Is She The One? - Handling.

Sjutton åriga Sydney Weller har ett liv som är allt annat än normalt. En kändisfotograf till mamma, en företagare till pappa – Och tidernas största Justin Bieber fan, som ska föreställa hennes syster Rose. Sydney var väldigt ung när hon fick sitt första modell jobb. Och efter det, så flöt det bara på. Tillslut blev hon riktigt stor.

Man kunde se henne i tidningar som Elle, Vouge och massa mer. Men sanningen var den, att det var inte hon som ville bli det. Hon kände sig tvingad. Hon ville göra sin mamma stolt. Men en dag, så fick hon nog. Med andra ord, la hon ner modellandet. Men det hindrade inte henne från att fortsätt bli följd av en massa paparazzis. Att Sydnet la ner modellkärriären, var långt ifrån bra. En massa tjejer sökte jobbet som den nya 'Sydney'. Ingen fick det.

Justin Bieber – Som är i Kalifornien för att spela in sin nya musikvideo, letar desperat efter en tjej som kan vara hans 'kärleksmotiv'. En dag, så kastar Alfredo över en tidning till Justin. På framsidan så ser han henne. Tjejen han vill ha. Tjejen som faktiskt har lagt ner hela sitt yrke. Tjejen som faktiskt heter Sydney och bor i Kalifornien. Kommer Justin lyckas övertala Sydney att vara med?

Det återstår bara att läsa novellen!


 

Där fick ni en handling av (I sådana fall) den nya novellen). Den kommer heta "Is she the ONE?". MEN, jag vet att både jag och många andrade gillade Perfect You. Så jag skulle kunna skriva om Perfect You och försöka få den väldigt lik. Men det är bara ett allternativ. Men ni bestämmer, denna eller en kopia på Perfect You?

Kram Ida!

Postat av: Anonym

fett cool jag är som tittar in 1 minut efter att du la ut detta inlägget :D '



menmen, denna verkar asbra!

2011-08-02 @ 02:04:46
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska börja på denna med Sydney :)

2011-08-02 @ 02:08:22
Postat av: Bell'

Jag älskade perfect you men om det är jobbigt att skriva om hela så gör det inget om du vill göra en ny ;))

2011-08-02 @ 02:33:46
Postat av: Three words

Is she the one verkar vara grymt bra, kör på den! :)

2011-08-02 @ 03:41:48
URL: http://threewordsonesentence.blogg.se/
Postat av: emma

den här värkar skit bra! Tycker du ska börja på den!:)

2011-08-02 @ 04:03:56
Postat av: linn

den nya skulle ja säga, för de låter spännande och det finns INGEN som har en sån handling så de skulle bli riktigt kul att få läsa den.

2011-08-02 @ 05:17:27
URL: http://somethingneverchace.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv på denna ! verkar riktit bra ! :) synd att nån hater ska förstöra för andra ..:|

2011-08-02 @ 05:53:50
Postat av: Johanna

Den här :)

2011-08-02 @ 08:48:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Den nya! :D eller det spelar egentligen ingen roll, för bpda verkar/är suuuuper bra ;) x

2011-08-02 @ 08:50:48
Postat av: Emma

Jag verkligen älskade Perfect you,men när jag läste handlingen till den nya så låter det som om det kan bli en riktigt bra novell!

Och sånna som gör sånthär och hackar sig in på andras grejer,jag HATAR sånna!

Vad är det för mening att göra nåt sånt liksom?

Jag vill bara säga att egentligen så spelar det ingen roll vilken novell det blir för du skriver lika bra iallafall;)

2011-08-02 @ 09:12:23
URL: http://einoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ta den nya :)

2011-08-02 @ 10:34:09
Postat av: Julia

Det kommer bara kännas jobbigt för dig att kopiera PY,så kör på den nya! Den låter jätte spännande! :D

2011-08-02 @ 10:43:53
Postat av: Sofie

Om du inte vill skriva om hela kan du väl bara fortsätta där du var? :)

2011-08-02 @ 10:55:23
Postat av: Emilija Romaité

jag älskade oxå "perfect you", men det nya värkar hel grym, så det gör inget för mig om du börjar på den här :D

2011-08-02 @ 11:11:24
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Har dig på facebook, addade dig för nån youtubegrej nån gång, men jag heter Ida Larsson iallafall :)

2011-08-02 @ 11:23:46
URL: http://jbiieberstory.blogg.se/
Postat av: a

fattar inte att någon hackar sig in och tar bort perfect you :S



Jag gillade perfect you, men den är verkar jättespännande:)

2011-08-02 @ 11:47:34
Postat av: Anonym

OMGAAAHHHS jag längtar til den här den verkar skitbra :d Och ledsen för det som hände, den personen borde faktiskt strypa sig själv -.-

2011-08-02 @ 12:03:54
Postat av: Emma

Håller med Bell'! :)

2011-08-02 @ 12:43:10
Postat av: GabbiCoolingen

Jag tycker denna men det är rkt taskigt att folk tar bort noveller hela tiden men det visar ju verkligen att folk inte har nåt liv :/ Men spara nu novellen i något slags skriv program så ifall bloggen blir hackad har ni ff kvar den (;

2011-08-02 @ 14:00:10
Postat av: lilly

denna verkar skit bra! gö int kopia eftersom vi ha redan läst de första delarna, det e bättre om du startar på en helt ny novell :)

2011-08-02 @ 14:06:52
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

OMG!



DENNA ÄR HELT UNDERBAR!

JAG ÄLSKADE VERKLIGEN PERFECT YOU, MEN DENNA, DENNA VERKAR HELT FANTASTISK!!



(lägger till caps bara för att du ska veta att jag verkligen menar det ;]).

2011-08-02 @ 15:02:50
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: josefine

jag har inte haft tillgång till internet den senaste tiden så jag har inte sett alla nya inlägg om att du ska börja på en ny novell. förlåt om det är en dum fråga, och om jag har missat något men blir det putts väck med perfect you , lr? jag är lite förvirrad xd hähä.. jag tror att allting blir bra med den nya novellen, men jag är somsagt lite förvirrad ^^ tacksam för svar! :)

2011-08-02 @ 16:17:40
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Stina

Tycker den nya verkar superbra ! :)

2011-08-02 @ 18:04:25
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: