a Bieber dream, chapter 79

Jag vaknade strax efter att Jolina vaknade men orkade inte gå upp. Men tillslut så gick jag ner till dom andra. Jag hörde hur dom pratade och tjuvlyssnade lite.
- Okej.. Du gillar Justin va? Hörde jag mamma säga. Jag log lite och väntade på Jolinas svar.
- Ja.. jag älskar honom av hela mitt hjärta. Även fast vi bråkar så älskar jag honom lika mycket. Jag kan lita på honom även fast han har synder. Han är underbar på exakt alla sätt. Det går inte att se han ledsen, för då blir jag också ledsen. Han är min andra halva, hoppar han hoppar jag... Sa hon och jag blev nästan tårögd.

Är jag värd en sådan vacker flickvän? Jag gick fram till henne och kramade om henne bakifrån.
- Jag älskar dig också..

JOLINA'S PERSPEKTIV:

Jag log lite mot Pattie men så känner jag plötsligt två armar runt mig. Jag vände mig om och där stog Justin. Jag log och la händerna runt hans axlar och kysste han lite ömt.
- Hörde du? Sa jag sen.
- Jag hörde allt.. Sa han och släppte taget om mig. Han gick bort mot kylskåpet och tog ut lite frukost och kollade påmig däri mellan.
- Öh.. Okej.. Sa jag och log lite glatt.. Det var väll kul.. Kul att du tjuvlyssna. Flinade jag och gav han en blink.
- Jag ville ju höööra. Lipade Justin på skoj. Jag log lite och ställde mig sen upp. Jag gick mot Justin och kom upp bakifrån och la armarna runt honom.

-Vad vill du göra idag? Jag har saknat dig vettu.. Log jag och hjälpte Justin med att göra iordning frukost. Han skakade lite på huvudet och kollade ner på sin mobil.
- Tänkte att Chaz och Ryan kunde komma? Du och Chaz har ju blivit riktigt bara vänner dom senaste gångerna dom vart här.  Sa jag och flinade lite samtidigt som jag kollade på Justin. Jag skulle precis svara med blev avbryten av Pattie.

- Okej, jag går nu! Ska jobba natt, syns imorgon.. Sa hon och gav mig och Justin en kram. Hon gick sen snabbt därefter. Jag och Justin gjorde klart frukosten. Vi pratade lite om att Chaz och Ryan skulle komma. Dom skulle ta flyget från Canada om en timme. När vi ätit klart och duket undan maten så gick jag upp till "mitt" rum och satte igång datorn. Jag loggade snabbt in på msn för det var typ det enda jag orkade med nu för tiden. Allt annat var bara kaos. Jag så att Sofia var inne, hon hade man ju inte träffat på länge.
Jolina Smith' Skriver:
  • Hey :)
Sofiiiiia '<3 skriver:
  • Hey, asso du.. Jag.. Hahahahaha
Jolina Smith' skriver:
  • Va, vadå?
Sofiiiiia ' <3 skriver:
  • Du , jag har hittat världens bästa bild på din pojkvän.. Asso.. Haha! Kevin skickade den till mig.
  • Ska jag bifoga den?
Jolina Smith' Skriver:
  • Gör det :)
Sofiiiiia' <3 skriver:
här.. Haha..
När bilden kom upp kunde jag inte hålla mig för skratt. Jag började skratta så mycket att jag fick ont i magen. Justin kom in till mitt rum och frågade vad som hänt men jag skrattade så mycket att jag inte kunde prata. Han kollade upp mot datorn och jag såg hur han blev hellt röd i ansiktet. Egentligen så tyckte jag synd om honom men bilden.. Den var så rolig.
- Jolina.. Den är redigerad, kan du andas eller? Sa han och började plötsligt kittla mig. Och nu gjorde det nästan ont så mycket jag skrattade. Jag försökte komma loss men han hade båda mina händer i en av sina samtidigt som han kittla  mig med den andra. Jag sparkade han löst mellan bena och han började skrika.
- JOLINA! VAD FAN GÖR DU? Skrek han och hoppade till. Jag flinade bara och sprang iväg när jag endå hade chansen. Jag sprang ut från hans rum och in Pattie's. Han kom snabbt efter mig och jag fick en flashbak. Jag kommer ihåg sist vi båda var här. Vi hade träffat varandra precis och kysstes, och in efter det kom Pattie. Justin log lite när han såg mig och satte sig brevid.

- Vad tänker du på shawty? Sa han och andades tungt i mitt öra. Jag flinade bara och började pilla med hans fingrar.
- Jag kommer ihåg.. Första gången vi var här.. När vi kysstes i din mammas säng och så kom hon in. Sa jag och blev lite röd. Han log bara lite.
- Då får vi avsluta det vi påbörjat.. Sa han och kom närmare mig.

Awwi! Haha.. Nej men så söta.. Kommentera för mer!

Postat av: Anonym

MER IKVÄLL !!!!! :d

2010-12-28 @ 21:28:56
Postat av: elle

AWESOME, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-28 @ 21:36:07
Postat av: Anonym

sååå himla bra mer snälla :DD

2010-12-28 @ 21:43:10
Postat av: Anna

mer :D

2010-12-28 @ 21:44:18
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: