The chosen is you, Chapter 41.

- Justin! Vi är i en affär.. Skrattade hon och jag suckade.
- Jusdet ja..
- Gå ut nu, jag måste byta om! Flinade hon och jag gav henne en blick.
- Eller så stannar jag! Flinade jag retsamt.
- Okej då! Log hon och jag stanna till.
- Seriöst? Sa jag förvånat och hon skakade på huvudet.
- Nej, ut nu! Sa hon och puttade ut mig. Jag skrattade lite och satte mig på utisdan. Efter en lång dag på stan så var det dags att dra hemmåt och lämna alla saker. Men en sak var säker, jag älskar min tjej.
´


Sara's perspektiv:

- Klockan 7!! Utbrast Justin så fort vi kom in i vårt rum.
- Va? Sa jag och skrattade lite.
- Ja? Klockan 7? Flinade Justin och jag stannade upp.
- Vad snackar du om Beaver? Sa jag och log.

- B-i-e-b-e-r men ja, klockan 7! Sa Justin och kunde inte hålla sig för skratt.
- Okej bieber, men vad är det med klockan 7? Sa jag förvirrat och kollade på Justin. Han log lite.
- Jag skojar bara med dig, vi ska på middag klockan 7! Log Justin och jag log tillbaka.
- Var det så svårt att säga? Skrattade jag och han nickade.

- Ja, du är så söt när du blir förvirrad! Log Justin och jag gav han en blick.
- Jaha.. Synd att jag inte kan säga detsamma! Sa jag och log lite snett. Justin skrattade lite och jag log. Jag gick in i vårt rum och drog upp lite kläder.

Jag tog på mig ett vitt linne som satt lite löst. Jag tog en rosa kjol och satte den på midjan. Jag tog sen några armband och ett stort halsband med en massa olika kedjor. Jag plattade snabbt håret men behövde inte mera smink eftersom jag hade smink på mig. Jag kollade mig i spegeln och log. Jag sneglade lite mot klockan och den var halv 7.

- JUUUSTIN? Skrek jag och han svarade inte.
- JA? Sa han efter ett tag.
- ÄR DU KLAR? Skrattade jag och gick ut till honom. Han hade på sig ett par svarta byxor och en v-ringad tröja. Jag log lite mot honom och drog sen upp honom ur soffan.

- Kom! Vi går nu istället! Sa jag och skrattade lite. Han nickade och log.
- Allt för dig..
Justin's Perspektiv:

Vi gick hand i hand ut till hissen men hon släppte min hand snabbt när vi kom ner. Vi kollade oss omkring och det var en hel del med fans. Kenny mötte upp oss och vi gick ut bakvägen för det var för mycket liv på framsidan. Vi satte oss i bilen och började köra in mot stan. Jag hade egentligen vart vi skulle, men jag kommer säkert på något.

- Stanna där! Utbrast jag när vi körde förbi en mysig resturang. Det var rätt så folktomt och jag log. Där får det bli! Vi gick ut ur bilen och gick snabbt in i resturangen. Vi satte oss vid borden och maten kom in snabbt efter att vi hade beställt. Det var riktigt gott! Vi satt och pratade om lite allt möjligt. Det var så skönt att ha Sara vid min sida igen. Hon betyder verkligen allt för mig.
Kort, i know..  Men måste gå, det var iaf något! Och är egentligen jätte upptagen, men KOMMENTERA NUUUU!

Postat av: Anonym

mer mer snälla!!!!!

2011-02-19 @ 20:48:17
Postat av: Elelta

Omg! Älskar novellerna fast dem är kort eller långa;D<3 Meerr!;D

2011-02-19 @ 21:02:27
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-02-19 @ 21:18:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becka

Meeer. :D

2011-02-19 @ 21:39:01
Postat av: Malin

nice blogg :)

2011-02-19 @ 22:19:17
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/
Postat av: Jen

Jätte bra! :D

2011-02-19 @ 22:20:39
Postat av: Anonym

ASBRA MER IMORN LR IDAG

2011-02-19 @ 22:25:41
Postat av: Anonym

jättebra!:D

2011-02-20 @ 08:47:31
Postat av: Hanna Skattberg

hej hur är läget?:D

2011-02-20 @ 11:15:48
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Virginia

Gulliga noveller :)



Ha det bra!

2011-02-20 @ 12:59:19
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Gissa xD

Så sjuk bra!

Vill ha nästa del typ,nu?!

2011-02-20 @ 13:43:02
URL: http://sweetannies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter Elmas blogg? :o

2011-02-20 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: