The chosen is you, Chapter 42.

- Stanna där! Utbrast jag när vi körde förbi en mysig resturang. Det var rätt så folktomt och jag log. Där får det bli! Vi gick ut ur bilen och gick snabbt in i resturangen. Vi satte oss vid borden och maten kom in snabbt efter att vi hade beställt. Det var riktigt gott! Vi satt och pratade om lite allt möjligt. Det var så skönt att ha Sara vid min sida igen. Hon betyder verkligen allt för mig.



När vi var påväg hem så kändes allt så bra. Och jag visste även att dom på hotellet hade gjort det lite mysigt i vårt rum. Jag log lite för mig själv och undrade lite om detta var rätt. Hon kanske inte alls ville? När vi kom in i hotelllobbyn så kände jag hur nervös jag egentligen var.
Vi gick in i hissen och åkte upp till vårt rum. När vi kom in så blev både jag och Sara helt mållösa. Jag visade det inte, men det var så fint. Jag tog Saras hand och drog henne intill mig.

- Har jag sagt att jag älskar dig? Sa jag och låste dörren med andra handen. Hon skrattade till lite och log.
- Ja det har du, har jag sagt att jag älskar dig? Log Sara och jag log tillbaka.

- Om du har.. Sa jag. Jag tog tag om hennes nacke och kysste henne mjukt. Jag kände hur hon log mot mina läppar och gick sakta bakåt.
Jag la mig ner i sängen och hon satte sig med benen på varsin sida av mig. Mina händer gled sakta ner till hennes rumpa och jag kände hur hon rös. Jag älskar Sara så otroligt mycket, hon är den enda för mig. Hon är mitt liv.
Sara's Perspektiv:

Kyssen blev allt mer intensiv och Justin drog föriktigt av mig tröjan. Jag log lite och kysste han mjukt på halsen. Jag förde ner handen och tog tag i hans tröja och drog av den. Jag kollade på hans mage och log, den var så snygg.

Jag kysste han på bröstet och gick långsamt neråt och slutade vid hans byxkant. Jag knäppte upp hans byxor och tog sen av honom dom. Justin rullade sen runt så att han låg överst. Han knäppte upp min kjol och drog försiktigt ner den.

Båda låg nu i bara udnerkläder. Hans gyllenbruna ögon kollade mig rakt in i ögonen. Jag blev helt knäsvag. Han log lite busig och snurrade runt så nu låg jag överst. Han la sina mysiga händer på min rygg och knäppte försiktigt upp min b-h. Min b-h åkte långsamt ner på golvet jag kände hur ståndet på honom reste sig mot mig lår. Han bet sig i läppen och la sen sina händer på min tros-kant. Han drog försiktigt av mig trosorna.

Jag tog in min hand i hans kalsoner och förde handen långsamt upp och ner. Jag hörde hur han stönade och det blev allt högre och högre. Han tog tag i min hand och drog ut den ur hans kalsonger.

- Jag vill inte komma innan jag är i dig. Sa han sexigt och jag log lite. Jag tog föriktigt av han kalsongerna och han sträckte sig efter en kondom och satte på sig den. Han kollade mig djupt in i ögonen och jag nickade. Jag var redo.

Justin var den enda för mig, jag vill dela mitt liv med honom. Det vet jag! Han stoppade in den och rörde sig upp och ner. Han red mig snabbare och snabbare och jag kände hur jag var påväg att komma. Jag tog tag i hans hår och alla muskler spändes och jag kom. Strax efter kom Justin.

Han drog ut den och kollade på mig. Utan att säga ett ord så möttes våra läppar och han kysste mig. Han la sig sen brevid mig och andades tungt. Tillslut vände han sig mot mig och log.

- Det där var fantastiskt. Sa han och smekte mig lite på kinden. Jag log mot honom och nickade.
- Det var det..
BIEBERGASM! Kommentera nu, och måste också säga att The Chosen Is You snart är klar! Förlåt men har verkligen tröttnat på denna, ska göra några chapters till! Men det är absolut inte min sista novell här på Biebs. Det kommer komma nya noveller om och om igen! Och Elma kommet även komma tillbaka efter sin novell. Så kom igen nu, peppa oss med massa kommentarer! Hjälp oss med ideer för våra kommande noveller! Puss Ida♥




Postat av: Anonym

awesomee

2011-02-20 @ 15:50:55
Postat av: frida

meeeeer!! helt awesome!:)<3

2011-02-20 @ 16:18:00
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-20 @ 16:27:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME MEEEEEEEEEEEEEEEER!!

2011-02-20 @ 17:42:00
Postat av: Anonym

Asså Usch.

1. Sex gör ont.

2. Knappast att bieber skulle göra något sånt.

3. hur gammal är du?

2011-02-20 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: