The chosen is you, Chapter 35.

Sa hon och vi började sen åka. Det var riktigt kul att åka den. Senare så gick vi för det mesta bara runt och kollade lite och det var en hel del papparazzis. När vi vart på Liseberg i kanske 3-4 timmar så började vi bli trötta. Och plus att jag hade vunnit choklad och 2 stor nallebjörnar, men dom fick Sara.
Men självklart så hållde jag dom, haha. Vi tog sen en taxi till hotellet och lämnade av det vi vunnit och pratade lite om vad vi skulle göra. Men för mig spelade det egentligen ingen roll, med Sara är allt roligt.



- Jag är hungrig. Log Sara och jag nickade.
- Jag med, vad är du sugen på? Log jag och hon ryckte på axlarna.
- Något enkelt, typ mcdonalds? Skrattade hon och jag nickade.
- Jo, jag kan be Kenny komma med det! Vad vill du ha då?
- Ååh, vad snällt! Jag vill ha sånna där chiken nuggets, haha. Dom är ju super goda! Flinade Sara och jag instämde.
- Då beställer vi en massa sånna då! Skrattade jag och ringde Kenny. Efter kanske 15 minuter så kom han med 5 paket nuggets och massa dipp. Både jag och Sara började skratta och vi hade riktigt kul. Jag kunde verkligen vara mig själv med henne.
Sara's Perpektiv:

När vi ätit upp maten så gick vi ut lite, bara på en vanlig promenad. Det var en hel del paparazzis men inget vi brydde oss om. Vi gick förbi ett sött litet café och jag lade märke till en söt skyllt.
- Kolla Justin! Skrattade jag och pekade på skylten. Han läste vad det stog och log.

- Sara I love mcdonalds , I love Burger King, I love you and you love me! Skrattade han och jag log. Han var så söt. Vi kom sen ner i ett mysigt litet område som hette haga. Här hade jag vart förut. Vi gick längst gatan och så kom 2 tjejer fram till Justin. Dom hade båda brunt hår och ena tjejen hade blåa ögon och hon andra hade gröna.
- Vem är du? Log ena tjejen och jag skrattade lite.

- En kompis till Justin! Sa jag och dom log. Justin gav dom sen en varsin autograf och vi gick vidare. Det började bli mörkt ute så vi drog tillbaka mot hotellet. Jag ringde mamma och sa att jag skulle sova borta idag med och så. Sen så satte vi oss och pratade lite.

- Okej, när ska du upp imorgon? Log jag.
- Runt 12, har ju soundchek och så. Sen börjar konserten vid 5, vadårå?
- Nää, bara undrade. Lova att väcka mig imorgon? För jag ska också dit! Sa jag glatt och han nickade.
- Jepp..
- Bra Justin, bra..
Justin's Perpektiv:

Jag skrattade lite och Sara log. Jag kollade på min mobil och såg att Scooter ringde.
- Jag kommer! Sa jag och hon nickade. Jag gick ut utanför rummet för att snacka.
-"Hej det är Justin"
- " Tja, Scooter här. Skulle bara säga detta med Sara, hon kan få följa med dom 3 sista månaderna, du har inte lika mycket att tänka på då.."
- "Seriöst? Tack Scooter, det betyder mycket för mig!"
- " Så bra! Hur gick det med luftballongen, gillade hon det?"
-" Du, hon älskade det! Men jag måste gå, ska ju säga till Sara att hon får komma!"
- " Okej, men isf hämtar vi henne eftersom du ska ha en snabb konsert i Sverige efter dom 3 förstå månaderna"
- " Okej, hadet!"
- " Tonåringar, hejdå" Skrattade Scooter och la på.

När han sa att hon kunde få komma dom 3 sista månaderna så blev jag hellt till mig. Jag sprang in i rummet och kysste Sara. Hon backade undan och kollade konstigt på mig.
- Dude, du kan ju följa med dom 3 sista månaderna på min turné! Flinade jag stort och jag såg hur hela hon lös upp.
- Seriöst? ÅH JUSTIN, JAG ÄLSKAR DIG! Sa hon och kysste nu mig. Vi satt och pratade lite och även hur vi skulle hålla kontakten dom första månaderna. Sen så gjorde vi i ordning oss för natten och sen tror jag vi somnade snabbt därefter.
Vädligt tråkiga chapters, men vänta till konserten (Nästa chapter). Då kommer lite draaaama fram ;) Puss Ida♥

Postat av: jenny

MEEEEEEEER AS SPÄND PÅ VAD SOM HÄNDER UNDER KONSERTEN

2011-02-14 @ 12:15:52
Postat av: Dalia:)

MERMERMERMER VILL HA DRAMAAAAA !

2011-02-14 @ 13:13:37
URL: http://bieberness.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte för mycket drama bara va?

jag tycker inte att dom ska bli osams eller nåt sånt. Och dom får absolut inte göra slut, men det ska dom inte va?

2011-02-14 @ 14:32:34
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-14 @ 14:34:04
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-14 @ 15:38:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs min novell om justin bieber också! :D

2011-02-14 @ 16:18:29
URL: http://jdbnovell.blogg.se/
Postat av: ♥

snälla mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-02-14 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: