Chapter 36 - He's on the radio, he's everywere for god sake!

Samtalet med Chaz hade bara gått överstyr. Han hade skrikit, och gråtit. Han sa att han inte kunde klara detta, att han inte kunde göra så mot Justin. Men han som sa inte vi inte ens hade haft sex. Jag försökte prata med honom, men han skrek bara åt mig så jag klickade honom. Rakt av, bara sådär. Det värsta är att Justin och Chaz verkligen är bästisar, Justin kommer inte bli lika sur på Chaz som han kommer bli på mig. Eller nej, sur är inte rätt ord. Han kommer bli rasande, besviken och han kommer aldrig. Aldrig förlåta mig för detta. Oavsett om vi var fulla eller inte, jag skulle inte haft sex med Chaz.
Men man kan inte spola tillbaka tiden och göra det rätta. För nu är det som det är, tyvärr.

Jag ställde mig framför helfigrusspelglen och drog upp tröjan så min mage visades. Den såg ut som vanligt, ingen bula någonstanns hur jag än vände och vred på mig. Jag blundade och la handen på magen. Långsammt satte jag mig ner, alla känslor som jag inte hade fått ur mig bara kom. Rädslan av att ha en person inut i mig. Rädslan över hur min mamma kommer reagera när hon får reda på det. Och pappa, och Rose. Vad kommer hon att tycka? Att hennes syster har haft 'lite kul' med hennes nästan killes bästa vän.
Tårarna rann ner för mina kinder och jag gjorde ingen ansats för att torka bort dem. För det skulle bara komma fler och fler.

Tve veckor senare, på flygplatsen

"SUMMER!" Rose sprang fram till mig och kramade om mig, hårt. Jag kramade henne minst lika hårt. "Gud vad jag har saknat dig!" sa jag flera gånger innan jag släppte henne och kramade om pappa.
Efter vårt lilla kramkalas satte vi oss i bilen och åkte hem. Jag kollade ut genom fönstert och lyssnade på vad pappa och Rosa sa om deras resa. Jag bad mamma höja radion lite, att få höra hur kul de har haft medans jag bara har deppat gjorde inte så att jag mådde bättre precis. Men jag har bara mig själv att skylla, det är ju jag som deppar ingen tvingar mig till det.
Det var som en stöt for igenom hela mig när jag hörde ingen annan än Justins stämma på radion.
"When i meet you girl my heart..."
"Han är på radion, han är fan överallt!" utbrast jag högt. Mamma hoppade till av det höga ljudet och Rose kollade konstigt på mig. Jag kollade ut ännu en gång genom bilfönstret. En ändå liten tår föll ner för mitt öga.



Lite senare på kvällen när jag och pappa satt och kollade på tv frågade han mig: "Vad handlade det där i bilen om?" han kollade oroligt på mig och tog ena armen runt mina axlar. Jag tvekade lite innan jag svarade. "Det är en lång historia..."



Hoppas ni gillar delen! Det var lite svårt att komma på vad jag skulle skriva. Vissa av er tyckte inte att hon skulle vara gravid. Men alla blir ju det. Många tonåringar blir gravis oavsett de vill det eller inte. Så varför skulle inte Summer kunna bli det? #nohate.
Jag vill säga en försenad God Jul till alla er också! Speciellt till Ida eftersom jag inte har gjort det! ♥
Glöm inte att sprida bloggen, både Harlee & Ida förkänar alla läsare de kan få! Och kommentera allt som ni kan, vi alla blir glada av kommentarerna! Tack till alla kommentarer på förra delen också!
Puss Nelly ♥

Postat av: Haley

grymt, bara ett litet förslag. Kan inte det typ till slut visa sig att det var Justin's unge och inte Chaz's? Men ni får göra som ni vill =))

2011-12-25 @ 18:49:52
URL: http://justindbieberstorys.webblogg.se/
Postat av: Johanna :>>>>>>>>>>>.

As bra!



ni skulle inte kunna ge mig en shout out ? Så gör jag det med er med? :).



http://justiinbiieberstorys.blogg.se

2011-12-25 @ 18:49:56
URL: http://justiinbiieberstorys.blogg.se/
Postat av: linda

Jag Gillar tanken att hon är gravid, och ifall det skulle vara chaz barn skulle det bara göra noveller mer unik!

2011-12-25 @ 19:34:49
Postat av: ellen

Jag tycker hon ska vara gravid! SNÄLLA GRAVID!

2011-12-25 @ 20:08:28
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jättebra :)

Håller med Haley :D

2011-12-25 @ 21:23:33
Postat av: elin

asbra :D



håller också med Haley :D

2011-12-26 @ 00:12:23
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: M

Grymt bra!

2011-12-26 @ 01:16:46
Postat av: Hanna

Jättebra! :)

2011-12-26 @ 11:17:43
URL: http://hannastyyle.blogg.se/
Postat av: linda

När kommer det mer? Man står inte ut! Och kan man inte börja se på henne snart att hon är gravid? Om ni nu har bestämt attt hon ska vara det.

2011-12-26 @ 12:46:24
Postat av: Isabella

fan av justin bieber? :)



jag skriver en novell som handlar om Justin och han en dag väljer att "avsäga" sig sin tid i rampljuset pågrund av personliga stjäl...



Vad som händer?? ta en titt.. www.alwayskidrauhl.blogg.se

2011-12-26 @ 13:48:34
URL: http://alwayskidrauhl.blogg.se/
Postat av: Felizia

Gillar att hon är gravid men what about justin??? :O

2011-12-26 @ 15:08:30
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Mathilda

det var sjukt bra :D meeeer

2011-12-26 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: