Bieber makes me crazy, Chapter 25

- Fyan vad detdär va bra. Viskade han i mitt öra när jag låg där i hans famn.
- Du är bra älskling.
- Var jag? Första gången duvet men lite skills får man ju ha..
- JUSTIN HAHA!
- Gummaaaan, du var fantastisk du också.
Jag vände mig om och bara kollade in i hans underbara ögon, killen är min luft, min värld, mitt allt och han är min.




- WAKEEEEEEEEE UPPPP PEOPLEEEEE! Väckte en skrikande Chaz mig med, och jag var tvungen att gnugga ögonen för att se vad han hade i händerna, en kastrull? Oh herre.. Jag slängde bak med huvudet och la kudden över, var fan var Justin egentligen? Jag sneglade mot hans håll och han låg och sov?!
- HALLÅ, JUSTIN, VISA LIVSTECKEN! Skrek jag i hans öra och äntligen reagerade han.
- Alltså Fio- CHAZ, UT!
- Haha, lugna dig sexy man, jag ville bara säga att vi sticker ner och äter nu, skynda er!
- Jaaaaa ja okej.
- Och föresten..
- Vad nu?!
- Ni var ganska högljuda igår! Han flinade och försvann ut, oh jävla Chaz!

- Förlåt, godmorgon älskling, sa jag och kysste Justin.
- Oh den där killen har inte alla hästar i stallet.
- Han har inte vad? Hahahahaha..
- Alla hästar i stallet? Säg inte att du aldrig hört det förut?! Sa han och hans ögon var ENORMA.
- Öh haha, nej?
- Oh my god, men det betyder typ att han har en skruv lös? Kapish?
- Skruv lös? Sa jag, egentligen förstod jag men jag ville bara se vad han tänkte säga, haha!
- Ibland undrar jag om du bor på månen eller något..
- Tänk om jag gör det, men nej, nu bor jag här och nu ska jag hoppa in i duschen eftersom jag även ligger naken under täcket och du får inte se.
- Pffft.. Fnös han och kröp närmare mig och precis när jag trodde att han skulle kyssa mig så började han kittla mig istället.
- NEJ JUSTIN HAHAHHA, NEJ! Skrek jag och vred mig i hela sängen men han slutade inte.
- Jag slutar om jag får en kyss!
Jag putade med läpparna och precis när jag skulle kyssa honom så knuffade jag bort honom så han flög ner på andra sidan sängen. Jag reste mig fort och sprang in på toaletten men Justin var för snabb och kom ikapp mig.
- Oh sexy ass, sa han och kollade in mig.
- Haha, ska du joina mig i jacuzzin maybe?
- Dum fråga, Fiona!
- Jasså? Då kan du ju stanna här då. Sa jag retsamt och hoppade in Jacuzzin som vi inte använt än och självklart hoppade Justin också i efter mig. Vi badade en ganska lång stund sen gick vi upp, tog på oss, jag tog på mig ett par svarta shorts, vitt slappt linne och en rutig blå skjorta över, till det drog jag på mig mina converse och min svarta väska och sen gick vi ner till frukosten där dom andra satt.

- Hey lovebirds! Sa Melina när vi kom ner.
- Yeaaaah mamita, var har du köpt den tröjan?! Måste ha en likadan!
- Skojar du? Du kan få den om du vill.
- OH JAG ÄLSKAR DIG!
Justin harklade sig och flinade lite.
- Ja jag älskar dig också baby!
- Ville bara checka haha.

Dagarna rullade förbi och vi skulle hem om 3 dagar, skolan började och Justin.. skulle åka, åka på turne. Jag ville inte ens tänka på det, det gjorde så ont att han skulle behöva åka och bara.. försvinna i flera månader.
- Jag kommer sakna dig så jävla mycket, pep jag när jag låg där i Justins famn och kollade på film.
Han suckade tungt och jag hörde hur han svalde.
- Jag kommer alltid tillbaka..
- 3 månader senare..
- Det är precis i dessa tillfällena jag önskar att jag vore vem som helst, så jag kan spendera min tid med dig, min vackra flickvän, du och jag.. och vet du vad jag är mest rädd för?
- Nej vadå?.. Sa jag och fortsatte bara kolla fram i tomma intet.
- Att du.. Att du glömmer mig.
Jag blinkade hårt och försökte få in orden han sa i mitt huvud men det blev bara fel.
- Du vet att det aldrig skulle kunna hända, inte efter allt detta vi har men tro mig, jag är lika rädd för samma sak.. Tänk om du själv hittar någon annan där ute i alla olika länder?
- Det där är liksom bara.. omöjligt.
- Ingenting är omöjligt, Justin.
-------------------------------------------------
Lite tråkig men ville mest bara säga att jag är tillbaka här på biebs, låter ganska gött va?
Btw, ni suger på att kommentera ju så kommentera nuuuuuu dååååå om ni vill ha mer!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: V

Suuuuuuuper!!! :D

Meeeeeeeeer nuuuuu!!!

2011-01-29 @ 14:35:02
Postat av: Elin

Merraaaaaaaaaa!

2011-01-29 @ 14:53:42
Postat av: Elelta♥

Mer det händer ju saker !!♥Haha

Du är skit duktig att skriva och den andra novellen:D<3

Men iallafall alla delar är jättebra.

Chaz ee så rolig♥♥



MMMEEERRR

2011-01-29 @ 15:28:21
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome, meraa! :D

2011-01-29 @ 15:30:57
Postat av: frida

meeer!! skitbera!:) <3

2011-01-29 @ 15:43:29
Postat av: josefine

bäst, mer!! :D

2011-01-29 @ 16:13:01
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: elona <3

more more ! skit bra ju <33

2011-01-29 @ 16:31:58
Postat av: K A R I N

Super bra! :)))

2011-01-29 @ 17:13:39
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Suveränt bra!!!:D love it!:D

2011-01-29 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: