a bieber dream, Chapter 9

JUSTIN'S PERPEKTIV:
Vad fan är det där? Har hon blivit slagen? Någon har slått henne, Det såg man. Och det var nyligen. Vad har hänt. Jag stog bara och glodde på hennes lår tills jag såg att hon hade följt min blick. Hon kollade på mig som  "Vad är det?". Jag frågade Jolina vad som hänt, men hon bara skakade på huvdet och gick ut mot havet. Christian och Caitlin följde efter henne. Sen gjorde jag det samma. Jag drog undan Jolina lite från dom andra så att dom inte skulle höra och kollade henne djupt in i ögonen.
- Vad fan har hänt på ditt lår Jolina? Du måste berätta! Sa jag och såg allvarlig ut.
- Nej.. Asso det är inget. Sa hon och försökte komma undan från mitt grepp. Jag såg ännu allvarligare på henne än vad jag gjorde innan och tog ett hårdare grepp. Inte så det gjorde ont men så att hon inte kunde slingra sig loss.
- Säg Jolina, Säg! Sa jag och skakade om henne lite. Jag visste att någon hade slagit henne. Hon kunde inte dölja det! hon bara stog och glodde på mig. tillslut..
- JUSTIN! DU KAN INTE TVINGA MIG TILL NÅGOT JAG INTE VILL, DET FATTAR DU JU FÖR I HELVETE SJÄLV? Skrek hon så att alla andra glodde på mig. Jag släppte henne snabbt och hon sprang därifrån. Jag kände gråten i halsen. Någon hade gjort illa henne och hon ville inte säga vem. Jag märkte hur alla la blickar mot mig och självklart skulle Christian springa upp och lägga sig i. Han sprang upp och satte sig brevid Jolina och dom började prata om något.
JOLINA'S PERPEKTIV:
Christian hade en poäng i det han sa, Det skulle vara lättare om någon fick veta. Justin var ju endå min vän. Jag kände mig lite taskig efter vad jag skrek till Justin. Blev han sårad? Jag kollade upp och kollade på Justin och Caitlin som lekte och busade runt i vattnet. Vad skulle jag göra?
- Gillar Justin och Caitlin fortfarande varandra? Mummlade jag tyst, fast det var igentligen tankar. Lite pinsamt att jag råkade tänkta högt när Christian satt brevid mig. Ojdå..
- Haha, jag vet inte. Caitlin snackar inte så mycket med honom sen Jasmine Villegas! Sa Christian lite ledsamt med ett fakesmile. Jag nickade och han fortsatte.
- Vadårå? Gillar du honom? Sa Christian med ett leende och gav mig en liten " flirt " blink. Vad fan skulle jag svara nu då? Jag gillade honom som kompis och en idol.. Men inte mer, jag var inte kär i honom.. Jag var inte förelskad.. på riktigt! Jag menar.. Jag vet inte.. Innan han var känd så, men nu gillar jag honom ju bara som en kompis. Jag känner honom inte så bra. Christian ledde och väntade på ett svar.
- Nej.. elr jo! Som en kompis! Sa jag osäkert. Jag visste ju inte, jag var " kändis kär" .
- Haha, okej. Ska vi gå och bada med dom andra? Sa Christian och kollade på mig. Han var ju riktigt shysst ju. Jag nickade och drog med honom ut i vattnet. Han var så liten. Han började skvätta lite vatten på mig och jag gjorde det samma. Han var väldigt söt, och så var vi lika gamla med! Jag vände mig och kollade på Justin. Men han var för upptagen med Caitlin. Det pirrade till lite i min mage. Kanske gillade jag honom lite endå? Plötsligt kommer en våg och välter ner mig under vattnet. Det var igentligen ingen våg, utan det var Christian som hade tryck ner mig efter att jag hade skvätt på honom. När jag kom upp ur vattnet igen så ledde han lite smått och sprang åt sidan. Sen så känner jag att någon tar tag i min BH och drar mig tillbaka..
- Bada i underkläder? Flinade dom båda. Jag kollade på Caitlin som heller inte verkade ha några badkläder. Hon sa sen att hon inte hade det men att vi bara kunde bada i underkläder. Jag nickade och började ta av mig kläderna. Både Christian och Justin stog och glodde på mig. Sen så såg jag att Justin kollade som ett UFO. Jag följde han blick och såg mitt blåmärke på benet. Fan! Jag glömde.. Han får inte veta!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin och Jolina på picniken(inte så likt och hon ska vara yngre justin var mindre än nu, men jaja.. Det var det bästa jag hittade just nu)

JUSTIN'S PERPEKTIV:
Vad fan är det där? Har hon blivit slagen? Någon har slått henne, Det såg man. Och det var nyligen. Vad har hänt. Jag stog bara och glodde på hennes lår tills jag såg att hon hade följt min blick. Hon kollade på mig som  "Vad är det?". Jag frågade Jolina vad som hänt, men hon bara skakade på huvdet och gick ut mot havet. Christian och Caitlin följde efter henne. Sen gjorde jag det samma. Jag drog undan Jolina lite från dom andra så att dom inte skulle höra och kollade henne djupt in i ögonen.
- Vad fan har hänt på ditt lår Jolina? Du måste berätta! Sa jag och såg allvarlig ut.
- Nej.. Asso det är inget. Sa hon och försökte komma undan från mitt grepp. Jag såg ännu allvarligare på henne än vad jag gjorde innan och tog ett hårdare grepp. Inte så det gjorde ont men så att hon inte kunde slingra sig loss.
- Säg Jolina, Säg! Sa jag och skakade om henne lite. Jag visste att någon hade slagit henne. Hon kunde inte dölja det! hon bara stog och glodde på mig. tillslut..
- JUSTIN! DU KAN INTE TVINGA MIG TILL NÅGOT JAG INTE VILL, DET FATTAR DU JU FÖR I HELVETE SJÄLV? Skrek hon så att alla andra glodde på mig. Jag släppte henne snabbt och hon sprang därifrån. Jag kände gråten i halsen. Någon hade gjort illa henne och hon ville inte säga vem. Jag märkte hur alla la blickar mot mig och självklart skulle Christian springa upp och lägga sig i. Han sprang upp och satte sig brevid Jolina och dom började prata om något.
JOLINA'S PERPEKTIV:
Christian hade en poäng i det han sa, Det skulle vara lättare om någon fick veta. Justin var ju endå min vän. Jag kände mig lite taskig efter vad jag skrek till Justin. Blev han sårad? Jag kollade upp och kollade på Justin och Caitlin som lekte och busade runt i vattnet. Vad skulle jag göra?
- Gillar Justin och Caitlin fortfarande varandra? Mummlade jag tyst, fast det var igentligen tankar. Lite pinsamt att jag råkade tänkta högt när Christian satt brevid mig. Ojdå..
- Haha, jag vet inte. Caitlin snackar inte så mycket med honom sen Jasmine Villegas! Sa Christian lite ledsamt med ett fakesmile. Jag nickade och han fortsatte.
- Vadårå? Gillar du honom? Sa Christian med ett leende och gav mig en liten " flirt " blink. Vad fan skulle jag svara nu då? Jag gillade honom som kompis och en idol.. Men inte mer, jag var inte kär i honom.. Jag var inte förelskad.. på riktigt! Jag menar.. Jag vet inte.. Innan han var känd så, men nu gillar jag honom ju bara som en kompis. Jag känner honom inte så bra. Christian ledde och väntade på ett svar.
- Nej.. elr jo! Som en kompis! Sa jag osäkert. Jag visste ju inte, jag var " kändis kär" .
- Haha, okej. Ska vi gå och bada med dom andra? Sa Christian och kollade på mig. Han var ju riktigt shysst ju. Jag nickade och drog med honom ut i vattnet. Han var så liten. Han började skvätta lite vatten på mig och jag gjorde det samma. Han var väldigt söt, och så var vi lika gamla med! Jag vände mig och kollade på Justin. Men han var för upptagen med Caitlin. Det pirrade till lite i min mage. Kanske gillade jag honom lite endå? Plötsligt kommer en våg och välter ner mig under vattnet. Det var igentligen ingen våg, utan det var Christian som hade tryck ner mig efter att jag hade skvätt på honom. När jag kom upp ur vattnet igen så ledde han lite smått och sprang åt sidan. Sen så känner jag att någon tar tag i min BH och drar mig tillbaka och BH går sönder..
__________________________________________________________________________
Sista inlägget för idag! Kommentera :D Gillar ni novellen än så länge? puss ida

Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

Ska vi göra reklam för varandra ? jag skriver i ett inlägg att jag tycker att alla ska läsa Din novell och så skriver du att du tycker att folk ska läsa min blogg för att jag skriver mycket intressant om Justin ? :D

2010-11-23 @ 21:51:23
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Asså, låt dom bli tsm ! inte Justin och Caitlin eller vad hon heter, och inte Jolina med Christian!! :(

Meeer ♥

2010-11-23 @ 22:26:14
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: NY BIEBER NOVELL

! awesooomeeeee !

2010-11-23 @ 22:28:27
URL: http://downtoearth.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ett litet tips bara, att le är ju i nutid, men du skriver ledde i dåtid, då det egentligen ska vara log:) så ett litet tips e att skriva log istället för ledde i fortsättningen vilket då blir mer korrekt svenska:) annars är den skiiitbraaa!!

2010-11-23 @ 23:16:30
Postat av: silje

La de bli kjørester!=)

2010-11-23 @ 23:25:03
Postat av: Anonym

Gooossh meeeeeeeeer!!!!!!!!!:D sjukt spännande!!!

2010-11-24 @ 00:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: