a Bieber dream chapter 16

Det stog " Dont cry bby.. U make me cry! And never forget that i love u guys.." 25 seconds via übertwitter. Jag kollade på det om och om igen. Jag gick ner till Jovana efter att ha kollat på det några gånger. Jovana kollade på mig och log. Tills någon plötsligt öppnade yterdörren.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
En bild på Jonas. ( han ser vädigt gammal ut;)


Jovana som äter ( igga fyrkanten )
In kom mamma och pappa. Jag blev superglad och sprang raka vägen till mamma och pappa. Sen kom jag och tänka på Jonas. Jag sprang tillbaka till Jovana och hon lovade att inte säga det till någon. Jag gick ut i hallen igen och den här gången följde Jovana med.
- Men hej gumman, så stor du har blivit! Sa pappa och kramade om Jovana. Jovana besvarade han kram och pappa pussade henne på pannan.
- Jag verkligen, Och brun är du också! Fortsatte mamma. Jag kollade på Jovana oroligt och hon skakade på huvudet. Hon skulle inte berätta. Jag litar på henne!
Jovana gick snabbt ut i bilen för att hämta några pressenter som hon hade köpt. Då kollade genast mamma och pappa mycket allvarligare på mig. Jag kände hur en klump började växa, visste dom något?
- Varför springer du ut på gatan i BH och trosor? Skrek pappa till mig. Jag kände hur mina ögon fuktades, Jag var tvungen att berätta! Men då skulle dom polisanmäla honom och sen skulle det komma ut.
- Var det Justin som gjorde något? Fortsatte mamma och såg oroligt på mig. Jag kände nu hur tårarna började rinna. Justin skulle aldrig kunna göra något sånt!
Jag suckade och började berätta allt som hade hänt. Jag var tvungen. Jag avslutade det hela genom att  börja storgråta. Både för det som hände och att det fanns bilder på mig i underkläder i hela stan.
- Men lilla älskling! Sa mamma och kramade om mig.
- Vi måste polisanmäla Jonas! Röt pappa till och tog upp mobilen. Jag fick fram ett litet "vad gör du?". Han bara kollade på mig och log.
- Vi måste ringa och polisanmäla honom! Han får inte komma undan med detta! Sa han lite argt. Jag ville inte, han fick inte polisanmäla det.
Jag hörde hur Jovana kom in i hallen. Hon kom sen in i köket med en massa saker. Jag torkade snabbt bort lite tårar från min kind. Jovana kom fram till mig och krama mig samtidigt som hon viskade * Vet dom?*. Jag kollade bara på henne och nickade.
- Pappa snälla! Anmäl honom sen.. Jag är hungrig, kan vi inte äta något? Pappa kollade på mig oroligt och nickade. Jag ville ha kul idag efter det som hänt. Jag sprang och satte mig i soffan med pappa medans Jovana hjälpte mamma i köket.
- Vad hände, hur kom han in? Varför släppte... Mer hann han inte säga förens jag bad honom var tyst. Jag ville glömma det för idag. Han nickade och satte på tvn. Min telefon ringde och jag gick iväg för att svara.
- Hej? Sa jag.
- Hej, det är Justin!
- Jaha, hej! Sa jag glatt.
- Jag måste säga en sak. Jag blev lite orolig. Hade det hänt honom något?
- Jaha, vadå för något?
- Jag är borta lite längre än 1 månad! När jag hörde vad han sa blev jag lite ledsen, det var redan för mycket med en.
- Men jag ringer dig, och jag kommer hälsa på lite imellan! Jag blev lite gladare när jag hörde att han skulle hälsa på. Men svarade inte.
- Men vad i helvete tänker jag på! Röt Justin i telefonen. Jag fick fram ett litet vadå.
- Du hållde på att bli våldtagen och jag står och snackar om när jag kommer! Jag hörde mamma ropa nerifrån att maten var klar.
- Justin! Jag måste gå, men jag ringer ikväll, Okej? Han mummlade okej och jag la på. Jag log lite för mig själv av att han ringde mig.
Jag gick ner och satte mig vid bordet. Det var kyklingspett med ris och lite sallad. Jag var väldigt hungrig! Jag började äta lite och mamma började prata med Jovana om något. Jovana kom sen på pressenterna. Hon gick iväg för att hämta dom. Mamma hade fått massa smink och lite kläder. Pappa hade fått lite pengar för hon hade inte hittat något till honom.
När hon sedan tog upp min present så gapade jag stort. Jag trodde inte det var sant..
_______________________________________________________________________
Lite tråkig, det händer inte så mycket just nu! Men tro mig, jag har VÄRLDENS bästa planer för novellen! Men vad tycker ni hon ska få? Kommentera gärna! :) puss ida♥

Postat av: Anonym

jätte bra, super taggad på nästa:d

2010-11-25 @ 16:44:36
Postat av: Anonym

ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG! men de är tråkigt att justin är borta :( hahhhh men spännande ändå :D updaterar sidan hela tidfen för att kolla om det har kommit något nytt inlägg :d riktigt bra blogg !

2010-11-25 @ 16:50:04
Postat av: Liza Aziz :D

MEEEEEEEEEEEEEEEER NU ANNAR DÖÖÖ!!

HAHHA SKOJAR BARA <3 ♥♥♥♥♥♥

2010-11-25 @ 16:52:40
URL: http://movieadvice.blogg.se/
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!! AWESOME !!!!!! :)

2010-11-25 @ 17:06:16
Postat av: Amanda (:

MEER :D :D <3

2010-11-25 @ 17:15:32
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

Jättebra !! OMG vad får hon ?? :D ♥

2010-11-25 @ 17:22:02
URL: http://juliamjfan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jätte bra :) var får du alla bilder på jolina och jovana? :D

2010-11-25 @ 17:25:07
Postat av: Angelica♥

Mer vafan (Y)



KONSERTBILJETTER TILL JUSTIN BIEBER PLUS BACKSTAGEPASS SSKA HON FÅ:D

2010-11-25 @ 18:42:32
URL: http://slostickanz.blogg.se/
Postat av: Anna

omg, mer!!! :D

2010-11-25 @ 19:21:11
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: