Chapter 32 - Concert

Justin hade en show ikväll, och jag hade fått äran att vara med. Eller, äran och äran. Justin hade frågat om jag ville följa med och såklart hade jag inte svarat nej till att se han uppträda! Det är verkligen magiskt! Fast det kommer jag nog inte erkänna för honom.
Jag drog på mig mina slitna converse innan jag tog tag i Justins hand och vi begav oss till limousinen som fanns utanför.
"Jag kan inte fatta att du är min igen!" sa Justin med lyckliga ögon. Jag höjde ena ögonbrynet. "Vem sa att vi fortfarande är tillsammans? du har ju inte frågat!" jag la till det sista när jag såg hur Justins leende började försvinna. Han tog tag i mina händer och sa:
"Summer, vill du bli min flickvän?" frågade Justin med hans hesa, sexiga röst. Jag kände hur fjärilarna guppade i magen. Jag nickade och kysste Justin. Hans tunga lekte med min innan han satte sig normalt igen. Jag log ner på Justins och min sammanflätande hand.
Vi kom fram till arenan och hoppade ur limousinen. Det fanns redan ett tiotals tjejer utanför och det var mer än sex timmar kvar till konsterten skulle börja. Det är helt otroligt hur Justins fans stöttar Justin. Eller, ja vissa i alla fall! Tänkte jag och rös av alla de hat kommentarerna jag fick. Jag får faktiskt inte lika många nu! Det kanske är för att Justin och jag har varit med varandra längre nu än innan. Och kanske för att de börjar inse att Justin är lycklig med mig.
Jag kommer nog aldrig få det rätta svaret på den frågan. Men jag vet att jag kommer ha Justin här ett långt tag till.
"Mamma!" Justin släppte taget om min hand för första gången sedan resan hit. Han kramade om sin mamma och la sedan armen runt henne och kollade på mig. "Summer! Det var ett tag sedan man såg dig här i en arena!" sa Pattie med ett chockat ansiktsuttryck. Jag rykte på axlarna. "Jag har tröttnat på hotell!" svarade jag och log mot henne. Hon skrattade till och kramade om mig.
"Jag ska bara gå till soundcheck! Du får gärna kolla om du vill!" sa Justin och kollade på mig med ett leende. Jag nickade glatt och följde efter han. Arenan var som en laborynt. Rum överallt, olika gångar från höger till vänster. Jag svär att jag hade gått vilse om Justin och Pattie inte hade gått med mig.
Vi kom fram till stället som var bakom scenen. Alltså kom vi backstage. Justin pussade mig i pannan innan han tog tag i mickrofonen en man höll i och gick genom
Jag ställde mig brevid Pattie som kollade ut på Justins crew som visst hade en dans battle just nu.
"Han är verkligen bra!" sa jag imponerat när en kille började snurra på huvudet. Pattie nickade med et leende. "Jag ska gå nu, men du kanju stanna här och kolla!" sa Pattie med ett ursäktande leende. Jag nickade och lutade mig mot en av de hundratals stålstolparna här omkring.

Yey, jag hade skrivlust så jag skrev en till del. Höhö..
Ni måste bara se DENNA videon! Jag älskar när han pratar om oss beliebers :') Och när intervjuaren bara 'du får signera var du vill på henne!' Justins min där. Hahah, bara jag som fatta var intervjuaren menade?! (a)
Kommetnera nu girls! ♥
(ps, förlåt om det finns stavfel!)
Puss Nelly ♥

Postat av: ellen

Naaw,videon är SÅÅ gullig!!!!! Mer,:)

2011-12-21 @ 21:39:53
URL: http://jeleenaastooryys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha bäst aså(videon) men kapitlet var oxå vääääldigt bra!!! :D

2011-12-21 @ 23:13:38
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: Cherry ♥

Jättebra skrivet :D ♥♥

2011-12-22 @ 21:36:54
Postat av: Stina

jag har läst bloggen länge nu, och kapitler bli kortare och kortare....:/ Fast gillar novellen!

2011-12-23 @ 16:54:54
Postat av: Mathilda

meeeer :D asså det är grymt bra :D

2011-12-23 @ 18:19:45
Postat av: elin

åhh så bra :D

2011-12-23 @ 23:36:03
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Julia

Sååå bra! :D

2011-12-24 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: