a Bieber Dream, Chapter 32

Jag gick in bakom gardinen och gick den vägen dom sa åt mig, rakt tills jag såg en toalett, jag kollade mig runt om men såg ingen toalett, där var den! jag började genast gå fortare, jag svängde höger. Jag såg skylten det stog ''Justin Bieber'' på och tvekade om jag skulle gå in, tänk om han bytade om eller något? shit.. jag sket i det och öppnade dörren.. där satt dom.. jag kollade på dom med stora ögon och jag kände hur gråten satt i halsen..

Fan jag orkade verkligen inte mer, jag gillade justin och det vet Joanna! Men varför kysstes dom? Eller gjorde dom det? Det såg ut så i alla fall.. Jag hade inte orkat lyssna på dom utan bara sprungit ut och satt mig på den stora trappan utanför, varken Justin eller Joanna hade sprungit efter, hur kunde dom? Speciellt Joanna, hon var fan min bästa vän! Jag tog upp mobilen och såg att jag fått ett sms av Joanna:
''Jolina var är du?! Det hände ingenting jag lovar, snälla svara nu!'' Trodde hon jag var dum eller? Jag såg att dom höll på att kyssa varandra! Jag började skriva tillbaka:
''Skit du i det och vill du att jag ska tro på det Joanna? JAG SÅG VAD SOM HÄNDE, OKEJ?!'' skrev jag tillbaka.
Jag fick inget svar tillbaka så jag stoppade ner mobilen och började gå tillbaka till hotellet, tur att det låg så nära, jag hade aldrig hittat hem annars. Medans jag gick hade jag fått ett sms från Joanna men jag hade inte läst det, jag ville inte snacka med henne nu, hon visste verkligen att jag gillade justin och justin gillade mig? Eller så verkade ialla fall i smsen han skickade igår.. Nu var jag framme och tog hissen upp till vårt rum, min mascara hade kladdat av sig när jag gråtit och jag såg säkert ut som ett monster men just nu, orkade jag verkligen inte bry mig ett dugg!
Jag låste upp, gick in på toaletten och duschade.. jag var verkligen svettig efter att ha gått den lilla biten hem men det är så varmt här i bahama's! Efter duschen tog jag på mig min pyjamas, stängde av mobilen och kastade mig i sängen..
JUSTINS PERSPERKTIV

VA?! Va dedär Jolina?! Vad fan gjorde hon här och hur kände Joanna och Jolina varandra? Fan nu hade jag sabbat det rejält, eller? Jag och Jolina var ju bara vänner.. fortfarande och jag och Joanna kände knappt varandra och det hände verkligen INGENTING mellan oss, okej.. en kram typ var det och jag måste ju erkänna att jag flirtade med henne lite men varför blev Jolina så upprörd egentligen?
Jag tog fram mobilen och började smsa henne:
''Jolina? Jag vet inte vad som hände där inne precis, känner du Joanna ens? Jag är ledsen iallafall.. xx Bieber''

Detta var egentligen helt sjukt.. Jag kunde fortfarande inte förstå att Jolina varit här.. och hur kom hon in? BACKSTAGE PASS! helvete också! Alla tankar jag hade i mitt huvud fick mig och somna på soffan i mitt rum..
JOLINAS PERSPERKTIV

Jag vaknade upp av att solen sken rakt in i mina ögon, jag gnuggade dom och satte mig upp, i några sekunder var jag totalt bländad men det gick över fort. Jag kollade mig omkring och såg inte Joanna någonstans.. ha, hon va säkert med justin. Jag gick upp och hoppade in i duschen, sedan borstade jag tänderna och tog på mig. Klockan var 12 och mamma skulle komma till oss vid 3.. bäst att jag skyndar mig tänkte jag och skulle precis gå ner och äta frukost när någon tar mig på axlen!
- Jolina? hör jag Joanna säga
- FÖR HELVETE JOANNA, FAN VA DU SKRÄMS! skrek jag henne rakt upp i ansiktet
- Förlåt.. sa hon och tittade ner i golvet
Asså seriöst, du måste tro på mig! Det hände ingenting igår och jag vet hur mycket du gillar Justin! Sa hon
- Joanna, jag såg er! Ni skulle precis kyssas, men tyvärr störde jag.. synd va? sa jag och gjorde en kaxig min, sedan vände jag på klacken och gick ut.
När jag kom ner så letade jag först efter Justin eller Jasmine, men ingen av dom va där.. skönt tänkte jag. Jag tog min bricka och började plocka lite frukt tills jag fick syn på.. JORDGUBBARNA! Om det var något jag älskade, så var det Jordgubbar! Jag började lasta på flera stycken på min tallrik tills jag kom på att det var flera som skulle ha..
Jolina med sin jordgubbe..

Jag hade glömt att sätta på mobilen när jag gick upp imorse så jag gjorde det nu.. 4 nya sms, 2 från Joanna, 1 från mamma och såklart ett från.. justin. Jag läste joannas först, dom båda var från igår så jag orkade inte läsa.. nästa var från mamma:
''Godmorgon min solstråle, du vet att ni ska vara färdiga vid 3? puss''
Jag började skriva tillbaka:
''Hejhej, jadå.. jag sitter och äter frukost nu, här finns.. JORDGUBBAR! Ska snart springa upp och packa det sista, puss''

Jag åt upp mina sista jordgubbar och sen la jag min bricka på den stora diskbänken. Jag tog hissen upp och där står Joanna och plattar sitt bruna, långa hår.. det var verkligen vackert, inte konstigt att justin kysst henne!
- Du vet att min mamma kommer hit vid 3? den är halv 2 nu, sa jag med en irriterad ton.
- Ja Jolina, jag vet sa hon och vände sig om mot speglen igen.
Jag packade det sista och la in det i väskan, jag kollade mig runt och checkade om jag hade glömt något.. nepp!
Plötsligt knackar någon på dörren, jag hör Joanna gå och öppna och det är mamma som kommit.. är klockan redan 3? shit.. aja, jag var iallafall färdig nu, Joanna lika så. Vi checkade ut och tog taxin till flygplatsen..
Jag och joanna hade inte sagt något till varandra under hela bilresa, självklart skulle mamma undra varför!
- Varför är ni så tysta, frågade hon
- Det är inget, mumlade jag
- Jo något ser jag att det är, sa hon och småskrattade
Nu började jag bli irriterad på riktigt, varför kunde inte Joanna säga något?
- Nej mamma, vi har inget och snacka om.. okej?, sa jag
- Jaja ja ja, okejdå.. sa mamma lite ledset
- Mm, fick jag fram
Jag hade totalt glömt bort att läsa smset från justin imorse! Så jag tog upp mobilen och började läsa:
''Jolina? Jag vet inte vad som hände där inne precis, känner du Joanna ens? Jag är ledsen iallafall.. xx Bieber''

Det är klart att jag känner Joanna tänkte jag för mig själv, men juste.. det visste ju inte Justin, aja.. gjort är gjort och jag såg vad jag såg! Jag sket i och svara för vi var framme nu, vi hade precis kommit i tid för vårt plan gick om 15 minuter. Mamma betalade taxi chauffören och vi gick ut.
Nu satt vi på planet, Jag längst in, mamma i mitten och Joanna längst ut, helt plötsligt får jag ett sms från.. justin, vad fan vill han nu då tänkte jag för mig själv och började läsa..

Förlåt att 32:an kom upp så sent, men ni får ett till ikväll, ida håller på just nu! Men imorgon blir det fler haha, då jag hoppas att internet inte håller på och krånglar med mig! :D



Postat av: Anna

ÅÅÅH MY GOD :D

2010-11-29 @ 21:30:32
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahha jag heter också elma :) men skit bra storys

2010-12-04 @ 13:50:58
Postat av: becka

Men fan vad jolina är jobbig... Hon vill ju inte ens lyssna på vad någon har att säga? måste hon vara sån?

2010-12-22 @ 01:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: