IS SHE THE ONE|CHAPTER 1|STOP WITH THAT! ❤

”Sydney!” Röt Jones. Mitt chokladberoende var absolut inget han gillade. Han föredrog att jag såg ut som ett benrangel och inte åt någonting. Jag vände mig emot honom och suckade. ”Vad?” Jag ställde mig upp samtidigt som jag drog upp dom tighta byxorna. Han kollade fundersamt på mig och vände sen ner blicken till chokladpaketet.

Jag morrade till och tryckte upp paketet i Jones famn. Jag stapplade sen iväg och bort mot mitt sminkbord. Jag borstade igenom håret och satte sen upp det i en hög hästsvans. Jag gick tillbaka till Jones och tog tag i min väska. ”Du var duktigt idag!” Ja, visst. Jag gav dig min choklad. Jag visste att snart skulle hans jävla men komma.”Tack” Sa jag tyst. Han tog tag i min haka och drog upp mitt ansikte. ”Men, du behöver verkligen träna lite!” Där kom det. Jag drog bort hans hand. ”Jaså?” Han nickade ointresserat och tog tag i min arm. Han drog med mig till mitt rum och suckade. ”Varsågod, ut och träna i en timma! Sen kan du gå hem. Träningskläderna finns i garderoben!”

Han stängde dörren hårt efter sig med en smäll. Respektlösa människa. Men det fanns inget och göra. Det är bara att bita ihop och ta det jävla träningspasset.

-

Jag satte upp håret i en hästsvans för att sedan dra upp luvan. Jag drog på mig dom stora solbrillorna och kollade försiktigt ut genom fönstret. Ingen där. Jag satte på mig mina rosa kilklackar som Jones tvingat mig att använda ifall att någon skulle fånga mig på bild. Jag tog den rosa väskan och suckade. Både mamma och pappa hade gått till jobbet, och jag stog nu och väntade på att Rose skulle bli klar. ”Rose, skynda dig!” Jag öppnade dörren och stack ut huvudet och vinkade till Cameron. Cameron var min och Rose's chaufför. Han brukade köra mig och Rose till skolan för att vi inte skulle råka ut för paparazzi problem. Även fast jag verkligen ville vara lite normal och kunna ta en vanlig buss till skolan.

”Jag är klar nu!” Jag vände mig emot Rose som gav mig en tumme upp. Jag suckade och tog tag i hennes arm för att dra ut henne. Jag låste den stora dörren och skyndade mig ner till bilen innan någon hann se oss. Jag öpnnade dörren och lät Rose gå in för att sedan fortsätta själv. Jag stängde igen dörren och log. ”Förlåt att vi är sena!” Sa jag ursäktande och kollade emot Cameron. Han besvarade mitt leende samtidigt som han skakade på huvudet. ”Det är lungt” Jag skakade skeptiskt på huvudet och vände mig emot Rose. ”Har du choklad?” Sa jag. ”Jo, men du får väl inte äta det för Jones?” Jag suckade. ”Skit i honom, ge mig lite!” Hon drog upp ett choklad paket ur väskan och knäckte av en bit till mig. ”Mm, choklad..” Mummlade jag och såg med ett leende på Rose. ”Tack” Hon ryckte på axlarna och suckade. Jag började skratta lite och kollade ut genom fönstret.


”När slutar du idag?” Undrade Cameron. ”När ska jag hämta dig?” Han stog med den stora jeepen utanför min skola. Många blickar var riktade emot mig, men det var dom alltid. ”Jag tar bussen idag” Sa jag snabbt. ”Nej, det har jag lovat din pappa att du inte gör” Jag kollade oskyldigt på honom. ”Snälla, det kommer inte hända något!” Han trummade med fingrarna på ratten samtidigt som han skakade på huvudet. ”Nepp” Jag flämtade till. ”Men kom igen, låt mig leva som den tonåring jag är? Pappa kommer inte sjuta dig direkt, jag tar bussen idag. Det har jag gjort förut. Och kom inte, då blir jag sur!” Jag gav ifrån mig ett flin och stängde sen bildörren. Jag kollade på klockan. Halv 9. Nu börjar jag. Jag la väskan i famnen och sprang så gott jag kunde in i den stora byggnaden. Jag hängde av mig min jeansjacka i mitt skåp, jag sket i att ta av mig skorna. Jag satte väskan på axlen och gick upp för trappan och svängde sen in vid klassrummet. Jag tryckte försiktigt ner handtaget. Fan. Det var låst. Jag stapade med foten i golvet och lät väskan falla till golvet. ”Helvete då..”


Creds tack! Och som ni säkert märkte, så vann Miley valet. Vad tycker ni? Älskar er, om någon skulle ta bort bloggen, så vet ni det♥
(Såg nu att Ahsley hade 2 mer röster, men skitsamma. Hon får vara nästa tjej!)

Postat av: Linnea

Skit bra! Känner på mig att denna berättelsen kommer bli bäst! :)

2011-08-02 @ 19:57:14
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra att du valde miley (y)



meeer!

2011-08-02 @ 20:07:09
Postat av: Jasmine

sv: Hittar inte dom på ngn spec plats, letar bara runt lite:)

2011-08-02 @ 20:44:43
URL: http://waytobieber.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Super bra! :D x

2011-08-02 @ 21:16:32
Postat av: Anonym

vill ha ashley :(

2011-08-02 @ 21:52:26
Postat av: Johanna

mer :)

2011-08-02 @ 22:34:07
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

AWESOME! :D

2011-08-02 @ 22:38:40
Postat av: becca :)

Sv: haha smart, tänkte inte på det :p Men ja det ska jag göra, tack :)<3

2011-08-02 @ 23:02:13
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt bra ! :D

älskar dina noveller!

2011-08-02 @ 23:44:47
Postat av: Ellaa

lika bra som alla andra. dock riktigt synd att den andra försvann, dålig stil av folk tycker jag. för den var verkligen super bra!



den här har man inte riktigt kommit in i ännu eftersom det är en del, men märker redan nu att den kommer vara awsome! =)



Fortsätt såhär, och tips. Spara allt du skriver i textdokument eller något om det skulle hända igen, då har du en backup ;)

2011-08-03 @ 14:06:02
Postat av: Sandra Olsson

Hejhej!



Jag kan med glädje berätta att

http://jbmusic.blogg.se startas upp

igen inom de närmsta dagarna, håll utkik!



Kram JBmusic

2011-08-03 @ 15:40:47
URL: http://jbmusic.blogg.se/
Postat av: Josefiin

Jag har inte läst din blogg förut, men den här delen var verkligen bra :) du har verkligen många katogerier! :D

2011-08-03 @ 18:01:17
Postat av: Josefiin

skriver du fortfarande på The diary of my mind , until you´re mine, i´ll never let you go? eller är det bara Is she the one som du skriver på just nu?



är tacksam för svar! :D



2011-08-03 @ 18:06:45
Postat av: Anonym

mermermermer!

2011-08-03 @ 20:20:02
Postat av: caroline

skit bra ;) men bara... vem e jones? tacksam för svar :)

2011-08-03 @ 20:28:08
Postat av: Linnea

Hejhej!

Skit bra skrivet som vanligt!

Och, jag såg för ett tag sedan att du gjorde gratis designers. Gör du fortfarande det? Jag ska börja på en ny novell och det hade kännts bra med en ny design efter att ha dena jag har i över 2 månader. Eftersom du är grym på det kanske du hade velat göra en enkel, men snygg design?

Kommentera gärna ditt svar!

Puss o kram <3

2011-08-03 @ 22:20:38
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: www.storysaboutjustinbieber.blogg.se

LÄS MIN BIEBER NOVELL



www.storysaboutjustinbieber.blogg.se

2011-08-03 @ 23:27:48
URL: http://storysaboutjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: