The chosen is you, Chapter 47.

Interljuven rullade igång och hon började ställa en massa frågor.
- Så, hur är det mellan dig och Selena Gomez då? Frågade hon och jag skrattade lite.
- Det är lungt! Sa jag och log stort.
- Okej, och med det menar du..? Sa hon intresserat och jag suckade lite.
- Som jag sa, det är lungt! Vi är bara riktigt goda vänner! Inget mer.. Log jag och hon nickade.
- Men vem är den här nya tjejen då? Vi har sätt många bilder på er! Senast igår så såg vi en hel del med bilder på flygplatsen när du kysste henne! Är dom sanna bilder?
Självklart skulle någon se oss, vad tänkte jag med? Och nu finns ingen återvändo.



- Jo asso.. Började jag men visste inte vart jag skulle fortsätta. Tänk om mina fans lämnar mig? Jag vände mig mot Scooter som log stort och nickade. Kanske var det bäst om jag sa sanningen?
- Justin? Sa interljuvaren och jag insåg att jag var för fullt inne i mina tankar för att tänka på interljuven.
- Okej. Jag ska vara ärlig nu, Sara och jag träffades i Danmark! Hon har helt galen och gjorde allt för att vara med mig. I början, då var jag osäker på vad hon egentligen ville åt, mig eller min kariärr? Hon försökte kyssa mig.. Men vi träffades mer och mer och ja.. Jag blev förelskad. Mummlade jag och kollade ner i golvet.
Fan Justin! Hon kommer aldrig förlåta dig nu, det där lät ju så fel som något kunde låta?

- Men oj vad kul! Då säger jag grattis till kärleksparet! Sa hon och log stort. Men jag lyssnade inte, jag var så mycket i mina tankat att allt bara blev fel. Jag ville inte förlora tjejen i mitt liv igen. Varför kunde jag bara inte hålla mig till sanningen? Hon var verkligen inget galet fan i början! Tvärt om. Jag blev så osäker att jag ställde mig upp och gick där ifrån. Alla började skrika eftre mig och jag visste vilka problem detta skulle skapa. Jag sprang förbi Kenny och Scotter och in i bilen. Jag ringde Sara men hon svarade inte. Så jag skickade ett sms istället. "Förlåt mig.." Skrev jag och suckade djupt. Snabbt öppnades bildörren och Scotter och Kenny kom in.

- JUSTIN DREW BIEBER! NU GÅR DU TILLBAKA OCH SÄGER FÖRLÅT! Skrek Scooter mot mig men jag kollade bara ner i mobilen med hopp att hon snart skulle svara.
- Justin, lyssna på Scooter! Detta kommer stå överallt, Justin Bieber nobbar en interljuvare! Fortsatte Kenny men jag suckade ännu en gång och kollade upp på Scooter och Kenny.

- Du, ni vet inte hur svårt det är att vara känd?! Okej! Jag kan inte ens krama en tjej utan att hon blir hotad till döden! Jag kan inte vara ärlig mot mina fans och kan inte lita på någon! Alla är ute efter "Justin Bieber" och inte mig! Lilla Justin från Stratford! Men ni har ju aldrig vart i den situvationen så ni vet ju inte det! MEN VET NI VAD? JAG HATAR DET HÄR! Sa jag och skrek det sista. Dom kollade båda på mig utan att säga ett ord. Kenny kollade mer snällt medans Scooter såg ut att koka inombords.

- Vi snackar mer om det här ikväll lilla vän! Sa Scooter argt och Kenny började köra bilen. Jag suckade argt och la upp benen på sättet. Scooter kollade surt på mig men sa inget. Sanningen var den att jag inte alls hatade att vara känd. Bara att jag inte kunde säga sanningen till mina fans. Allt blev så svårt och jag hade aldrig tid till mig själv. Mitt liv är som en blogg, upptaderar man den inte ofta, då förlorar man fans. Jag vet inte vad det var med mig, jag var bara så galet trött. Jag har knappt sovit någonting på senaste tiden.

"Ibland vill man bara försvinna från världen, försvinna från alla problem och sorger. Vara lycklig och glad och göra precis vad man vill, utan konsekvenser. Utan att halva världen ska lägga sig i. Man vill stanna med den man älskar och inte gå därifrån. Men om den man älskar inte känner detsamma, då blir allt mycket svårt."


Välldigt konstigt Chapter, men jag kände för lite drama. Men gud, jag har världens bästa ide till Kanada för er som gillar drama! Dom kommer inte göra slut! Men ni får se, och tack till http://josefinerosto.blogg.se/ som hjälpte mig med iden hur han skulle säga att han och Sara var ihop! Så ni får helt enkelt se! :D

BTW: KOMMENTERA NUUU! Jag fick inte ens 20 kommentarer i förra inlägget men lägger upp detta endå för jag är SNÄLL! Så då kan NI vara snälla tillbaka och kommentera! För Kommenterar NI så bloggar JAG mera och ni får mera chapters. Så ta och kommentera NUUUU!

Postat av: Anonym

AWESOMEEE

2011-02-24 @ 22:06:56
Postat av: frida

meeeer!! helt grymt bra!!:)<3

2011-02-24 @ 22:22:43
Postat av: ronja

nästa kapitel! :D:D:D

2011-02-24 @ 22:49:43
Postat av: Johanna

ÅH MER MER MER :D

2011-02-24 @ 23:15:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Kristin!

Hejsan Kika gärna in hos mig, läs om min vardag, min kända pojkvän elov från elov o beny läs om min sjukdom ibs och mycket mycket mera just nu så har jag även en tävling ligger uppe så var jätte gärna med och tävla direktlänk till tävlingen har du här: http://kriistiinjonsson.blogg.se/2011/february/tavling-med-min-sponsor-passionofsweden.html!:)

2011-02-25 @ 00:37:56
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: josefine

Meeeeeera!

2011-02-25 @ 01:40:23
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Eleltaaaa

Har Justin håll i örat??? OMG Shiitt snyggt;D

Okej ska kometera på alla noveller som kommer;D<3

2011-02-25 @ 06:07:29
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME, MEEEEEEEEEEERA !!!!!!!

2011-02-25 @ 06:44:55
Postat av: elin:)

as bra !!!!! :D

men kan ni inte göra lite längre chapters ?? :)

2011-02-25 @ 12:53:14
Postat av: Anonym

SKIT BRA"!!!!!:DDDDDDDDDDD

Men jag tycker han ska säga sanningen snart,

2011-02-25 @ 13:04:36
Postat av: Lena

Mer! Grymt bra! Du är jävligt bra på att skriva...:D



Men bilden, har Justin ett riktigt öronhängde? :o

2011-02-25 @ 13:30:43
Postat av: Anonym

mermermermermemerrrr!! :D

2011-02-25 @ 14:00:17
Postat av: V

Suuuuuuuuuper! :D

Meeerr!!!

2011-02-25 @ 17:17:18
Postat av: J♥

meeeeeeeeeeeeeeerAAAAAAAAAAAAAAAA 1 :)

2011-02-26 @ 10:43:19
Postat av: Amanda

sjukt bra novell, vet du det?!

du har talang tjejen! <3

2011-02-26 @ 21:09:15
URL: http://looveeee.devote.se
Postat av: Johanna

Super duper bra!!:D längtar tills nästa!:D

2011-02-27 @ 00:22:04
Postat av: fia

åååååhhhh, meeeeeeeer! :D <3

2011-02-27 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: