:54:17
Postat av: Julia ♥

MEN ÅHÅÅÅ VAR ALLT EN DRÖM?! :((( jag var inte direkt nöjd men aja -.-

2011-01-01 @ 14:21:32
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda ♥

FAN vad bra! seriöst, var allt en dröm? O_O då tycker ja lite synd om jolina som fått "uppleva" allt med justin, men skit grymt!

2011-01-01 @ 14:55:26
Postat av: Johanna

men ååå!!! hahha men en sak som skulle vara lite roligt är om hon nu stötte på honom i verkligheten:P men iaf en grymt bra novell:D

2011-01-01 @ 14:59:21
Postat av: Ella

Så allt var en dröm!!!! men skit bra i allafall :D

2011-01-01 @ 16:37:24
Postat av: emelie

awww :( Men älskade den från början till slut och nu ska jag läasa din nya ;D <3

2011-01-01 @ 16:41:07
Postat av: Emma

FSAANANANANIAHFJIAKSFASFJHASK dampar. fyyy vad besviken jag blir på slutet!!!!!!!!!jag blev jätte påverkad av den här novellen!!! fick fjärilar i magen, grät, vart glad, log, ja allt möjligt!!! så slutar dte med tt det är dröm! jag kanske överdriver. men fan fanfan. jag blev så jävla påverkad av det här.

2011-01-02 @ 00:26:50
Postat av: Denice

Fyfan va bra <3 Jag har följt bloggen ända sen du började med kapitel 1 :D Jag stannar såååklart kvar! :D Puss Denice

2011-01-03 @ 16:02:20
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilket bra slut, men det hade varit roligt ifall hon skulle gå ut på skolgården och typ krockat med honom på riktigt xD men men as bra!!!<3

2011-01-08 @ 18:19:16
Postat av: linnea<3

ÅHH!! man har ju suttit och grinat över saker som hänt, de har pirrat i magen och dom bara hade det bäst tillsammans... men så var allt bara en dröm... fyfan va tråkigtg, jag började att grina för att de var en dröm. det va lite synd men jag får väl stå ut... fast än jag kommer att tänka på det hela tiden, jag önkade att ni inte hade skrivit så där i slutet, men gjort e gjort! puss o kram

2011-01-09 @ 21:10:44
Postat av: emma yao.

älskade denna novellen!

gud vilket slut, jätte bra! tråkigt att det var en dröm kanske men jag gillade det! Jag menar alla andras slutar likadant! så jag gillade det! :)

2011-03-30 @ 21:35:07
Postat av: daniella

Denna novellen var sjuktbra! Shit ni skriver jättebra! Att ni orkar skriva så mycket oxå, skitbra.. Slutet var grymt! Jag hade aldrig tänkt att slutet skulle va så men det låter riktigt bra måste jag säga, för nu fattar man ju varför novellen heter som den gör!

Ni är superduktiga!!! (läste den lite sent haha)

2011-06-08 @ 22:07:25
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: My

såå bra fast det sög att det bara var en dröm.. det förstörde allt

2011-11-03 @ 22:55:59
Postat av: Tilde

Jätte bra novell!

Slutet blev jag ledsen,men efter ett tag kom jag på att det var ganska häftigt.Så mycket på en natt ☻

Grymt tjejer!

2011-11-27 @ 22:00:50
Postat av: Wilma

Vet, kommer sjukt sent, men ville bara kommentera!
Serien var så jävla bra! Tycker det var skumt, roligt men sorgligt slut! <3
Lite rolig idé, att allt bara skulle vara en dröm!
Hände rätt mycket i drömmen, den denna serien var så jävligt sjukt bra! Love it!

2013-04-26 @ 20:41:27
URL: http://jdrewbiebernovellerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: