Vill du blogga med oss? Läs inlägget;)

Jo men tjena. Kul med hatmejl från läsare på facebook att jag måste uppdatera om jag vill se min familj vid liv. Man ba men jo vad kul, nu uppdaterar jag, du gav mig skrivlust♥ Hoppas ni fattar min ironi..

Nej, men seriöst, uppdateringen har vart kass i nu rent sagt ut flera veckor. Jag måste göra något åt det;) Har snackar lite med Harlee, så vi har tänkt på att ta in gästbloggare. Är du sugen? För vet ni vad? Jag vill ha en till två bloggare som kan skriva klart Capture The Moment med oss. Intresserad? Mejla då "[email protected]" och skriv en liten del av nästa chapter, du får alltså bestämma själv. Anledningen varför jag skriver min mejl är för att bloggmejlens lösen ord är bortglömmt.. Ops! Hehe men aja, love uuu..


Ma boy'


Postat av: nelly

nu har jag skickat ett mail! :)

2011-12-14 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: