a Bieber dream, chapter 46

När jag gick ner för trappan höll Justin på att tappa hakan, jag bara log och kollade mig omkring i köket och såg att han dukat upp, tänt några levande ljus och satt på lite lugn musik. Jag nästan sprang emot honom och jag kunde inte sluta kyssa honom..

han var så underbar. Jag släppte honom och gick och satte mig.
- Så du kan laga mat? Log jag och kollade upp på Justin som fortfarande stog upp. Han skakade på huvdet och log.
- Men.. Vad är det du har gjort? Sa jag och kollade ner på maten. Du har ju lagat den? Han nickade och satte sig på stolen.
- Ja, men jag vet inte hur det smakar! Sa Justin och blinkade. Men det är ju inte så svårt, hakka lite grönsaker typ.. Och göra lite såser och sånt! Det är inte så svårt.. Sa Justin och log. Jag nickade och började äta lite.  Musiken var underbar och det var bara några ljus som lyste upp rummet. Efter att vi ätit så gjorde vi i ordning oss för att gå på bio.
- Jag tror att Kenny måste vara med oss.. Det kommer blir hellt galet annars! Suckade Justin och såg lite ledsen ut. Jag nickade och han ringde honom. Kenny skulle hämta oss om en halvtimma. Vi tog på oss lite mera "myskläder" och det Kenny var redan här. Vi gick ut hand i hand mot bilen och öppnade dörren. Det var några paparazzi's som följde efter oss till bilen och sprang efter ett tag. Jag tyckte så synd om Justin. Jag suckade lite och Justin kollade frågandes på mig.
- Det är bara det att.. Är det inte jobbigt? Jobbigt med alla paparazzi's? Sa jag och kollade ner på golvet. Jag så genast att Justin blev lite orolig.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Fan, tänk om hon lämnar mig för mitt kändisskap? Det får inte hända! Jag måste få henne och tänka annat.. Men jag kan ju heller inte lägga ner allt. Jag kände direkt hur pressen började.
- Nej.. Det är inte så farligt.. Jag är van. Sa jag och fakelog. Hon nickade och resten av bilresan var väldigt tyst. När vi väll kom fram så var det massa skrikande fans där.
- JUUUUUUUSTIN, WE LOVE YOU! Skrek dom flesta. Jag kollade mig omkring för att hitta Jolina. Hon var borta. Jag ställde mig på tå för att se henne och jag såg att hon var påväg in i bion. Jag skrev några autografer och sprang sedan efter henne.

- Varför stack du? Sa jag sen anfått när jag kommit ikapp henne. Kenny kom precis efter och han skulle vänta utanför bion.
- Jag fick huvudvärk.. Sa Jolina, fast man fattade att hon ljög. Men jag ville inte skapa några konflikter. Tänk om hon lämnar mig? Lämnar mig för att jag är känd? Jag ville inte ens tänka på det så jag tänkte på annat.
- Vilken film ska vi se? Sa jag tillslut.
- Jag vet inte? Vi kan ju se the Last song? Han log och vi beställde biljetter. Vi gick sen hand i hand in i bion tills Jolina släppte mig och började skaka..

Måste gå, men kommenteraaaaaaaaaaaaaaa♥


Postat av: Anna

omg :o mer ! :D

2010-12-05 @ 17:45:29
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

Mer! Harregud! Mer'

2010-12-05 @ 18:33:06
Postat av: FRIDA

meeeer!!! snälla en till idag? !! :)<33

2010-12-05 @ 18:42:19
Postat av: ida

du måste skriva minst en till idag!:D

2010-12-05 @ 19:09:59
Postat av: justinsjulija

mera ? :D

2010-12-05 @ 19:18:22
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: caroline

wäääähhhh nu blir jag rädd!! COME ON LIIIITE TILL ? :D:D:D:D:D

2010-12-05 @ 19:35:34
URL: http://linnochcarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woooww, :)) snälla typ två till idag!!:)

2010-12-05 @ 20:40:31
Postat av: Fia

Mer mer mer mer!!!! :'(

2010-12-05 @ 21:13:19
Postat av: Julia ♥

SHIT VAD HAR HÄNT? VARFÖR ÄR HON SÅ NERVÖS?? :O MEEER ! ♥

föresten, skulle dom se The Last Song? XD haha

2010-12-05 @ 21:20:56
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: LINNEA

meeeeeer !!! en till idag?:) <3

2010-12-05 @ 22:08:30
Postat av: Anonym

MER, så jävla bra asså!

2010-12-05 @ 23:02:49
Postat av: Louise

Mer snälla ! :D

2010-12-06 @ 16:52:01
URL: http://checkabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: