Bieber makes me crazy, Chapter 16

När filmen var slut så tog vi våra burkar och popcorn ''påsen'' och slängde det i papperskorgen och när vi kom ut så var det redan mörkt även fast klockan var halv 8 och det var sommar. Justin kastade sina nycklar till Chaz och Alex och han satte sig i Justins bil och Justin tog mig i handen och drog mig så vi började gå.
- Justin varför går vi?
- För jag har en överraskning till min fina flickvän.




Vi gick hand i hand ett ganska långt tag tills vi svängde in till en först vad jag trodde en helt vanlig resturang men sen såg jag att det var lyxresturangen Cats. Vi gick in och Justin släppte min hand och sprang fram till någon som jobbade där och han ledde in oss till något vip-rum där det var dukat med champagne och det var levande ljus lite överallt, sjukt fint.
- Wow, jag är.. mållös! Sa jag och log mot Justin.
- Vad bra! Sa han och ledde mig till bordet.
- Varför gör du detta? Det måste verkligen kosta sjukt mycket? Sa jag när vi satt oss.
- Kärlek har ingen summa på pengar och jag gör det för att bevisa hur mycket du betyder för mig.
- Du är amazing, helt awesome och jag känner mig skit dum pga att jag inte gav dig en chans i början, alltså att jag kallade dig allt det där.. Sa jag och tittade ner i bordet.
- Gumman det var förra veckan och kolla var vi sitter nu.
- Det är sant.
- Men du? Frågade jag sen.
- Yes darling?
- Jag ska på födelsedagsfest på tisdag hos en kompis jag nyligen träffat, ja alltså vill du följa med som min dejt? eller aa vad man nu kallar det haha!
- Tisdag? Jag har också en kompis som fyller år då men ja jätte gärna!
- Ah va bra!
Vi åt upp vår mat och tog sen en taxi hem till oss, jag sprang in och sa hej till päronen och sa att jag sover hos Justin ikväll igen och dom sa självklart att det var okej och dom var bara glada över att jag blivit tillsammans med Justin. Jag packade lite rena grejer precis som igår och gick över till honom. När jag plingade på öppnade han direkt som om att han stått och väntat på mig bakom dörren haha.
- Hej älsk-  hann jag säga innan jag stod mot väggen med Justin tryckt mot mig och med hans tunga i min mun. Jag log lite och puttade med honom till soffan och han la sig över mig sakta utan att avbryta kyssen. Hans händer var över hela mig och tvärt om.
- Finns det något du inte är bra på? Sa han sedan och låg fortfarande på mig.
- Tveksamt , sa jag och log retsamt.
- Haha men jag är faktiskt bäst på allt du kan tänka dig sa han och log stolt.
- Men du suger på att kyssas ju?
- Tack för den då, sa han och började resa sig men jag tog tag i hans t-shirt och drog honom till mig igen och kysste honom.
- Jag lär dig, sa jag och blinkade.
NÄSTA DAG:

Idag var det måndag och det var 2 veckor kvar på sommarlovet och idag skulle Melina komma, äntligen! Jag sneglade mot Justin som låg och sov som en ängel, jag pussade honom på kinden och tog upp min mobil som låg på golvet och gick ner till köket för att ringa Alex och sen Melina.
- Melina? Svarade hon.
- Hello darling!
- FIONA!
- That's me, var är du?! Sa jag och skrattade.
- Sitter i bilen på väg till f-platsen nu, mitt plan går 14.35 alltså om ungefär 45 minuter, kan du hämta mig i ATL sen då?
- Gosh jag kan knappt vänta och ja självklart hämtar jag dig, eller jag och en till.
- Alex?
- Njae, eller jo Alex men ännu en till haha.
- Berätta då?! Röt hon men jag märkte att hon höll sig för skratt.
- Never.
- Hatar dig!
- Älskar dig också, måste gå, puss!
- Vem var det? Frågade Justin samtidigt som han kramade mig bakifrån.
- Min andra pojkvän, han kommer hit senare!
- Ah okej, men då kan jag bara liksom öhm.. möblera om hans ansikte?
- Du har min tillåtelse! Sa jag och log lika stort som Demi Lovato brukade göra innan.
- Haha okej men nu seriöst, vem är det som kommer?
- Melina, min älskling från Los Angeles!
- Är inte jag din älskling? Sa han och gjorde sina puppy eyes.
- När du lär dig kyssas så blir du det , sa jag men kysste honom innan han hann säga något.
2 TIMMAR SENARE/MELINAS PERSPERKTIV:

Flygresan gick helt otroligt slött och jag ville vara framme nu och det var jag tydligen eftersom dom nu ropade i högtalarna att spänna bältena och det gjorde jag.
''Hey chica, är du framme än?'' Stod det i smset jag fick från Fiona.
''Hola sweetie och strax, är du/ni på f-platsen nu?''
''Jadå, vi väntar vid hm.. godisautomaten!''
''Tjockis men okej haha!''
När vi landat sprang jag in i den stora flygplatsen och kollade runt efter en godisautomat.. kaffeautomat, matautomat och goodisssautomat.. där! Jag kollade runt efter Fiona och Alex men såg dem inte någonstans så jag gick och hämtade min väska så länge på rullbandet och drog på mig min stora luva som jag hade på jackan/koftan.
- MELINA! Hörde jag någon skrika och när jag vände mig om stod Fiona, Alex och JUSTIN BIEBER där?!

Postat av: frida

meeeer!! snälla en till idag!?:)

2011-01-12 @ 18:11:37
Postat av: Karro :)

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

2011-01-12 @ 18:22:34
URL: http://krokhyllan.blogg.se/
Postat av: Anonym

såååå bra, mera nu snälla? :D

2011-01-12 @ 19:04:15
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahhha riktig chock hon fick nu:P men skitbra:D

2011-01-12 @ 20:54:44
Postat av: linnea<3

snälla meer idag?! men den va fett bra kram :D <3

2011-01-12 @ 21:23:06
Postat av: Julia ♥

MEEEEER :D :D ♥

2011-01-12 @ 21:47:37
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: elelta

MER! Älskar berätelsena

2011-01-13 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: