The Diary of my life - Chapter 9.

Förra delen:- Men berätta för oss vem tjejen du både kom till en fest med, dansade med och även gick hem med är! Sa hon och det kom upp en bild på stora bildskärmen från festen när jag och Carter dansade. Jag log och ryckte lite på axlarna.
- Carter? En god vän till mig!
- Så det är bara vän? Frågade Ellen misstänksamt.
- Bara vän, svarade jag och log.
CARTERS PERSPEKTIV:

Jag satt och kollade runt på lite bloggar när mobilen plöstligt ringde, Justin.
- Ja hallå? Sa jag och la luren mot örat

- Ja hej, det är Justin! Sa han och jag log lite.
- Jaha, hej Justin! Sa jag glatt. Jag tryckte ner internet och ställde mig sen upp.
- Vad gör du? Sa Justin och jag log ännu en gång.
- Inte så mycket, själv då?

- Nja, har haft en interljuv! Sitter i bussen nu, vi ska åka till Toronto och ha konsert där om tre dagar, på lördag då. Det var just därför jag ringde! Tänkte fråga om du och killarna ville komma hit då? Och självklart Cailtlin, hon klassas inte som en kille. Sa Justin och skrattade lite. Jag satte mig på säng kanten och log stort för mig själv. - Och då kan vi hämta er dagen innan, eller om ni vill så kan ni ta flyget! Fortsatte han.

- Om jag vill? Klart jag vill det! Och sätter en tusenlapp på att dom andra vill dom med, fan vad kul Justin.. Sa jag glatt och Justin skrattade på andra sidan av luren.

- Vad kul att du vill, men vill ni ta flyget eller vill ni att vi hämtar er dagen innan? Då kan ni bo med mig i bussarna, eller något sådant.. Haha..
- Åh! Du behöver inte ens fråga, klart jag vill det! Men bli det inte omständigt att hämta oss på vägen? Det kanske blir bättre om vi tar flyget, men jag kan kolla med killarna!

- Haha vad bra!Nej då! Ska endå förbi Stratford, haha..Men gör så, så kan du ringa mig när du pratat med dom?
- Ja, det blir jätte bra! Sa jag glatt.
- Bra, puss! Sa han och la sen på. Jag log stort för mig själv och slog snabbt in Chaz nummer. Det gick 3 toner innan jag hörde Chaz glada röst.
- Hej Carter! Sa han glatt.

- Jo, hej! Haha.. Svarade jag och log lite för mig själv.
- Så, vad det viktigt eller? Sa Chaz och skrattade lite.
- Ja, faktiskt!

- Ofta du ska säga något viktigt? Prata på tjejen..
- Haha Chaz, jo men du.. Justin ringde mig..
- Ohlala, vad snackade ni om då? Sa Chaz och skrattade ännu en gång.

- CHAZ! Fokus.. Mummlade jag. - Jo, och då så frågade han mig om vi ville komma upp till Toronto och kolla på hans konsert där, antingen så hämtar han oss med bussen dagen innan så sover vi med honom, eller så tar vi flyget dagen efter! Ni bestämmer, eftersom jag redan vet att ni vill åka så.. Fortsatte jag.
- Grymt! Vänta lite.. Sa Chaz snabbt. - RYAN? Hörde jag Chaz skrika. Han pratade lite med Ryan innan han kom tillbaka till luren.

- När är det? Sa han glatt.
- På lördag.. Svarade jag snabbt och han försvann igen. Efter drygt en minut så började han prata på.
- Vi är på! Det blir roligare om vi åker dagen innan, då får vi mer tid med Justin! Sa Chaz snabbt och skrattade.
- Vad bra! Men jag ringer och säger det, men då hämtar han oss i övermorgon, fredag! Kom ihåg det! Sa jag och skrattade lite. Han sa ett enkelt "Ja" och vi la sedan på. Jag knappade snabbt in ett sms och skickade iväg det till Justin.

"Chaz och Ryan är på, du kan hämta oss med bussen dagen innan! Då får vi mer tid med dig, haha. Säkert att det inte blir jobbigt?"

"Åh! Så bra, då hämtar jag er runt 10 tiden på morgonen! På fredag då, men jag snackade med Caitlin men hon påmminde mig om att hon var på tävlingen med laget, haha jag hade glömt det! Men aw, då får jag tid med dig också.."
Svarade han och jag log lite. Han var så söt.

"Justin, vi alla vill träffa dig! Haha, men måste lägga undan mobilen nu, ska sova.. Puss"

"Redan?! Klockan är ju bara halv 3 på dagen.. Haha Carter, säkert att du mår bra?" Svarade han och jag skrattade för mig själv.

"Justin, tidsskillnaden.. Tidsskillnaden.."
___________________________________________________________________________
Tråkigt, dåligt meN efterlängtat chapter! KOMMENTERA HÖRRNI!

Postat av: Julia

Hahah slutet är så nice xD

2011-04-11 @ 19:46:53
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Hannah

Hahahh, jaa skojjar du, väääldigt efterlängtat! :) Braaa var det också:)

2011-04-11 @ 19:51:25
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-11 @ 20:03:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: REBECCCAA !

ah,meeeer :D när dom ska sova i bussen kan inte typ hon bli tvungen att sova med justin asså att dom inte har typ sängar till alla och då sover hon med honom :D vore fett kul :D

2011-04-11 @ 20:07:27
Postat av: sofia

haha älskar slutet xD



meeeeeer! :D

2011-04-11 @ 20:15:58
Postat av: Madde

Jätte bra! mera!

2011-04-11 @ 20:21:31
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: josefine

bra, men meeeer!!! haha, awesome slut xd haha..

snälla två till ikväll (a) ett åtminstånde?!!

2011-04-11 @ 20:21:51
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: julia.

mEeEeEeEeR!

2011-04-11 @ 20:33:18
Postat av: Ebba :D

Jättebra!! längtar till nästa del! tack åter igen för den rymma uppdateriingen <33<3<3

2011-04-11 @ 21:13:40
URL: http://myylifeisminee.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-11 @ 21:19:42
Postat av: Anonym

grymmmmmmmmmmmmmmmt! älskar slutet! Älskar era noveller! <3

2011-04-11 @ 21:35:39
Postat av: matilda ;)

Mer! Grymt bra ;)

Love it <3

2011-04-12 @ 07:32:28
URL: http://matildalindahl.blogg.se/
Postat av: Wilma

Jättebra! :D

2011-04-12 @ 15:02:04
Postat av: jennie

åhh vad gullig justin är !!! <3 <3 < meeer !!!!

2011-04-12 @ 21:33:15
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer

2011-04-16 @ 09:33:48
Postat av: Isabella

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!1 det är jätte bra<3 mmmeeeerrraaaa!!!!!!!!!!!1

2011-04-29 @ 23:21:15
Postat av: ...

när kmr nästta?

2011-06-19 @ 18:03:27
URL: http://iamacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: