a Bieber dream, Chapter 27

Men vi hittade som tur va rätt i sista sekunden. Själva flygresan gick fort. Men när vi väl kom av flyget så står någon där med en skylt där det står "Smith". Det var någon som skulle köra oss. Men..

Vem är han? Jag kollade snabbt på Joanna. Vi gick fram till personen som sagt att han ska hämta oss.
- Jovana har gett mig order att hämta er och köra er till hotellet. Jag log lite smått och vände mig mot Joanna.
- Haha okej, Detta är ju grymt! Log Joanna mot chauffören. Vi gick in mot flygplatsen för att leta efter våra väskor medans chauförren väntade utanför. När vi kommer in på flygplatsen så är det helt hysteriskt där. Jag kollar mig omkring och ser inte något bekant. Jag vänder mig om mot Joanna och hon lyfter bara på axlarna.
- Varför skriker alla så hysteriskt? Säger jag oroligt mot Joanna. Hon skakar bara ännu en gång på huvudet. Hon visste inte, och inte jag heller för den delen. Vi stog och väntade på att våra väskor skulle komma ut på banden. Det tog en tid men tillslut kom dom. Det var inte så mycket folk vid banden för alla hade samlat sig runt något lite längre bort. Jag orkade inte bry mig. Jag och Joanna gick istället ut mot chaufören.
JUSTIN'S PERSPEKTIV:

Fan vilket kaos det är här. Männsikor över allt. Jag tog upp mobilen för att fråga om Usher var här snart. Men han svarade inte. Kenny gick precis bakom mig och snäppet bakom Kenny var det en massa poliser. Det var ett riktigt kaos inne på flyplatsen. Jag kollade mig omkring. Plötsligt ser jag en tjej som jag känner igen. Men hon är redan på väg ut, Hon satte sig i en stor vit limousin. Vem var det. Jag sket i det och började gå mot väskbanden. Usher skulle ju komma dit för att hämta sina väskor. Klockan var lixom 3 på natten och det var därför vi var här nu, men trots det är det folk överallt för att träffa mig..

JOLINA'S PERSPEKTIV:

När vi gick ur limousinen så såg jag genast hotellet.
- O-m-g! Det var det lyxigaste hotellet jag någonsin sett. Chauffören sa att han skulle hämta oss imorgon och köra oss till konserten. Sen så vinkade han hejdå och vi gick in mot lobbyn. När vi kom fram mot receptionen kollade vi oss omkring. Gud så stort det va.
- Ja, Har ni bokat några rum eller så? Sa hon i receptionen glatt. Vi skrattade till och nickade.
- Ja, rum.. öhm. Sa jag och kände hur jag blev helt varm.  Fan, vilket rum var det? Juste.. 718.
- Rum 718! Log jag. Hon nickade och ville sen ha personnummer och sånt. Jag tog Jovanas personnummer fast jag inte såg ut att vara 18 så gick hon på det. Men jag hade stor solbrillor så man såg inte så mycket.
- Haha, varför sa du så för? Log Joanna mot mig när vi kommit en bit ifrån.
- Haha, jag vet inte.. Mamma kommer ju inte förens imorgon och jag som är 14 år får ju knappast sova på hotell själv.
- Nä, iof.. Skrattade  Joanna. Joanna som inte ens var ett Bieber fan. Eller jo, hon var ett stort fan av hans musik. Speciellt Eenie Meenie.. Hon älskar Sean's musik. När vi kom upp på vår vånning så var vi jätte nyfikna på rummet. Vi hade fått ett rum väldigt långt upp. Vi öppnade dörren och det var helt underbart.
Badrummet.

Sovrummet och utsikten över Bahamas.

Köket.

Men det jag tyckte var extra coolt var att vi hade ett kök. På hotell brukar man inte ha det. Jag kände mig så lycklig just nu.. Fast endå inte, jag var fortfarande riktigt sur på Justin. Men jag vet ju inte om det var Jasmine eller han? Men det är säkert Jasmine.. Jag tror på Justin..
- OMG! Skrek Joanna jätte högt. Jag fnissade till lite, hon sog så rolig ut.
- Haha, det finns bara en säng.. Fan ! Skrattade jag till.
- Vadårå? Jag ska inte direkt våldta dig.
- Nej men jag kommer att vakna på golvet pga dig.. Suckade jag. Hon skrattade till lite lätt. Jag la ner min väska på golvet och hoppade ner i sängen. Klockan var nu 4 på natten. Joanna gjorde det samma och vi båda somnade väldigt snabbt med smink och kläderna på oss..

Kommentera nu! Statestiken har sänkts och ni har blivit dåligare på att kommentera! Har bara haft 100 unika idag, bättring? Haha.. Kommentera om ni nu vill ha nästa! :) Och sen så ska ni få 29 av Elma ;)

Postat av: Emma

meeer !!! :D :D

2010-11-28 @ 18:21:17
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anna

meeeeer :D

2010-11-28 @ 18:26:37
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elle

OMG, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!

2010-11-28 @ 18:27:57
Postat av: cajsa

SKRIV IN DITT NAMN HÄR OM DU VILL ATT JUSTIN BIEBER SKA KOMMA TILL SVERIGE! SNÄLLA JAG BER, SKRIV IN! ♥♥ http://www.namnlista.se/fa-justin-bieber-till-sverige/

2010-11-28 @ 18:29:19
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: evelina

skitbra! snälla minst 2 till idag :D

2010-11-28 @ 18:30:57
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: Julia

VI VILL HA MEER! <333333

2010-11-28 @ 18:33:17
Postat av: emelia

NICE!!!

2010-11-28 @ 18:45:41
URL: http://emeliaaonse.blogg.se/
Postat av: Anonym

WIWIWIWIWIII MEEEER ;D

2010-11-28 @ 18:57:14
Postat av: anonym

Den är ju helt toppen!!:) Snällaaa ge oss mer!!!!

2010-11-28 @ 19:12:19
Postat av: Anonym

MEER!! :D

2010-11-28 @ 19:14:12
Postat av: #1 Bellibieber

att ni har 100 unika beror ju på att alla stannar kvar på den här bloggen.

Den var jättebra förresten :)

2010-11-29 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: