IS SHE THE ONE|CHAPTER 5|BE READY❤

”Mhm.. Hur länge är resan?” Muttrade pappa och gav Scooter en blick. ”Vi börjar att spela in Här, det tar ungefär två dagar. Sen så åker vi till Barbodos, och där är vi i ungefär en vecka för att spela in, och sen två dagars ledighet!” Scooter log ett stort leende mot pappa. ”Det låter underbart” La jag till. ”Ja verkligen” Fortsatte pappa. ”Men vill du det då? Jag menar, du har ju lagt ner modellandet?” Pappa kollade hoppfullt på mig och jag nickade. ”Ja pappa”, Sa jag snabbt. ”Men vad bra, då säger vi så?” Scooter kollade hoppfullt på oss och mötte sen Justin blick. Justin hade ett brett leende på läpparna och hade sin blick stilla vid mig. Det kändes obehagligt. Jag drog bort min blick ifrån honom och min blick fastnade vid fönstret. Jag log ett svagt leende och vinkade lite till några paps. Det skulle dom gilla. Och precis som jag antagit, så blev dom galna när dom märkt att dom fått min uppmärksamhet. ”Hallå Sydney, lyssnar du?” Jag slet bort min blick från fönstret och mötte pappas blick. ”Jaja, förlåt pappa” Jag flinade mot honom och mötte sen Scooters blick.


”Så, du gör det då?” Jag vände min blick och mötte en hoppfull Justin. ”Okej” Justin brast ut i ett stort leende och pappa flämtade till. ”Jaså?”, Sa pappa. Jag nickade utan att möta hans blick. ”Vad bra då! Nu kommer Justin bli otroligt glad, han har tjatat om din skönhet sen han såg dig i tidningen. Är du glad nu eller Justin?”, Sa Scooter. Mina kinder färgades snabbt rosa och samma sak med Justins. Scooter gav ifrån sig ett flin och kollade på mig igen. ”Han ville inte svara, men vad bra! Då hämtar vi dig i övermorgon. Be ready!”

”Du var tvungen att säga så va?” Mummlade jag och lutade mig bakåt i sätet. ”Ja, jag var faktiskt tvungen!” Jag kollade ireeterat på Scooter och slog till han i armen. Vi körde och stannade utanför hotellet och bilen blev snabbt omringad. Fan. Jag väntade på att Kenny skulle komma och öppna för att hjälpa mig. Han var snabb med att komma och jag gick försiktigt ut. Jag skrev några snabba autografer men hann inte mer innan jag var tvungen att fortsätta in till hotellet innan det blev för galet. Jag skyndade mig upp till hotellrummet och låste om mig. Jag slängde mig i sängen och slöt mina trötta ögon. Och somnade sen med ett leende.

3 DAGAR SENARE:

”JÄVLA GUBBJÄVEL!” Jag brast ut i ett högt skratt och skakade snabbt på huvudet. ”Ta det lungt Sydney, innan han tar din andra väska också!”, Sa jag men ångrade mig snabbt. ”Men såg du inte? Han blev sur på MIG för att HAN tappat bort MIN väska! Är han dum i huvudet eller, dom borde skaffa en ny?” Röt Sydney och lutade sig tillbaka i stolen. Vi satt nu allihopa på flygplatsen och väntade på att flyget skulle komma. Vi hade spelat in dom första scenerna och var nu klara i Kalifornien.

Låten heter ”When you're around” och går ut på hur mycket jag älskar henne och gör allt för att vara nära henne. Men hennes pappa tar med henne till Barbodos för att han ska börja jobba där, och jag älskar henne så mycket att jag mycket att jag åker efter. Ganska fin musikvideo och en fin låt. Och musikvideon slutar med att jag kysser henne, något som Sydney är skeptisk mot. Men det får hon vara. ”Justin?” Jag kollade snabbt på Sydney. ”Va? Ja”, Sa jag och mötte hennes blick. ”Hörde du vad jag sa?” Jag skakade långsamt på huvudet och hon suckade. ”Äh, skitsamma då! Men vi ska på planet nu!” Mummlade Sydney och ställde sig upp. Jag nickaded och tog upp min väska. Vi gick in i vårt privatplan. Sydney satte sig lite längre fram och jag log. Jag skyndade mig fram till henne och ställde mig bredvid den lediga platsen. ”Är det ledigt?” Undrade jag och hon började skratta. ”Ser det ut som om någon annan sitter här?” Jag log mot henne samtidigt som jag skakade på huvudet. ”Du har rätt!”



Postat av: Anonym

mermermer!

2011-08-09 @ 13:31:57
Postat av: sofia

jag fattar inte.. vem var det som tappade bort hennes väska? :o

annars var det grymt bra :D

2011-08-09 @ 14:00:34
Postat av: Jasmine

Grymt :]

2011-08-09 @ 15:02:15
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Madde

more

2011-08-09 @ 15:05:37
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJUKT BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-08-09 @ 18:07:47
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-08-09 @ 21:06:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

awwwwwwww :').

fan vad bra !! :D.

MERA :D <3.

2011-08-09 @ 23:08:36
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: Fia

Grymt, meraa<3

2011-08-10 @ 09:32:05
URL: http://novellenomjbieber.blogg.se/
Postat av: Melina

Super bra :D

2011-08-10 @ 16:33:24
Postat av: emilia

vad hände med uppdateringen?

vill ha mer ju! :(

2011-08-10 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

sjukt bra meerr snälla :)

2011-08-10 @ 19:40:14
Postat av: Jasmine

Ohmy! Hade ingen aning om att det var du som drev den bloggen :o hahaha, fett pinsamt.... :D

Tittade in på biebzdream och vem som hade gjort hennes design, wow.. Du är awesome! :]

2011-08-11 @ 00:07:46
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Jätte bra !! ♥♥

2011-08-14 @ 13:19:10
URL: http://pollybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: