The chosen is you, Chapter 46.

- Okej, du kan ju börja med att sluta kalla din mamma för pucko! Men vi får tänka på det, vi kan snacka mer ikväll.. Mummlade pappa och jag nickade glatt.

Jag gick sen ut ur rummet och gick ner till vardagsrummet. Som vanligt kollade Jasmine på tv och det var själklart barnkanalen. Jag suckade ännu en gång och gick sen ut till hallen. Jag tog på mig mina skor och en jeans jacka.
- Jag går ut! Skrek jag och gick sen ut ur huset med en smäll..
Det var ljust ut och jag hörde hur fåglarna kvittrade. Jag log lite tills mobilen plötsligt plingade till.
"tjo sötnos, kan du komma med eller?" Skrev Justin. Jag log lite för mig själv och svarade snabbt, "Det tror jag, ringer dig ikväll:)" Svarade jag och la sen ner mobilen. Men tog sen upp den igen. " Hej, känns som att du vart lite frånavarande från mig? Undrade om du ville träffas?" Skrev Jenna och jag kände mig plötsligt väldigt taskig. Dom senaste veckorna har jag bara vart med Justin och dissat dom totallt. Jag svarade snabbt på hennes sms att jag kommer hem till henne.

När jag knackade på hennes dörr så hörde jag hur dom gick där inne och dörren öppnades tillslut. När Jenna såg mig så log hon stort.
- Åh hej! Gud vad jag saknat dig.. Sa hon och gav mig en varm kram. Jag skrattade lite och gick sen in.
- Jag har saknat dig med, vad har du lúst att göra idag? Log jag och hon log tillbaka.
- Tänkte att vi kunde gå till stranden och spanna killar! Eller, ja då! Du har ju redan din kille! Sa hon och skrattade lite. Vi bestämmde oss sen för att gå till stranden och bada och lite så. Jag fick låna en rosa bikini av Jenna medans hon hade på sig en blå. Vi gick sen tillsammans ner till stranden.

När vi kom fram så la vi ner våra handdukar och började prata på. Det var så mycket jag hade missat. Vi skrattade så mycket och jag insåg nu hur mycket jag hade saknat det här. Jag ställde mig sen upp för att gå till kiosken. Medans Jenna stannade kvar och passade våra saker. Jag beställde en glass och en iskall cola. Precis när jag skulle vända mig om så får jag glassen upptryckt i ansiktet och skrek till.

- Vad fan?! Röt jag och kollade upp. Där stod en kille med brunt hår och stora blåa ögon. Det droppade sakta ner vattendroppar ner från hans hår rinnade ner för magen. Han var så.. snygg. Men så kom jag och tänka på Justin, nejnej! Gå bara där ifrån.
- Oj förlåt, det var inte menningen! Kan jag få bjuda dig på en nya glass? Sa han oroligt och jag skakade på huvudet.
- Nej, det är okej! Sa jag och tittade bort.
Smart Sara! Nu kan du ju inte gå!
- Säker? Men det.
- Jag är säker! Avbröst jag honom och log lite. Han log tillbaka och hans leende mördade. Hans tänder glänste nästan som diamanter och jag fick samma känsla som jag fick första gången som jag träffade Justin. Vad tänker jag med?
- Jag måste gå, min kompis väntar på mig! Mummlade jag och började gå. Han tog snabbt tag i mig och jag vände mig om.
- Kan jag iaf få ditt nummer? Log han och jag log lite snett.
Att han fick mitt nummer kunde väll inte skada?

- Självklart! Sa jag och skrev in det i hans mobil. Jag sa sen hejdå och sprang tillbaka till Jenna som var fullt inne i solandet. Jag skrattade lite men sa inte ett ord. Hon behöver inte veta, ingen behöver veta. Eftersom detta inte är något speciellt, det är ju bara ett nummer.
Justin's Perspektiv:

- Så du har packat ner dina skor? Sa Kenny fundersamt.
- Mmm.. Suckade jag och han nickade.
- Och dina scenkläder?
- Mmm..
- Och dina..
- Jag har packat ner allt! Chilla mannen, jag har allt under kontrol. Suckade jag och vände mig om. Jag började läga in väskorna i bussen och vi skulle snart vidare mot nästa stad. Vi skulle bara ha en snabb interljuv. Jag gick och satte mig i bilen med Scooter och Kenny och vi började sen köra mot Interljuven. Just nu var vi i Paris och skulle sen till London. Jag la upp fötterna på sättet där fram och Scooter gav mig en snabbt blick.

- Ta ner fötterna Justin!
- Jaja.. Mummlade jag och tog ner dom. Jag kollade ut genom fönstret och log lite. När vi kom fram så var det massa fok där. Fansen skrek som galningar och jag log stort. Jag tog några bilder och skrev lite auotgrafer och vi gick sen in.

Interljuven rullade igång och hon började ställa en massa frågor.
- Så, hur är det mellan dig och Selena Gomez då? Frågade hon och jag skrattade lite.
- Det är lungt! Sa jag och log stort.
- Okej, och med det menar du..? Sa hon intresserat och jag suckade lite.
- Som jag sa, det är lungt! Vi är bara riktigt goda vänner! Inget mer.. Log jag och hon nickade.
- Men vem är den här nya tjejen då? Vi har sätt många bilder på er! Senast igår så såg vi en hel del med bilder på flygplatsen när du kysste henne! Är dom sanna bilder?
Självklart skulle någon se oss, vad tänkte jag med? Och nu finns ingen återvändo.



Åååh, tror ni Justin erkänner? Det får NI bestämma! Alla kommenterar om han ska säga eller inte! Och jag vill ha 20 kommentarer från OLIKA personer som säger vad dom tycker! :) Kom igen, vi har ju över 300 läsare!!

Postat av: elin

sanningen ! ;)

han är en snäll kille ju ! :D

2011-02-24 @ 19:00:28
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ja, jag tycker Justin ska erkänna eller alltså säga att dom är ihop och att bilden var äkta. Annars blir Sara så ledsen och allt blir bara fel!

så ja, jag tycker han ska säga:)!

2011-02-24 @ 19:20:20
Postat av: Anonym

oooo asbra!!!<333

2011-02-24 @ 19:23:54
Postat av: Johanna

MER :d

SANNIIIINGEN :d

2011-02-24 @ 19:25:16
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

Han MÅSTE säga sanningen!!! :D Fingers cross

2011-02-24 @ 19:37:32
Postat av: Elelta

Love You Justin! haha vet inte;D<3

2011-02-24 @ 19:38:24
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: olivia stort justin bieber fan :dd

asså hej en fråga, känner du typ Justin bieber? (:

det är första gången jag tittade på din blogg och det stog att du skulle träffa han och så så jag undrar känner du han ? (:

isf as coooolt!

2011-02-24 @ 19:59:31
URL: http://lovelyheart.devote.se
Postat av: Anonym

jag tycker att han ska sägaa sanningen :)

2011-02-24 @ 20:17:45
Postat av: josefine

wDet beror på om det ska vara drama nu eller inte x) han borde erkänna men att hon bara är ett fan som klängde på honom och försökte kyssa honom.? tex*

Sen typ i Kanada får hon reda på vad han har sagt och blir såklart sårad.. men har ingenstans att ta vägen. Och sen typ försöker chaz eller ryan snacka med henne.. och Justin måste komma på en braförklaring till det hela men är samtidigt svartsjuk för att hon umgås med chaz/ryan..? ;)

Oj vad lång text det blev xd hihi.



Grymt bra iallafall och meeeeeera! Snälla en eller två till ikväll?

2011-02-24 @ 20:21:15
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Josefina

Sanningen såklart annars blir allt så krångligt speciellt med denna nya kille!

2011-02-24 @ 20:30:10
URL: http://har ingen blogg
Postat av: Madde

2011-02-24 @ 20:41:45
Postat av: Madde

Förlåt för tomma inlägget, men fett bra mer drama det är vad jag älskar!

2011-02-24 @ 20:42:24
Postat av: linnea

tycker han ska neka liiite till, haha :)

2011-02-24 @ 20:43:38
Postat av: ida Bieber ya know!

OMFK JKHSDFJKHASJHKDFAHJKF, MEEEEEER! SUPER BRA, HAN SKA SÄGA SANNINGEN!!!

2011-02-24 @ 21:11:19
Postat av: Elin

Jag vet inte, det är ju kul med drama :P Grymt bra är iallafall :D

2011-02-24 @ 21:51:30
URL: http://somebodytolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: