The chosen is you, Chapter 44.

- Förlåt, jag var tvungen. Jag älskar dig Sara! Hejdå! Sa han och sprang tillbaka. Jag kunde inte ens säga något. Jag var helt förstörd. Jag stannade kvar och såg hur planet lyfte. Jag vände mig snabbt om och där stog mamma och kollade på flyget hon med. Jag hoppade in i hennes famn och tårarna kunde inte sluta komma.

- Kom nu, vi åker hem.. Sa mamma och kramade om mig. Jag nickade lite och vi satte oss sen i bilen. Detta är den värsta dagen i mitt liv.
När jag kom hem så var det första jag gjorde att ta en dush. Mitt smink hade runnit eftersom jag gråtit så mycket. Jag stod i dushen i kanske 20 minuter innan jag gick ut. Jag tog en blå handuk och satte den över brösten. Jag tog på mig mina trosor och gick sen ut ur badrummet. Idag orkade jag egentligen inte föra någonting. Justin åkte vid 3:tiden och klockan är nu halv 5. Men jag mådde för dåligt för att göra något.

Jag gick in på mitt rum och la ner handduken. Jag satte på mig en B-H och drog sen på mig en rosa mjukis tröja och ett par rosa mjukisbyxor. Jag satte mig i sängen och tog upp min dator. Det var verkligen lång tid sen jag satt vid den. Medans datorn startades igång så gick jag ner till köket och bredde en macka. Plötsligt så känner jag två armar som håller om mig. Jag vänder mig och såg mamma stå där.

- Hur mår du? Sa hon lite ledset och jag ryckte på axlarna.
- Sådär, jag menar. Tänk om han glömmer mig? Jag älskar han verkligen..
- Jo, jag vet. Men Sara! Det gör han inte, för han älskar dig med! Han förklarade det för mig och pappa nrä han även frågade om ni fick åka till Paris. Han är en bra kille! Log hon och jag log tillbaka.

- Jag vet, men jag får bara hoppas på det bästa! Sa jag och slank mig ut mammas grepp. Hon sa inget utan log bara.

Jag tog min macka och gick upp till mitt rum. Precis när jag tänkte sätta mig ner i sängen så såg jag ett papper på bordet. Det var en lapp där det stod * I love you*. Men "Love" var ett halsband. Jag tog halsbandet och satte det runt halsen. Jag kollade nu på lappen där det bara stod *I          You* och det första jag tänkte på var alla saker som skulle kunnde stått där. *Hate*.. Var det första i mina tankar.

Jag tog snabbt av mig halsbandet och la tillbaka det imellan * I        You*. Jag tog sen upp lappen och såg att det stog en sak där i.

" Sara, jag hoppas att du aldrig glömmer mig. För du är mitt allt, min andra halva och mitt liv. Antagligen sitter jag på planet när du läser detta, men du ska endå veta att jag finns för dig. Du kan ringa, sms, maila och twittra till mgi när som helst och jag lovar att svara. Du kan ringa mig mitt i natten och jag kommer svara! Vad det än är, och om jag inte svarar. Var inte orolig, antagligen har jag en konsert eller så är jag på en interljuv eller något liknande. Men då ringer jag upp dig efter. Sara, om vi är menade för varandra. Då kommer detta gå. Vi pratar varje dag, och håller helt enkelt kontakten. Och var inte ledsen, jag finns där. När du vaknar upp på morgonen så ligger jag brevid dig, bara att jag är på ett annat ställe. För jag finns där längst in. I ditt hjärta. För sara, du gör min dag så perfekt som den är. Du gör mig lycklig och glad! Med dig så känns allting underbart. Du är underbar! När du ler, då lyser du upp hela närvaron. Du har det där lilla extra och vet precis hur man får någon att må bra. För du får mig att må bra, VARJE dag. Vartenda dag mår jag perfekt pga dig. Du är en ängel Sara. Och inget , nej absolut INGET kan skillja oss åt. Speciellt inte en jävla turné! Kom igen nu, lita på mig. Vi klarar det här, det gör vi. Vi är unga och köra, och ung kärlek? Det är den starkaste kärleken. Sara, jag älskar dig. Och det kommer jag alltid göra! // Din Justin♥"

Skrev han och jag kände hur tårarna sakta rann ner för kinden. Jag torkade snabbt bort dom och la ner lappen på bordet igen. Jag la halsbandet imellen * I       You* och satte mig sen i sängen. Jag klickade upp twitter och skrev snabbt " I LOVE YOU" och tweeta det sen. Jag gick in på FaceBook och hade nu en spärr så att bara mina kompisar kunde skriva till mig. Det var så mycket skönare. Efter en lång tids surfande så stängde jag ner datorn och gick ner till mamma och pappa.

- Vad blir det för middag? Frågade jag och kollade på mamma.
- Kyckling och ris, du kan sätta dig ner nu! Det är redan klar. Log mamma och jag nickade. Jag åt i tystnad medans mamma och pappa pratade för fullt med varandra. Efter maten så gjorde jag i ordning mig för natten och la mig sen ner i sängen och bara tänkte. Klockan var bara halv 9, men jag var välldigt trött. Jag hörde hur det plingade till i mobilen. Jag tog upp den och såg att det var ifrån Justin.

" Hej babe, hur har du det? Själv har jag det bra förutom att du inte är här. Saknar dig redan, hoppas vi ses snart! Din Justin"

Skrev han men jag orkade inte svara så jag ringde ist upp honom.
- Ja hallå? Svarade Justin och jag log över att höra hans röst.
- Hej, det är Sara.. Sa jag lite tyst.
- Hej Sara, saknar dig.
- Saknar dig med, vi kanske ska förbi Sverige på turnén! Då kan vi ses.
- Ska ni? Klart vi ska ses då! Vi ska ses så ofta vi kan! Om du kommer till Danmark tillexempel? Då kan vi ses, haha! Skrattade jag och han skrattade han med.
- Jo, men jag måste gå nu. Vi ska till bussarna, puss världens bäst tjej! Sa han och jag log.
- Puss.. Sa jag och la på.

Jag la mobilen på golvet brevid sängen och la mig sen ner. Sen så tror jag att jag somnade.
Ni suger på att kommentera, hahah taskig jag är.. Puss Ida.


Postat av: Anonym

ASBRA"!

2011-02-20 @ 21:07:53
Postat av: frida

meeeer!! helt awesome!:)<3

2011-02-20 @ 21:16:08
Postat av: Fatbardha

kan du kolla på din hotmail?:)

2011-02-20 @ 21:53:07
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-02-20 @ 22:04:10
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: josefine

Nawwis :) meeeeer! Skitbra!!

2011-02-20 @ 22:38:05
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Elelta

Du fick ju 20 kometarer;D as bra novell!;

Meeerrr...

2011-02-21 @ 06:43:55
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Asbra ju!!!!!!!!



ÄLSKAR DEN!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<



MEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-21 @ 12:54:01
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Amanda

mer mer mer snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-21 @ 16:01:52
Postat av: julia ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

MEEEEEEEEEEER, ÅHH SÅ BRA (: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-02-21 @ 21:42:32
Postat av: Bea

Heej du kolla in finalisterna i min veckans blogg tävling och rösta på din favorit =D

rösta här http://beabubbel.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-forsenad.html#comment

kul om du röstar! kraam

2011-02-21 @ 22:53:58
URL: http://beabubbel.blogg.se/
Postat av: Emelin

frågestund på bloggen ! fråga gärna något !, schysst om du gjorde :) jag slänger in en KRAM ! :)

2011-02-21 @ 23:22:37
URL: http://meaaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Läs den bloggen jag länka för om hon inte får fler läsare lägger hon ner bloggen och det är ju synn för den novellen är skit bra så plz läs och kommentera nu så hon blir glad :)

2011-02-22 @ 14:25:59
URL: http://jbiebsstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEERA SNÄÄÄÄÄLLA !!!!

2011-02-22 @ 15:11:21
Postat av: josefine

Meeeer!!! Kollar 24/7 om det har kommit upp något nytt xd vill veta fortsättningen!!!

2011-02-22 @ 16:43:18
URL: http://josefinerosto.blogg.s
Postat av: Anonym

när kommer bieber mekees me crazy kan du fråga din vän

2011-02-22 @ 20:05:56
Postat av: Elelta Bieber

Merrrr!!!;D<3 Älskar novellena♥

2011-02-22 @ 20:10:46
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har inte läst från början men den verkar superbra!

btw. fin blogg!

2011-02-24 @ 14:29:39
URL: http://ellyn.webblogg.se/
Postat av: Madde

Meer då, i'm waiting!

2011-02-24 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: