Bieber makes me crazy, Chapter 23

Jag låg hela natten och kollade upp i taket, ibland ville jag somna men jag var för orolig om Fiona skulle vaknat så jag höll mig vaken och hon hade inte rört sig på flera timmar nu, jag hade pratat med henne, berättat för henne hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder och sådär. Fortfarande ingen reaktion så jag la mig ner igen och fortsatte kolla upp i taket när jag plötsligt kände en kall hand mot mitt bröst.
- j-jus-tin, j-ag gjor-de något rik-tigt dum-t, stammade hon fram.
- Jag vet älskling men du är trygg nu och du lever!
- Ja jag lever och jag är så trött, vad är klockan?
Jag tog upp mobilen och kollade klockan och den var 4 på morgonen.
- 4, 4 på morgonen så somna om nu.
- Har du varit vaken hela natten? Sa hon och blundade.
- Kunde inte sova, måste skydda min ängel duvet. Sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte.
- Te amo.. Sa hon innan hon somnade.
- Jag älskar dig också älsklingen min.




- Godmorgon shawty. Sa jag när hon öppnade ögonen nästa morgon.
- Godmorgon baby , sa hon och sträckte på sig.
- Mår du bättre idag?
- Ja faktiskt och Justin..
- Yes darling?
- Förlåt, förlåt för att jag gjorde det jag gjorde.. det var fel, väldigt fel.
- Du behöver inte säga förlåt men gör bara inte om det.. Du anar inte vilken panik jag fick!
- För-
- Shhh.. Sa jag och stoppade henne innan hon hann säga något mer, sen kysste jag hennes underbara läppar och vi gick ner till frukosten men först tog Fiona på sig en grå/brun t-shirt med tryck på, vita slitna jeansshorts, converse och hennes älskade väska och SEN gick vi ner till dem andra som redan satt där nere.
- Godmorgon fyllo haha ! Skojade Chaz till Fiona.
- Dö Chaz. Röt hon tillbaka och boxade honom löst på armen.
- Aj?
- ''Aj?'' Härmade hon honom.
- Hej gumman , mår du bra idag? Frågade Alex när Fiona satte sig brevid henne.
- Jodå, är lite yr sådär men annars är allt okej !
- Vad bra, gå och ta någonting och äta och Melina du kan följa med, du har inte tagit något.
Melina slängde en arg blick på Fiona men sen gick dom och ställde sig i matkön till buffén.

FIONAS PERSPERKTIV:

Inte bästa vänner direkt så det var dödstyst mellan mig och Melina i matkön.
- Du har tagit fel Melina.. Fick jag säga sen.
- Fel? Först snackar du med honom varje gång vi är här nere och nu bar han hem dig från klubben, full?!
Jag fick plötsligt tillbaka mitt minne från klubben, det var ju Zac som hämtat mig och burit tillbaka mig, herregud!
- Men alltså Melina lyssna, jag ska förklara allt! Jag råkade träffa Zac vid hissen när massa galna fans jagade oss och jag inte orkade ta trappan, sen var han skum och frågade om vi skulle träffas igen och frågade om jag bodde här och jag sa ju ja sen träffades vi igen här i matkön igår och då frågade han mig vad jag hette och ja, jag vet inte vad som flög i mig, jag fastnade i hans ögon men det är Justin jag älskar och det är Justin jag vill ha och vill vara tillsammans med, Zac och jag är ingenting, jag känner knappt honom och det var bara tur att det var HAN som hittade mig på klubben igår! När jag berättat klart så tog jag ett djupt andetag och väntade på en reaktion från henne men hon kollade bara bakom mig och när jag vände mig om stod först Zac bakom mig och Justin brevid. Helvete !
- Du kan låta min flickvän vara ifred från och med nu! Röt Justin åt Zac.
- Din flickvän? Mr. Perfekt? Brukar du behandla dina flickvänner såhär? Låter dom bli fulla och sen låter en främling hitta dom? Haha bra jobbat Justin, bra jobbat!
- Det var ett misstag och du borde lära dig att inte leka med andras tjejer så låt henne vara nu!
- Alltså killar! Fick jag avbryta dem för att dom skulle sluta bete sig som 5åringar.
- Vadå? Vad?! Röt Zac åt mig och jag tog ett steg bak och Justin knuffade bort Zac och tog mig i handen och vi sprang upp till vårt hotellrum och när vi kom upp så slängde jag mig på sängen och bara andades.
- Vem fan är den jävla idioten? Sa Justin samtidigt som han gick runt i hela rummet.
- En kille.. började jag med men han avbröt mig.
- EN KILLE?! VADÅ FÖR KILLE? EN KILLE SOM MÅSTE FÖRSTÖRA VÅR RESA, VA?!
- MEN FÖRHELVETE JUSTIN LUGNA DIG, DET ÄR JU INGENTING MELLAN MIG OCH ZAC!
Han skulle precis börja skrika igen men hejdade sig och satte sig i sängen och tog båda mina händer i hans.
- Alltid vi? Frågade han med gråten i halsen.
- Alltid vi älskling.
Han böjde sig fram och kysste mig och allt blev mer och mer passionerat tills jag stoppade honom, igen.
- Ikväll , viskade jag i hans öra.

Hello! Jag vet att jag suger på att uppdatera här och att novellen blivit skitkass men hey!
Läs mina chapters på Bieberstorys HÄR!
Mutch bieberlove, Elma!

This chapter is only for you Daniella D. (k)


Postat av: Denisé

Kass?? Skämtar du?? Jag älskar din novell! vad du än gör sluta inte!! Bättre sent än aldrig ;)

2011-01-19 @ 17:00:42
URL: http://smaaxxit.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!!:D

2011-01-19 @ 17:22:05
Postat av: Elle

GAL1 BRA!!! MEEEEEEEER !!!!!

2011-01-19 @ 17:27:24
Postat av: danni

SKIIIIT BRA!

moore! :))



hihi

taaaaack babe!<3<3

2011-01-19 @ 17:45:10
Postat av: aalicia

mer!

2011-01-19 @ 17:56:26
Postat av: V

Super bra!! :D

Meeer!

2011-01-19 @ 17:58:51
Postat av: Louise

snälla blogga här, vi alla älskar de ni skriver ju <3

2011-01-19 @ 18:09:06
URL: http://www.barajag.myshowroom.se/
Postat av: clara

MERA MERA MERA GRYMT

2011-01-19 @ 18:33:21
Postat av: elona <3

skiiiiit bra !!! bra bra bra ! HAHA

men MER snälla,jag är typ helt besatt ! !!!

men kommer Zac tillbax mer i dom andra avsnitten,det skulle va kul isf !:D HAHA justin is soooo cute när han är svartsjuk ! :DDDD kram elona !<3

2011-01-19 @ 18:53:52
Postat av: alicia

mer

2011-01-20 @ 19:52:22
Postat av: alicia

mer

2011-01-20 @ 19:59:25
Postat av: liiiisa !!

MEEEEEEEEEEEER ! ! ! !

2011-01-20 @ 20:50:28
Postat av: elona <3

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR

2011-01-20 @ 20:50:53
Postat av: Anonym

Hoppas inte du tar illa upp men jag tycker att du ''bryr'' dig mer om den andra för du lägger typ aldrig ut på Bieber makes me Crazy plus att du lägger ut på Bieberstory lixom du har skrivit 3 kapitel i rad nu på den andra. Hoppas inte du tar det dåligt men det är min åsikt...

2011-01-21 @ 14:47:57
Postat av: Julia ♥

Stackars Justin ! ;( MEEEEER ♥ olala "inatt.." ? ;) mer, nu!

2011-01-21 @ 16:39:20
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Julia ♥

Jättebra ! stackars Justin :( meeeeer ♥ skriv mer på denna, inte bara på den andra..

2011-01-21 @ 17:03:00
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Felicia

Den är ju skitbra!!!



Mer!!!!<3<3<3<3 Love it<3<3<3<3<3<3<3



stackars Justin...



Uppdatera, längtar till nästa chapter!!! <3<3<3<3

2011-01-25 @ 18:52:41
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: