a bieber dream, Chapter 12

Jag vaknade av att.. Idag fanns ingen anledning. Jag vaknade bara. Jag sneglade upp på klockan och den vara bara halv 9. Vad konstigt, jag brukar annars vakna vid 12. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade 3 nya sms. Alla var från mamma som hade sagt att hon var på jobbet och att Jovana skulle komma hem idag. Jag blev lite smått glad sådär. Men inget mer, Jag sket i att svara.. Jag orkade inte. Jag gick in på kontaktlistan och försökte ringa Justin, men jag fick inget svar. Jag blev lite orolig att han redan hade åkt och att jag inte skulle få träffa honom innan. Jag gick ner och öppnade kylskåpet. Jag tog fram ost och skinka och en liten brödskiva. Jag tog ut mjölken samtidigt som jag la in osten och skinkan. Sen tog jag ner oboyen. * 1.sked.. 2 .skedar.. 3. skedar* och det räckte. Jag la in mjölken igen och satte mig i soffan. Jag hade studiedag idag. Det var verkligen superhärligt! Så fort jag hade ätit upp frukosten så bestämde jag mig för att gå och ta en dush. Jag gick och lämnade sakerna i köket och gick sen upp mot badrummet. Jag gick in och låste om mig. Jag kollade snabbt på min mobil innan jag hoppade in i dushen. Inga nya sms eller missade samtal. Jag tog av mig kläderna och gick in i dushen och satte på vattnet. Det var iskallt så jag vred lite på kranen så att det blev varmt vatten. Det lät som om någon öppnade dörren där nere, hade jag glömt och låsa? Men jag inbilla mig säkert. Jag stängde av dushen efter att jag var färdig och torkade av golvet lite eftersom det hade skvätt. Jag letade runt efter en handduk men så kom jag på att jag la in dom på rummet.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Jag ringde och ringde på dörren men ingen svarade. Jag kollade om det var öppet och det var det. Jag kollade mig omkring och gick upp för trappan där Jolinas rum låg. Men ingen var där. Jag vände mig om och gick rakt in i någon. Jag antog att det var Jolina och jag kramade henne. Men jag belv helt blöt. Jag såg sen att hon precis kommit från dushen och hon var helt naken. Jag tog snabbt upp händerna och satte dom framför ögonen.
- VAD FAN JUSTIN?! Hörde jag Jolina skrika. Jag tänkte ta tag i hennes axel men så kände jag att det inte var hennes axel, utan något helt annat. Jag märkte snabbt att det var hennes bröst och tog bort genast bort handen. Gud så pinsamt.
- Förlåt! Jag visste inte att du var naken? Sa jag oskyldigt.
- Okejokej. Kolla bort nu! Jag måste gå och hämta en handduk. Eftersom jag inte såg något så nikade jag bara okej. Jag märkte att hon ställde sig upp och när hon hade gått en bit så vände jag mig om och kollade "lite" men så mycket hann jag inte för hon hade hunnit komma in i sitt rum. Jag suckade och efter ett tag så ropade hon att jag kunde komma in. Jag ställde mig upp för att bege mig till hennes rum. När jag kom in så bad hon mig sätta på hennes dator. Jag nickade och gjorde som hon sa. Hon hade på sig ett par ljus blåa jeans och ett linne med en blåmunktröja över. Hon såg riktigt snygg ut, Blått var verkligen hennes färg. När jag kom in på datorn så skulle man skriva lösenord. Jag kollade på ledtråden där det stog " Min dröm-man". Jag log lite smått för mig själv och skrev sen in " justinbieber ". Det var rätt, Jag skratta lite för mig själv och såg sedan hur Jolina kollade på mig.
- Så jag är din drömman? Sa jag och log. Jolina blev lite röd om kinderna.
- Ehm.. Jag är ett fan Justin! Sa Jolina med ett riktigt "fakesmile". Jag kollade bara på henne och log. Hon tog datorn ur min famn och satte sig brevid mig med datorn i hennes knä.
- Vill du vara med på bild? Log Jolina. Jag nickade.
- Jag är med på bild varje dag endå! Sa Jag och gav henne en liten flirtig blink. Hon tog upp sina webbkamera. Båda log på bilden.
- Tack, får jag ha den som profil bild på Facebook och Twitter? Skrattade Jolina. Jag nickade och hon lös upp som en sol. Jag såg hur hon gick in på Twitter och bytte bild och sen på Facebook.
- Haha, varför har du Rihanna som profilbild? Sa jag och log ett brett leende.
- Hon är vacker! Sa hon och log hon med.
- Men du är vackrare. Sa jag och kollade på henne, Jag bet mig i läppen och kollade sen bort. Jag märkte att hon kollade på mig.
- Tack J ustin! Men du är vackrare. Jag gav Jolina en snabb kram och ställde mig sen upp.
- Jag måste gå nu, vi åker om en timma! Jag kommer sakna dig och den lilla tid vi har haft tillsammans. Men det kommer inte ta slut än, jag kommer komma till dig så fort du kommer hem! Sa jag och pussade Jolina snabbt på pannan. Hon följde med mig ner till yterdörren. Och jag kände att jag skulle sakna henne och den lilla tid vi haft en så länge. Jag kramade henne hejdå.
- Jag ringer dig så ofta jag kan! Jag smsar dig också. Sa jag med ett litet leende.
- Gör så! Sa Jolina och gav mig en kram. Jag gick därifrån och satte mig i bilen. Hon vinkade hejdå till mig..
Dom svarade godnatt tillbaka. Jag log för mig själv och gick in på rummet. Jag släckte rummet och tog upp min ipod. Jag valde låten "U smile" av självklart Justin Bieber om ingen annan. Jag la mig ner i sängen och somnade nästan direkt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En bild på Jolina med webbkameran.
Jag vaknade av att.. Idag fanns ingen anledning. Jag vaknade bara. Jag sneglade upp på klockan och den vara bara halv 9. Vad konstigt, jag brukar annars vakna vid 12. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade 3 nya sms. Alla var från mamma som hade sagt att hon var på jobbet och att Jovana skulle komma hem idag. Jag blev lite smått glad sådär. Men inget mer, Jag sket i att svara.. Jag orkade inte. Jag gick in på kontaktlistan och försökte ringa Justin, men jag fick inget svar. Jag blev lite orolig att han redan hade åkt och att jag inte skulle få träffa honom innan. Jag gick ner och öppnade kylskåpet. Jag tog fram ost och skinka och en liten brödskiva. Jag tog ut mjölken samtidigt som jag la in osten och skinkan. Sen tog jag ner oboyen. * 1.sked.. 2 .skedar.. 3. skedar* och det räckte. Jag la in mjölken igen och satte mig i soffan. Jag hade studiedag idag. Det var verkligen superhärligt! Så fort jag hade ätit upp frukosten så bestämde jag mig för att gå och ta en dush. Jag gick och lämnade sakerna i köket och gick sen upp mot badrummet. Jag gick in och låste om mig. Jag kollade snabbt på min mobil innan jag hoppade in i dushen. Inga nya sms eller missade samtal. Jag tog av mig kläderna och gick in i dushen och satte på vattnet. Det var iskallt så jag vred lite på kranen så att det blev varmt vatten. Det lät som om någon öppnade dörren där nere, hade jag glömt och låsa? Men jag inbilla mig säkert. Jag stängde av dushen efter att jag var färdig och torkade av golvet lite eftersom det hade skvätt. Jag letade runt efter en handduk men så kom jag på att jag la in dom på rummet.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Jag ringde och ringde på dörren men ingen svarade. Jag kollade om det var öppet och det var det. Jag kollade mig omkring och gick upp för trappan där Jolinas rum låg. Men ingen var där. Jag vände mig om och gick rakt in i någon. Jag antog att det var Jolina och jag kramade henne. Men jag belv helt blöt. Jag såg sen att hon precis kommit från dushen och hon var helt naken. Jag tog snabbt upp händerna och satte dom framför ögonen.
- VAD FAN JUSTIN?! Hörde jag Jolina skrika. Jag tänkte ta tag i hennes axel men så kände jag att det inte var hennes axel, utan något helt annat. Jag märkte snabbt att det var hennes bröst och tog bort genast bort handen. Gud så pinsamt.
- Förlåt! Jag visste inte att du var naken? Sa jag oskyldigt.
- Okejokej. Kolla bort nu! Jag måste gå och hämta en handduk. Eftersom jag inte såg något så nikade jag bara okej. Jag märkte att hon ställde sig upp och när hon hade gått en bit så vände jag mig om och kollade "lite" men så mycket hann jag inte för hon hade hunnit komma in i sitt rum. Jag suckade och efter ett tag så ropade hon att jag kunde komma in. Jag ställde mig upp för att bege mig till hennes rum. När jag kom in så bad hon mig sätta på hennes dator. Jag nickade och gjorde som hon sa. Hon hade på sig ett par ljus blåa jeans och en rosa blus. Hon såg riktigt snygg ut, Blått och rosa var verkligen hennes färger. När jag kom in på datorn så skulle man skriva lösenord. Jag kollade på ledtråden där det stog " Min dröm-man". Jag log lite smått för mig själv och skrev sen in " justinbieber ". Det var rätt, Jag skratta lite för mig själv och såg sedan hur Jolina kollade på mig.
- Så jag är din drömman? Sa jag och log. Jolina blev lite röd om kinderna.
- Ehm.. Jag är ett fan Justin! Sa Jolina med ett riktigt "fakesmile". Jag kollade bara på henne och log. Hon tog datorn ur min famn och satte sig brevid mig med datorn i hennes knä.
- Vill du vara med på bild? Log Jolina. Jag nickade.
- Jag är med på bild varje dag endå! Sa Jag och gav henne en liten flirtig blink. Hon tog upp sina webbkamera. Båda log på bilden.
- Tack, får jag ha den som profil bild på Facebook och Twitter? Skrattade Jolina. Jag nickade och hon lös upp som en sol. Jag såg hur hon gick in på Twitter och bytte bild och sen på Facebook.
- Haha, varför har du Rihanna som profilbild? Sa jag och log ett brett leende.
- Hon är vacker! Sa hon och log hon med.
- Men du är vackrare. Sa jag och kollade på henne, Jag bet mig i läppen och kollade sen bort. Jag märkte att hon kollade på mig.
- Tack J ustin! Men du är vackrare. Jag gav Jolina en snabb kram och ställde mig sen upp.
- Jag måste gå nu, vi åker om en timma! Jag kommer sakna dig och den lilla tid vi har haft tillsammans. Men det kommer inte ta slut än, jag kommer komma till dig så fort du kommer hem! Sa jag och pussade Jolina snabbt på pannan. Hon följde med mig ner till yterdörren. Och jag kände att jag skulle sakna henne och den lilla tid vi haft en så länge. Jag kramade henne hejdå.
- Jag ringer dig så ofta jag kan! Jag smsar dig också. Sa jag med ett litet leende.
- Gör så! Sa Jolina och gav mig en kram. Jag gick därifrån och satte mig i bilen. Hon vinkade hejdå till mig och stängde dörren.
____________________________________________________________________
Vad tycker ni? Har kommit på massa nya roligheter som kommer hända ;) Så kommentera och ni får ett nytt inlägg idag ;) Bra deal? :) puss ida♥

Postat av: evelina

snälla snälla! 2 till idagm MINST! du skriver sjukt bra! (Y)

2010-11-24 @ 19:23:09
Postat av: Anonym

vem är det på bilderna? som tex denhär webb bilden? äre du? :D fett söt! <3

2010-11-24 @ 19:26:48
Postat av: victoria

snälla skriv merjag dör!

2010-11-24 @ 19:26:53
Postat av: Anonym

Jätte bra!! Merrrrr!!! :D

2010-11-24 @ 19:28:23
Postat av: Ida

Är det du på bilderna fett fiin isåfall:D

2010-11-24 @ 19:28:57
Postat av: Anonym

GRYM! SKRIV MER :D

vem är tjejen på bilderna? :)



har lagt till dej nu!

2010-11-24 @ 19:30:43
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Sandra

MEEEEEEEEEERRRRRRR:D

2010-11-24 @ 19:39:26
Postat av: Anonym

SNÄLLA MINST 2TILL IDAG!!! :D:D:D:D<333

2010-11-24 @ 19:46:42
Postat av: justinsjulija

mermermermermermermermer!!!!

sjukebra :DD

2010-11-24 @ 20:24:34
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: