Bieber makes me crazy, Chapter 7


- Vem är det ni börjat umgås med så mycket den senaste tiden? frågade mamma
- Bara några sjyssta killar, sa jag och tog en tugga av min tacos
- Jasså? Vem då?
- Du kommer aldrig tro mig haha!
- Det vet du aldrig, kommigen Fiona, jag är ju nyfiken!
- Eh, en av dem är j-justin bie-ber sa jag och tittade ner i bordet samtidigt som jag väntade på en reaktion av mamma.
- Fiona, jag menar allvar?
- Ja och jag är fullt seriös, fråga Alex, sa jag och Alex bara nickade när mamma kollade på henne.
- Oj, det var ju.. oväntat!
- Aa, jag blev själv väldigt överraskad!.. Sen är han vår granne också..
- ÄR DET HAN SOM BOR I DET STORA GRÅA HUSET? Sa mamma högt.
- Ja, och varför så glad?
- Hans mamma, Pattie? Ja, hon var här innan idag och fikade, hon är verkligen jätte trevlig!
- Oh detta blir ju bara bättre och bättre, nu är våra mammor best friends också! Sa jag och började plocka undan min tallrik, Alex gjorde samma sak och bara flinade åt mig.

Jag och Alex sprang upp på mitt rum för att kolla twitter lite, Justin hade twittrat: ''2night i'm just gonna have some fun with my friends, can't wait!''. Jag RT hans tweet eftersom jag inte heller kunde vänta och vi hade liksom samma vänner! Alex kollade sin twitter fort och sen tog vi våra grejer, sa hejdå till mamma och gick över till killarna, denna gången var det Chaz som öppnade och som vanligt skulle han kasta sig över oss men han släppte fort igen efter att ha sett våra miner som klart och tydligt visade att han var tung!

- Japp, du vill döda oss.. så är det bara! sa jag och flinade och gick in där Justin, e Ryan och en annan tjej satt. Jag gick sakta fram och kramade Justin och sen hälsade på dom andra,  tjejen brevid var Ryans tjej Tracey, hon verkade faktiskt ganska snäll men jag pratade inte så mycket mer med henne. Varken hon eller Ryan skulle  sova här inatt utan dom skulle gå senare, mig gjorde det ingenting eftersom jag var van att det bara är jag, Justin, Chaz och Alex.

Vi allihopa satt och snackade, Ryan och Tracey satt och småpussades ibland, dom var verkligen sjukt söta ihop! Jag och Alex snackade om handbollen som snart skulle börja igen och vi snackade även lite om Chaze Crawford som var SÅ damn hot! Justin hade flera gången kollat på mig, när jag kollat på honom hade han bara flinat och vänt blicken, men jag brydde mig inte om det mer istället fortsatte jag och Alex diskutera olika kändiskillar tills Chaz avbröt oss.

- HALLÅ ALEX, VAR HAR DU LAGT ALL GODIS?!
- Haha så långt bort ifrån dig som det bara går! sa hon och skrattade och det gjorde vi andra också!
- HOW DARE YOU, FRAM MED DET!
- Hm.. då ska du springa en runda runt huset med endast kalsonger!
- Så värt det! Sa han och började klä av sig, Ryan tog fort fram sin mobil och började filma honom, kan sprang även efter Chaz när han sprang runt huset, vi andra låg nu på golvet och skrattade!

När han kom in, andfådd bad han nu Alex om sitt godis, åter igen..
- Mi-thh godh-is t-hack, andades fram och nu skrattade vi ännu mer!
Alex gick in i köket och började rota i några skåp och hyllor, någon minut senare hade Chaz klätt på sig och Alex kom ut med hans godis, hans ögon blev enorma och det var bara kul och se hans kärlek till godis!
JUSTINS PERSPERKTIV:

Det hade nu gått 2 timmar sen tjejerna, Ryan och Tracey kom och jag hade bara tänkt på en sak:
hur jag ska fråga henne om hon vill gå ut med mig!?
Jag fick världens bästa idé men det var ingenting jag kunde vara helt 100 % säker på, men det var värt ett försök iallafall!
- Chaz, jag vet hur jag ska bjuda ut henne nu! Viskade jag så att dom inte skulle höra mig där ute
- Låt höra, sa han med munnen full av godis
- När Ryan och Tracey sticker så ska jag fråga om tjejerna vill köra sanning eller konsekvens..
- Mhmm sa han och stoppade i sig ännu mer godis
- ..sen OM jag får chansen att fråga Fiona s/k och OM hon säger sanning så ska jag fråga henne: om jag bjöd ut dig, skulle du gå ut med mig då? Och ja, jag får ju bara hoppas att det går som planerat nu!
- Det låter bra Justin, ni skulle bli ett fint par!
Även fast Chaz var världens konstigaste vän man någonsin kunde ana så är han verkligen en sann vän, och det han sa, att jag och Fiona skulle bli ett fint par, gjorde mig ännu mer peppad på att fråga henne!

[KLICK] <-- en sjukt bra jb novell!
btw: tack för all pepp världens bästa läsare!


Postat av: elle

Mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2011-01-03 @ 22:38:11
Postat av: Karin

ohhh! Me like :))

Mera

2011-01-03 @ 22:51:13
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohhh,det är sjukt bra!

Sriv mer!

mera!

2011-01-03 @ 23:01:26
Postat av: ronja

2011-01-03 @ 23:11:37
URL: http://.blogg.se/
Postat av: ronja

Shit vad bra! Fortsätt så! :D

2011-01-03 @ 23:12:09
URL: http://ronjacerenia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tjenare så bra du skriver:D Längtar verkligen tills nästa:D

2011-01-03 @ 23:17:40
Postat av: Malin

Meeeer! <3 :D

2011-01-03 @ 23:27:15
Postat av: Anonym

Awesome! mera! ♥ :D

2011-01-03 @ 23:30:39
Postat av: Liann

Och JAG va huvudrollen i bloggen som du länkade ;) hihi

2011-01-04 @ 00:20:52
Postat av: Jessica

Skitbra! MER MER MER MER MER MER!!!! :D

2011-01-04 @ 08:57:19
Postat av: Julia ♥

SKITBRA !!!!!! ♥ MER MER MER !!!! ^^

2011-01-04 @ 15:52:36
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

s´kriv oftare!

mERA!

2011-01-04 @ 16:33:21
Postat av: Anonym

MER!:D

2011-01-04 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: