The chosen is you, Chapter 43.

Han drog ut den och kollade på mig. Utan att säga ett ord så möttes våra läppar och han kysste mig. Han la sig sen brevid mig och andades tungt. Tillslut vände han sig mot mig och log.

- Det där var fantastiskt. Sa han och smekte mig lite på kinden. Jag log mot honom och nickade.
- Det var det..



Dagarna i Paris var underbara. Men dom tog slut. Justin skulle nu iväg på en 6 månader lång turne. Tänk om han glömmer mig? Eftersom jag inte fick komma dom 3 sista månaderna utav mamma och pappa så kommer jag inte se honom på 6 hela månader. Jag hjälpte Justin med att packa dom sista sakerna. Vi gick sen ner till bilen. Det var en massa fans utanför Justins hus. Justin skrev lite autografer men vi började sen åka mot flygplatsen där Kenny, Justin och Pattie skulle ta flyget till Kalifornien där dom ska hämta turne bussarna. Och där kommer doms europa turné börja. Klumpen i magen var större en någonsin. Vi som hade det så mysigt i paris, kunde tiden inte stannat där?

Jag hjälpte Justin att ta ut hans väskor med Kenny tog dom mesta. Det var välldigt mycket folk inne på flygplatsen men jag kunde inte se en människa här utanför.
- Jaha, kanske bäst att vi säger hejdå här ute. Jag menar lixom.. Det är massa fans och så där ju! Sa jag och kliade mig på axeln.

Justin svarade inte utan tog bara tag om min midja och drog mig hårt intill honom.
- Jag vill bara kyssa dig, smeka dig och allt möjligt. Men jag kan inte, Sara! Lova att inte glömma mig, och tänk posetivt. Vår kärlek är starkast! Det vet du.. Viskade han i mitt öra. Jag nickade lite till svar och log ett snett leende.

- Men tänk om du glömmer mig. Justin jag menar, du har tusentals snygga tjejer efter dig varje dag. Du kanske träffar någon du gillar? Någon du gillar mer en mig? Justin, tänk om! Vad händer då? Och tänk om vi inte håller kontakten varje dag, tänk om allt tar slut? Alla minnen, allt du och jag haft och har. Tänk om jag aldrig mera får se dig, höra dig, kyssa dig eller röra dig? Tänk om detta kommer bli ett avslutat kapitel? Justin, tankarna bara rullar runt i huvudet. ALLT kan hända på ett halv-år. Exakt ALLT. Sa jag och tårarna bara forsade ner för kinderna. Han tog sin tumme och torkade försiktigt bort dom.

- Sara, jag kommer inte glömma dig! Jag lovar, och vi ska hålla kontakten varje dag. Du och jag ska klara det här, det måste vi. Och ingen tjej i VÄRLDEN kan ta din plats, ingen! Det är bara du min ögonsten. Jag vet inte hur jag kommer kunna gå upp på morgonen utan att få se ditt leende. Shawty, jag älskar dig. Sa han tyst och höll ett ännu hårdare grepp om min midja. Jag snyftade lite och nickade.

- Okej.. Mummlade jag mot hans bröst.

- Justin, kom nu! Vi måste gå in nu! Ropade Pattie till Justin. Och Sara, din mamma hämtade dig va? Sa Hon till mig och jag nickade.
- Vänta mamma! Ska bara säga hejdå.. Mummlade Justin och kollade på mig.

- Lova att du aldrig någonsin glömmer mig? Sa jag med en klump i halsen.
- Jag lovar, och Sara Juliet Smith. Lovar du att aldrig glöma mig? Sa Justin och jag såg hur han höll inne tårarna.
- Jag lovar! Sa jag och gav han en sista kram. Det kändes hemskt att inte kunna ge honom den sista kyssen, men det gick inte. Vem som helst kunde se oss.

- JUSTIN, KOM NU! VI MÅSTE ÅKA! Ropade Kenny och Pattie instämde.
- JA JSUTIN, KOM NU! Forsatte hon. Justin tog ett djupt andetag och gav mig en sista kram.
- Hejdå Shawty, vi håller kontakten. Mummlade han och gick långsamt därifrån. Jag följde han med blicken och hela jag brast. Jag vände mig om och tårarna bara forsade ner. Plötsligt kände jag två armar runt mig. Jag vände mig om och där stog Justin igen. Han tog tag om mina kinder och kysste mig snabbt.

- Förlåt, jag var tvungen. Jag älskar dig Sara! Hejdå! Sa han och sprang tillbaka. Jag kunde inte ens säga något. Jag var helt förstörd. Jag stannade kvar och såg hur planet lyfte. Jag vände mig snabbt om och där stog mamma och kollade på flyget hon med. Jag hoppade in i hennes famn och tårarna kunde inte sluta komma.

- Kom nu, vi åker hem.. Sa mamma och kramade om mig. Jag nickade lite och vi satte oss sen i bilen. Detta är den värsta dagen i mitt liv.
Åååh vad sorgligt. Börjar nästan gråta, men kommer dom hålla kontakten? Jag vill ha 20 kommentarer från OLIKA i-p nummer, alltså 20 OLIKA personer! Och jag lovar, ni får inte mer idag annars ;) Så kommentera nuuuu!!

Postat av: Julia

OMB OMB!!!!! :'(

Postat av: Caroline

Fyyy vad sorgligt! Jag börjar gråta nu! ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH..... Hoppas att dom håller kontakten! Denna bloggen är verkligen bäst, och du får itne avsluuta denna novellen!!! Jag älskar den, den dagen du slutar skriva då tar jag självmord. Detta är absolut den bästa bieber-novellen. Fortsätt så tjejen, du är GRYM!! Bieberlove xd'

2011-02-20 @ 17:57:39
Postat av: Elelta

Sorligt började nästan att gråta!;D eller man kan säga att jag gråter men iallafall 7kt bra novell.

Sara♥Justin= Forever

2011-02-20 @ 18:07:31
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Sannis

Jättebra!!!!!

Oh,snälla skriv en till i kväll!!!

Älskar den här novellen!

2011-02-20 @ 18:09:18
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEJ MEEEEEEEERA

2011-02-20 @ 18:09:49
Postat av: linnea

meeeeera ! :)

2011-02-20 @ 18:09:59
Postat av: Johanna

Extremt bra!!

De måste hålla kontakten.

2011-02-20 @ 18:17:26
URL: http://johannamalmgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

mermer, älskar den här novellen!!!

2011-02-20 @ 18:23:54
Postat av: Anonym

Meeer!!

2011-02-20 @ 18:30:33
Postat av: Anonym

bra mer!

2011-02-20 @ 18:46:45
Postat av: Nikita

skriiiv meer nuuu!! <3

2011-02-20 @ 18:49:42
Postat av: Julia

Goosh! Fick tårar i ögonen!! Hoppas de kan hålla kontakten!

2011-02-20 @ 18:56:11
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-20 @ 18:56:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

sneeeeeela kan du inte skriva vad elmas blogg heter, följer båda med ha glömt adresseeeen..

2011-02-20 @ 19:08:02
Postat av: Neejra<3'

AWESOME!;D

2011-02-20 @ 19:55:45
Postat av: Ida u know??

MER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2011-02-20 @ 19:57:35
Postat av: Anonym

meeeeer!<33 :'(

2011-02-20 @ 19:58:26
Postat av: emma

jätte bra! ;D

2011-02-20 @ 20:03:39
Postat av: Anonym

MEr:D

2011-02-20 @ 20:33:50
Postat av: Felicia

Jag vill ha mer nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! xd'

2011-02-20 @ 20:51:32
Postat av: maliin

mmeeeerr

2011-02-20 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: