Bieber makes me crazy, Chaprer 13

Vi dansade lite och sen skulle alla göra stegen vi lärde oss solo. Elena var först ut, hon verkade vara tjejen som bestämde här, eller trodde att hon bestämde här. Efter Elena var det Sara, Mathilda och sen jag. Jag höll på att dö så nervös jag var men jag satte det galant, alla steg kom rätt och när musiken stannade fick jag stående applåder. Jag log nervöst och tackade alla men sen märkte sen att någon stod i dörren och fortsatte klappa när alla andra slutat.
- J-jus-tin?.. Fick jag fram, fan.. nu har jag gjort bort mig rejält.




- Eh, jag.. kommer strax! Sa jag till Olivia och sprang fram till Justin.
- Vad gör du här?
- Uhm, Olivia är min danslärare till turnen och ja men sen skulle jag bara fråga henne något så hittar jag dig här. Sa han och flinade.
- Alltså herregud vad pinsamt, sa jag och kliade mig i håret och tittade ner i golvet.
- Pinsamt? Det var fan skit bra ju men nu när du ändå är här så tänkte jag fråga dig om du vill komma över ikväll?
Jag såg hur nervös han var så jag tänkte vara lite svår haha.
- Om jag inte har något bättre för mig så why not?
Han skrattade nervöst så jag var tvungen och säga att jag skojade.
- hahaha, jag skojar bara Justin men aa jag kommer väll men vem kommer vara där mer?
Han pustade ut och kollade lättat på mig.
- Just me and you.. Sa han och gick sen ner igen.
Jag skrattade för mig själv och gick tillbaka till dom andra men hann inte säga något innan alla var på mig och frågade om Justin.
- Är Justin din kille? Är ni tillsammans? Hur känner ni varandra? Kan du fixa en autograf till mig?
- Nej Justin är inte min kille och nej vi är inte tillsammans, han är min granne och BARA min vän och det kan jag väll.
Några tjejer började hoppa och skrika så Olivia fick lugna dom så vi kunde börja igen.
JUSTINS PERSPERKTIV:

Jag försökte komma på någon bra överraskning till ikväll men jag kom inte på någonting men efter ett tags tänkande så kom jag på att jag skulle ta med henne till Jasmines fest, det var ändå Lördag så varför inte och jag vet att Jasmine vill att jag kommer men att jag tar med Fiona, ja vi får se haha.
Jag svängde upp till garaget och gick in och sa hej till mamma och sen sprang jag upp på rummet för att duscha och fixa mig. När jag kom ut ur duschen tog jag på mig mina röda jeans, en vit t-shirt, min skinnjacka och halsbandet jag fått av pappa. Jag smsade Fiona och kollade om hon var färdig och hon skulle bara klä på sig så jag satte mig vid datorn och twittrade lite sålänge.
FIONAS PERSPERKTIV:

''Hello! Undrar bara om du är ready for the night haha? Nej men är du färdig och btw klä på dig något extra fint, jag har en överraskning! xx looooove justin'' Stod det i smset han skicka.

''Överraskning? Haha wow ska bli kul och se.. men jag ska bara klä på mig så kommer jag! xx fiona''
Svarade jag och precis som jag skrev skulle jag klä på mig. Det fick bli en beige kort klänning med lite stenar och så på axlarna och ett par svarta pumps. Jag la håret på en sida och sminkade mig naturligt med att bara lägga på lite ljusbrun sotning på ögonen och lite mascara.
När jag gick ner till mamma och pappa som satt i vardagsrummet höll dom på att bli galna.
- OH JAG MÅSTE TA ETT FOTO PÅ DIG, OH MIN LILLA FLICKA ÄR SÅ FIN! Skrek dom och fotade mig flera gånger, till sist fick jag nog så jag bara tog min väska och gick till Justin som bodde 5 meter från mig haha.
- Wow.. Sa han när han öppnade dörren och fortsatte kolla på mig från topp till tå.
- Öh.. hej på dig med?
- Ja juste oj, hej, kom in!
Jag gick in och satte mig i soffan och strax där efter satte sig Justin brevid mig.
- Så.. vi ska på fest, hos vem säger jag inte men det får du se!
- Ska vi på fest? Jag med dig? Du med mig?
- Precis! Sa han och log stolt.
- Jaha okejdå..
Vi gick ut till bilen och körde en ganska lång bit tills vi kom fram till en lokal, en gigantisk lokal. Vi steg ut ur bilen och konstigt nog tog Justin min hand och höll den hårt när vi gick in. När vi kom in möttes jag av flera kända ansikten, Miley Cyrus, Selena Gomez, Akon, Sean Kingston och många många fler men det var ETT ansikte som jag inte ville se denna kväll.. Jasmine Villegas.

Varför ville hon inte det? Kommentera!


Postat av: Anonym

spännande! mera! :D

2011-01-09 @ 16:20:04
Postat av: Anonym

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER

2011-01-09 @ 17:00:19
Postat av: Anonym

mera! :D

2011-01-09 @ 17:05:16
Postat av: Anonym

Jätte bra :D Men en fråga bara... varför länkar du "JustinSaga" om ni är ovänner? Bara undrade, men annars jätte bra ^^

2011-01-09 @ 17:15:46
Postat av: Anonym

MEEEEER :D

2011-01-09 @ 17:59:45
Postat av: Johanna

Sjuktbra:D Undrar verkligen vf hon nt gillar Jasmine??

2011-01-09 @ 19:42:20
Postat av: Julia ♥

MMMEEEEEEER!! ♥ Såklart hon inte vill se Jasmine, det är Justin ex eller nåt ju !! :O



BTW; sorry men kunde inte kommentera för var i Finland.

2011-01-09 @ 20:06:27
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

omg meeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr

2011-01-09 @ 20:50:07
Postat av: Jessica

meer!! :) jättebraa! :D har dock ingen aning varför :)

2011-01-09 @ 20:50:48
Postat av: isabell

meeera! :D. riktigt bra!

2011-01-09 @ 21:09:39
Postat av: Jessica

skriv mer den e såå bra ! ♥

2011-01-09 @ 21:26:11
URL: http://jekr.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha hon är väl justins ex? Lr jag vet inte ^^

Ni båda är sjukt duktiga , förstår inte hur ni kommer på allting :o haha!

Massor av mer !!!! xdxdxd hihi

2011-01-09 @ 23:37:20
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha hon är väl justins ex? Lr jag vet inte ^^

Ni båda är sjukt duktiga , förstår inte hur ni kommer på allting :o haha!

Massor av mer !!!! xdxdxd hihi

2011-01-09 @ 23:37:21
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha hon är väl justins ex? Lr jag vet inte ^^

Ni båda är sjukt duktiga , förstår inte hur ni kommer på allting :o haha!

Massor av mer !!!! xdxdxd hihi

2011-01-09 @ 23:37:26
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha hon är väl justins ex? Lr jag vet inte ^^

Ni båda är sjukt duktiga , förstår inte hur ni kommer på allting :o haha!

Massor av mer !!!! xdxdxd hihi

2011-01-09 @ 23:37:34
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Tove

uppdatera mer ! jag är beroende !!! <33

2011-01-10 @ 00:36:48
URL: http://ortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: