The chosen is you, Chapter 40.

- Godnatt.. Sa jag och kollade på mig när vi låg i sängen klara för att somna. Hon svarade inte utan la bara sitt huvud på min bröstkorg och strax efter det somnade hon. Imorgon så ska vi också byta rum, detta var bara ett standard rum för det finaste var upptaget denna natten. Så vi kommer byta tidigt imorgon, och hoppas Sara kommer gilla det rummet. Och imorgon så är det en speciell dag, en välldigt speciell dag.
Nästa morgon så vakna vi tidigt eftersom vi var tvunga att byta rum. Kenny kom och hjälpte oss med våra saker och vi började sen gå upp mot vårt nya rum som låg längst upp. När vi kom in fick vi båda en typ av hjärtattack, det var så.. Romatiskt. Det var ett bord med choklad och Champange. Det var en massa hjärtan på väggarna och en stor vit säng. Det var en stor toalett med en stor bubbelpool och en superfin utsikt.

- Undra vad som händer här inatt! Skrattade Kenny och jag såg hur Sara blev hellt röd. Jag gav han en sur blick och han skrattade lite. Han la sen ner våra saker och gick bort till hans rum.
- Det är hellt underbart! Sa Sara och jag nickade.
- Jagvet, men gör i ordning dig nu! Vi ska ut idag. Log jag och hon log tillbaka.
- Okej, jag tar en snabb dusch! Flinade Sara och gick in på toaletten.
- Snabb dush, Haha.. Det tror jag på! Mummlade jag för mig själv.

Plötsligt plingade min mobil till. Jag kollade och såg att det var från Melody.
"Hej, tänkte att du kanske ville prata med mig? Hörde något om att du skulle kicka mig från din turné? Dålig stil Justin.. Dålig stil."

Fan! Varför ska jag få så dåligt samvete över sånt? Jag suckade lite och skickade snabbt ett sms tillbaka.
"Ringer dig ikväll!" Svarade jag och la sen ner mobilen i fickan. När Sara hade gjort i ordning sig så gick vi ner till lobbyn. Jag hade stor planer för ikväll, men just nu hade jag ingen anning om vad vi skulle göra.

- Vad vill du hitta på då? Log jag och hon ryckte lite på axlarna.
- Jag vet inte, har aldrig vart i Paris! Skrattade Sara och jag log.
- Vi kan antingen gå och kolla runt lite eller så kan vi kanske shoppa me..
- SHOPPA! Utbrast Sara och tog tag i min hand. Vi tog en taxi in till stan och Sara såg ut som ett litet barn i en godisbutik.

- Ååh kan vi inte gå in där? Sa Sara och pekade på H&M.
- H&M? Haha, men seriöst? Det finns ju i Atlanta med och så är det första du väljer H&M? Skrattade Justin och jag nickade.
- Japp! Har inte vart där på 10000 år, kom nu! Sa hon och tog min hand. Jag skrattade lite och vi gick sen in.

- Åååh, detta vill jag testa! Sa hon och tog ner en lila B-H och lila spets-trosor. Jag följde henne med blicken samtidigt som hon gick in i omklädningsrummet.

- JUSTIN, KOM LITE! Hörde jag Sara skrika från ett av omklädningsrummen. Jag suckade och gick långsamt dit. Jag stannade utanför och suckade lite.
- Är det du Justin? Sa hon lite lågt.
- Ja, det är jag. Skrattade jag och hon fnissade lite. Hon drog sen in mig och jag vände mig om och kollade på henne.
- Passar den här? Sa hon lite osäkert och kollade ner på sin B-H- Jag bet mig själv i läppen och granskade henne noga. Var hon tvungen att göra det så svårt?

- Ohja, det sitter skit snyggt! Log jag och hon log tillbaka. Jag tog sen ett grepp om hennes huvud och kysste henne mjukt. Hon besvarade min kyss. Jag tog ett grepp om hennes midja och drog henne intill mig. Men hon backade snabbt undan.

- Justin! Vi är i en affär.. Skrattade hon och jag suckade.
- Jusdet ja..
- Gå ut nu, jag måste byta om! Flinade hon och jag gav henne en blick.
- Eller så stannar jag! Flinade jag retsamt.
- Okej då! Log hon och jag stanna till.
- Seriöst? Sa jag förvånat och hon skakade på huvudet.
- Nej, ut nu! Sa hon och puttade ut mig. Jag skrattade lite och satte mig på utisdan. Efter en lång dag på stan så var det dags att dra hemmåt och lämna alla saker. Men en sak var säker, jag älskar min tjej.
Hihi,aaw. Det blev ett välldigt konsitgt slut men måste gå! OCH KOMMENTERAAAAAAAAAAAAA!! Puss Ida.

Postat av: elelta

Kommer det inge mer ??;(

Men iallafall var den skit bra ;D<3

2011-02-17 @ 13:36:00
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Asså Ida, när ska du fixa min design?

2011-02-17 @ 13:46:08
URL: http://eelinslifee.blogg.se/
Postat av: Linnea

awesome

2011-02-17 @ 14:20:23
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: josefine

Meeeeeeer!!!!!

2011-02-17 @ 16:05:15
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA, HIHIHIIHIHIHIIH MEEEEEEEER

2011-02-17 @ 17:56:00
Postat av: linnea

meeera :)

2011-02-17 @ 18:32:41
Postat av: Anonym

vadå, det kommer väl fler chapters?

jag menar det kan väl inte vara slut nu?:O

:)jättebra iaf

2011-02-17 @ 21:00:32
Postat av: Celine

Ååh vad bra! Meer!:D

2011-02-17 @ 22:06:14
URL: http://celinejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: