Bieber makes me crazy, Chaprer 14

Vi gick ut till bilen och körde en ganska lång bit tills vi kom fram till en lokal, en gigantisk lokal. Vi steg ut ur bilen och konstigt nog tog Justin min hand och höll den hårt när vi gick in. När vi kom in möttes jag av flera kända ansikten, Miley Cyrus, Selena Gomez, Akon, Sean Kingston och många många fler men det var ETT ansikte som jag inte ville se denna kväll.. Jasmine Villegas.




- J-justin, jag kan inte vara här! Sa jag med panik i rösten.
- Haha jag vet att det är många kändisar här men det är okeeeej, sa han och tog ett fastare grepp om min hand.
- Nej Justin jag måste gå, nu. Sa jag och vände mig om men jag hann inte gå någonstans innan jag hörde henne ropa på mig.

- Men Fionaaa, var ska du då? Sa Jasmine och log sitt falska leénde.
- Hem, nu när du är här så vill jag knappast stanna här.
- Haha men vad synd och var köpte du din klänning? Loppis? hahahaha..
- Undra vem av oss som köpt sina kläder på loppis, hejdå Jasmine. Sa jag och gick ut och Justin gick inte ens efter.

JUSTINS PERSPERKTIV:

Vad hände precis? Känner dom varandra? Alltså va?
- Jasmine, vad handlade detdär om?
- Äh ingeting men nu är hon borta så nu kan jag och du njuta av kvällen! Sa hon och tog min hand men jag släppte den fort och sprang ut från lokalen för att leta efter Fiona men jag såg inte henne någonstans så jag hoppade in i bilen och körde vägen som vi kom ifrån. Jag körde kanske i 5 minuter tills jag såg någon gå längst ner för gatan så jag körde fram och saktade ner samtidigt som jag vevade ner rutan.

- Fiona, förlåt jag visste inte. Sa jag och stannade bilen.
- Det är okej Justin men kan du köra hem mig?
- Sov hos mig, dina föräldrar kommer ändå bara undra varför du är hemma så tidigt.
- jag, jag vet inte..
- Jo komigen!
- Visst.

Hon satte sig i bilen och vi körde hem till mig. Mamma var inte hemma så vi hade hela huset för oss själva.

- Uhm.. Kan du hämta någonting jag kan sova i?
- Yes, jag kommer strax! Sa han och sprang upp och en minut senare kom han ner med en tröja det stod BIEBER och en bild på hans huvud på.
- Haha, nice tröja!
- Jadå, jag vet hahaha men ska vi kolla på film, klockan är inte så mycket.
- Okej vilken?
- Skräck?
- Haha är inte du lite liten för skräck filmer? Sa hon och hån log mot mig.
- Återstår att se vem som kommer att kissa på sig!

Jag valde The Mirrors och slängde mig i soffan brevid Fiona och vi satte på filmen. När lite mer än halva filmen gått så Helt ärligt så var jag skit rädd och Fiona verkade inte ens vara liteeeee rädd. Plötsligt puttar Fiona till mig och skriker i mitt öra så jag hoppade upp ur soffan och skrek som en tjej samtidigt som Fiona låg och vred sig av skratt på golvet.

- DET VAR INTE KUL! Skrek jag andfådd när jag kom tillbaka till rummet.
- Det var det visst hahahahahaha!
- ''Det var det visst, hahahaha!'' härmade jag henne med en mallig röst.
- Hahaha, men Justin jag är trött nu så kan vi bädda soffan?
- Soffan? Lilla fröken du ska sova med mig!
- Öh, nej?
- Öh, jo?
- Hahaha du är hopplös men okej då!
- Yeeeeah man!

FIONAS PERSPERKTIV:

Vi gick upp till Justins rum och jag fick låna en tandborste så vi borstade tänderna och sen la vi oss. Justin tog av sin tröja så han nu bara hade sina röda shorts på sig, han dödade mig med sin mage, goosh! Jag la mig med ryggen mot Justin men han flyttade sig väldigt nära mig och la sin arm över min midja och jag kände hans andetag i nacken.

- Vad är grejen mellan dig och Jasmine egentligen? Frågade han plötsligt.
- Hon, Hon är min kusin.. Sa jag och vände mig mot honom.
- Hon är din vad?!
- Min kusin ja, och vi borde ju vara bästa vänner och bla bla bla men våra familjer hatar varandra.
- Wow, förlåt för att jag tog med dig till hennes fest men jag visste verkligen inte!
- Du behöver inte säga förlåt Justin jag vet att du inte visste.
- Bra, sa han och kollade mig djupt in i ögonen.
- Bli min Fiona. Sa han plötsligt.
- Va?
- Bli min, bli min shawty.
Jag sa ingenting utan böjde mig bara fram och kysste hans fantastiska läppar sen viskade jag i hans öra:
- Nu är jag din.

Postat av: Nora

Åhh fett fint<3 MEEEEEER:)

2011-01-10 @ 11:29:42
Postat av: Anonym

yeeeeeeeeeeeesssssssss ätnligeeen e dem ihooooooooop!

2011-01-10 @ 12:10:57
Postat av: Anna

awwww :)

2011-01-10 @ 13:11:07
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Elle

AWESOME, MER MEEEEEEEEEEEEER

2011-01-10 @ 13:50:36
Postat av: Anonym

AWWWWWW MEEERR

2011-01-10 @ 14:38:52
Postat av: Julia ♥

AAAWWIIEE !!!! :D :D ♥ MEEEEEER <3 mer mer mer !

2011-01-10 @ 15:12:02
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

aaaww....meer!! JÄttebra!! :D

2011-01-10 @ 15:59:17
Postat av: Anonym

Aaww..... meeer AsBraaaa :D:D

2011-01-10 @ 16:34:15
Postat av: Emppu

AAAAAAAWWW! Sååå bäst!! Mera! Nu! Haha, men aaaw, slutet var bara för sött! :))

2011-01-10 @ 16:35:40
URL: http://emppus.blogg.se/
Postat av: linnea<3

meeer!! nuuuuu!! :D <3

2011-01-10 @ 19:35:13
Postat av: Julia

Aaaaaaaaaaaaaaw !! :D Så freaking gulligt!! :D <3

2011-01-10 @ 19:41:17
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, vad fint litet slut på kapitlet:D Men undra hur det ska gå mella jasmine och fiona i framtiden;)

2011-01-10 @ 20:34:08
Postat av: Anonym

ASBRA!! :)

2011-01-10 @ 20:34:45
Postat av: Anonym

aaw, gulligt :)

2011-01-10 @ 23:13:42
Postat av: linnea<3

snälla meer!!

2011-01-11 @ 15:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: