a Bieber dream, chapter 21

Står Christian där. Jag log lite men han bara glodde.
- Okeej.. Vad har hänt? Sa Christian förvånat.
- Nä, det är bra förutom att det precis kom 3 ARGA belieber's och hällde vatten på mig. Vadårå? Sa jag med världens största fakesmile.
- Haha.. Nej, stackarn! Du får gå in och byta om!
- Ja.. Jag antar det! Suckade jag.
När jag kom in så valde jag en rosa tunika som nästan gick ner till knäna. Men jag tog på mig ett par hotpants fall i fall.
- Snyggt! Blinkade Christian till mig.
- Haha.. Du, är Justin och Jasmine ihop? Sa jag lite ledsamt.
- Haha, du gillar honom va? Det är lungt du kan berätta.
- Asso.. Det är samma som sist. Jag känner han knappt. Men jag är fortfarande ett fan! Sa jag och log och han nickade.
Vi drog på oss skorna och gick ut igen. Vi gick ner på gatan och mot busshållplatsen. Jag kollade mig lite runt för jag var orolig att tjejerna skulle komma igen. När bussen väl kom så gick vi på (Självklart,haha). När vi skulle betala för resan så var det något strul med mitt kort. Så Christian betalade åt mig.
- Ska vi fråga om Caitlin vill komma? Sa jag och log. Christian nickade och tog upp sin mobil för att smsa Caitlin. Jag tjuvkika lite och såg vad han skrev " Vill du träffa mig och Jolina? Hon är hur skön som helst, tro mig.. Du kommer gilla henne!" Jag kollade bort och log lite för mig själv. Är jag skön? Haha.. Christian kollade på mig och skratta till lite.
- Vadå? Har jag något mellan tänderna eller så? Sa jag oroligt.
- Haha, nejdå! Det var inget.. Jag log lite och kollade ut igen.
- Oh shit! Vi ska av nu! Sa jag och reste mig snabbt upp. Christian gjorde det samma. Vi sprang fram och han gå ut precis innan dörren stängdes. Haha, gud vilken tur. På väg mot ett cafe gick vi bara och pratade. Men plötsligt fick Christian ett sms. " Sorry, kan inte! Måste plugga.. Men kanske kan ses i veckan?:)" Jag nickade bara åt Christian och han fattade. Han skrek " Visst:)" och nu log jag utan att jag visste varför. Han kollade på mig och pekade sen på ett cafe. Det sog super mysigt ut. Jag nickade och vi gick ditåt.
- Vad vill du ha? Sa christian samtidigt som han pratade med hon i kassan. Jag pekade på en macka och varm oboy. Jag skulle betala tillbaka senare. Jag gick och satte mig och tog upp mobilen. Jag hade fått ett nytt sms från Justin. " Kommer och hälsar på nästa vecka. Vill du ses eller:)? xoxo Bieber" Jag log lite av tanken och svarade tillbaka " Självklart biebs, När kommer du?" Jag fick snabbt ett svar tillbaka. " Tisdag Jojo xo Biebs" Haha, jojo.. Vilket smeknamn. Det var precis en vecka till dess, men så kom jag på att jag skulle träffa honom på lördag. Det skulle blir riktigt kul faktiskt! :) Jag la ner telefonen i fickan och jag såg att Christian kom.
- Jag ska betala tillbaka! Mummlade jag glatt.
- Nej, det är lungt.. Sa Christian och log.
- Nej, jag tänker.. Mer hann jag inte säg för Christian satte pekfingret för munnen. Jag log till honom. Jag mummlade fram ett litet okej och han nickade. Vi satt och bara pratade om allt möjligt. Jag pratade mest om Justin och han sa hela tiden vilken underbar person han va. Christian pratade mest om sig själv. Ett ego var han.. Haha. Men inte på något dåligt sätt, han var rolig och vi hade kul.
- Så.. Sa jag och kollade på Christian.. Han kollade på mig som ett frågetecken.
- Vadå?
- Jo det är så att..
- Vad fan gör ni? Röt jag mot dom och stog där nu med iskallt vatten på mig. Men dom svarde inte utan bara fnittrade och sprang iväg. Jag började springa efter dom men så insåg jag att dom var för snabba. Jag vände mig om och plötsligt..
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jolina när hon hade bytt om.

Står Christian där. Jag log lite men han bara glodde.
- Okeej.. Vad har hänt? Sa Christian förvånat.
- Nä, det är bra förutom att det precis kom 3 ARGA belieber's och hällde vatten på mig. Vadårå? Sa jag med världens största fakesmile.
- Haha.. Nej, stackarn! Du får gå in och byta om!
- Ja.. Jag antar det! Suckade jag.

När jag kom in så valde jag en vit volang klänning som nästan gick ner till knäna. Men jag tog på mig ett par hotpants fall i fall.
- Snyggt! Blinkade Christian till mig.
- Haha.. Du, är Justin och Jasmine ihop? Sa jag lite ledsamt.
- Haha, du gillar honom va? Det är lungt du kan berätta.
- Asso.. Det är samma som sist. Jag känner han knappt. Men jag är fortfarande ett fan! Sa jag och log och han nickade.

Vi drog på oss skorna och gick ut igen. Vi gick ner på gatan och mot busshållplatsen. Jag kollade mig lite runt för jag var orolig att tjejerna skulle komma igen. När bussen väl kom så gick vi på (Självklart,haha). När vi skulle betala för resan så var det något strul med mitt kort. Så Christian betalade åt mig.
- Ska vi fråga om Caitlin vill komma? Sa jag och log. Christian nickade och tog upp sin mobil för att smsa Caitlin. Jag tjuvkika lite och såg vad han skrev " Vill du träffa mig och Jolina? Hon är hur skön som helst, tro mig.. Du kommer gilla henne!" Jag kollade bort och log lite för mig själv. Är jag skön? Haha.. Christian kollade på mig och skratta till lite.

- Vadå? Har jag något mellan tänderna eller så? Sa jag oroligt.
- Haha, nejdå! Det var inget.. Jag log lite och kollade ut igen.

- Oh shit! Vi ska av nu! Sa jag och reste mig snabbt upp. Christian gjorde det samma. Vi sprang fram och han gå ut precis innan dörren stängdes. Haha, gud vilken tur. På väg mot ett cafe gick vi bara och pratade. Men plötsligt fick Christian ett sms. " Sorry, kan inte! Måste plugga.. Men kanske kan ses i veckan?:)" Jag nickade bara åt Christian och han fattade. Han skrev " Visst:)" och nu log jag utan att jag visste varför. Han kollade på mig och pekade sen på ett cafe. Det sog super mysigt ut. Jag nickade och vi gick ditåt.

- Vad vill du ha? Sa christian samtidigt som han pratade med hon i kassan. Jag pekade på en macka och varm oboy. Jag skulle betala tillbaka senare. Jag gick och satte mig och tog upp mobilen. Jag hade fått ett nytt sms från Justin. " Kommer och hälsar på nästa vecka. Vill du ses eller:)? xoxo Bieber" Jag log lite av tanken och svarade tillbaka " Självklart biebs, När kommer du?" Jag fick snabbt ett svar tillbaka. " Tisdag Jojo xo Biebs" Haha, jojo.. Vilket smeknamn. Det var precis en vecka till dess, men så kom jag på att jag skulle träffa honom på lördag. Det skulle blir riktigt kul faktiskt! :) Jag la ner telefonen i fickan och jag såg att Christian kom.

- Jag ska betala tillbaka! Mummlade jag glatt.
- Nej, det är lungt.. Sa Christian och log.
- Nej, jag tänker.. Mer hann jag inte säg för Christian satte pekfingret för munnen. Jag log till honom. Jag mummlade fram ett litet okej och han nickade. Vi satt och bara pratade om allt möjligt. Jag pratade mest om Justin och han sa hela tiden vilken underbar person han va. Christian pratade mest om sig själv. Ett ego var han.. Haha. Men inte på något dåligt sätt, han var rolig och vi hade kul.

- Så.. Sa jag och kollade på Christian.. Han kollade på mig som ett frågetecken.
- Vadå?
- Jo det är så att..
______________________________________________________________________________
Jo, vad ska hon säga? :) Kommentera om ni vill ha 22.. Ni har ju faktiskt väntat hela dan på 21 ;) puss Ida♥

Postat av: Frida

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! <33 nälla?? ;)

2010-11-26 @ 17:57:50
Postat av: Anonym

JA SNÄLLA ETT TIIIILLLL. JA BER

2010-11-26 @ 17:59:28
Postat av: Anonym

JA ÄNTLIGEN ETT NYTT AVSNITTTTT!!! överlycklig! hah lätt det bästa med dagen ! MEEER IIDAAAG SKADAR INTE MED TVÅ ELLER TRE TILL!!! ::DD:D::D hahahah

2010-11-26 @ 18:02:12
Postat av: Anonym

jaaa , MEER MEER !!

2010-11-26 @ 18:07:23
Postat av: Anna

mer! :D

2010-11-26 @ 18:08:34
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, AWESOME, MÅÅÅÅÅÅÅNGA MEEEEEEEER !!!!

2010-11-26 @ 18:09:03
Postat av: Emma

meer !! :D

2010-11-26 @ 18:12:16
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Amanda

mmeeeeeerrraaa!



håller också på att skriva en berättelse, checka in ;)

http://youmakemefeelalive.blogg.se/

2010-11-26 @ 18:13:16
URL: http://youmakemefeelalive.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D::D:D:D

2010-11-26 @ 18:17:09
Postat av: Liza känids bloggaren!! :)

Att hon gillar gillar justin....!! :D ♥♥♥♥

2010-11-26 @ 18:19:27
URL: http://movieadvice.blogg.se/
Postat av: STELLA

ohhh kan du inte tidsinställa inlägg eller så?! blir galen, mermermer!

2010-11-26 @ 18:24:07
Postat av: Bieber-fever

JAA, måste ha mer som sakt skaddar inte med två eller tre till...

2010-11-26 @ 18:38:21
Postat av: Angelica♥

hon kan säga ; "det är så att jag ska åka till bahamas på lördag och gå på justins konsert men han vet inte om det plus att jag har backstage pass , men jag har två biljetter, vill du följa med? C:"

2010-11-26 @ 18:59:49
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER MER MER MER;D;D;D

2010-11-26 @ 19:00:00
Postat av: Anonym

MEER! det skulle inte skada med 2 elr

3 till;)

2010-11-26 @ 19:12:20
Postat av: Ida

Omg, yees! :D haha du är typ en av dom bästa :D

2010-11-26 @ 19:46:10
URL: http://justindbiebernoveller.blogg.se/
Postat av: silje

Meeeer!!! :D

2010-11-26 @ 19:53:57
Postat av: kajsa

åhh, spännade!

2010-11-26 @ 20:00:51
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaaasbra , mer :)

2010-11-26 @ 20:16:52
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Liza Novell skrivaren :D

CHECKA IN EN NOVELL PÅ MIN BLOGG SOM HETER DU FÖRÄNDRADE MITT LIV, LOVE STORY

2010-11-26 @ 21:04:54
URL: http://movieadvice.blogg.se/
Postat av: anonym

Snälla mer:) såååå bra!



2010-11-26 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: