Bieber makes me crazy, Chapter 28

Vi fortsatte prata lite till men sen bestämde vi oss för att åka hem när klockan började närma sig 1 och vi var hemma vid halv 3 helt utmattade men Justin var som vildast nu.

- Låt oss avslutade det vi började, sa han med ett flin och gick sexigt fram till mig.

Jag skrattade bara och han bar upp mig, gick till sovrummet, la mig på sängen och sen la han sig över mig. Han drog av mig min tröja och kysste mig på halsen och det ena ledde till det andra till andra tills vi låg helt körda på sängen och bara andades en timme senare. Justin drog täcket över oss och jag kröp in till honom och han la armen runt mig och sen somnade vi.

 


JUSTINS PERSPERKTIV:


Jag vaknade tidigare för att ringa Usher och berätta om överaskningen.

 

- Yo Justin, vad händer?

- Inte mycket bro, tänkte fråga om du kan fixa en mini konsert här i Ny ikväll, kl åtta?

- Vad snackar du om? Din turne börjar imorgon inte ikväll!

- Snällaaaaaaaaaa..

- Jaja okej, jag fixar det, kl 8, jag ringer senare och berättar ställe och sånt.

- Låter bra, tack bro!

- Lungt och ta det lugnt med bruden, okey?

- Always haha!

 

Precis när jag la på kom en trött Fiona upp och kramade mig bakifrån.

- Shawty, du skrämms!

- Hihi, tack för igår.

- Det är du som ska ha tack, sa jag och kysste hennes panna.

- Justin?

- Yes?

- Din överaskning, jag vill veta!

- Tonight!

 

SENARE PÅ KVÄLLEN:


Fiona, Melina och Alex hade varit i stan och köpt kläder för ikväll, det är bra haha så jag kunde berätta för killarna och själv göra mig i ordning. Jag hade fixat så en limousine kom och hämtade henne vid åtta och sen körde henne till själva arenan eller var vi nu skulle vara. Vi körde till arenan och det var redan proppfullt både inne och utanför, wow!

 

FIONAS PERSPERKTIV:


Jag gick ner till lobbyn och väntade på någonting, typ ingenting, eller justin?

 

- Fiona Smith? Kom det fram en kille och frågade.

- Öhm ja?

- Den är för dig, sa han och pekade på limousinen.

- Okej tack! Sa jag och gick ut, typiskt Justin att komma med en limmo haha!

 

När vi var framme så var vi vid någon stor arena, men va? Justins turné börjar inte förens imorgon?

Chaffören öppnade och visade mig vilken väg jag skulle gå, jag hörde tjejer skrika men också Justin sjunga, Baby var det han sjöng om jag inte hade fel. Jag gick backstage och kollade på när han sjöng och dansade, plöstligt stannade musiken och Justin vände sig mot mig.

 

- Ni vet att jag älskar er, ellerhur? Sa han i mikrofonen.

- JAAAAA!!! Vi älskar dig ocksååååå! Skrek fansen tillbaka.

- Men ibland, så hittar man en person som man vill leva med, som man verkligen älskar, ellerhur?

- JAAAAAAA!!!!

- Nu ska ni få träffa tjejen som jag vill leva med och tjejen jag älskar mer än något annat på denna planet, Fiona Cloé Smith, kom ut!

Jag höll på att svimma, nej, nej jag vill inte gå ut där, dom kommer hata mig!

En dansare kom fram och puttade ut mig på scenen, jag log oroligt och gick fram till Justin som log stort.

- Denna tjej mina vänner, hon är min One less lonely girl och min Favorite Girl.

Jag började gråta, Justin log, några apploderade, andra skrek, flera grät.

 

Han vände sig mot mig och kysste mig passionerat, jag kan svära på att jag hörde fyrvärkerier och nu är det jag och Justin, mot världen.. Tillsammans.

 


Nu kommer säkert flera av er bli besvikna och sura men jag har verkligen fått nog av denna novellen, jag orkar inte skriva och det är inte kul, så detta blev det sista chaptert på denna novell, jag ska FÖRMODLIGEN starta en ny novell på en ny blogg men då lovar jag att länka så ni kan fortsätta läsa, tack för att ni läst och tack för att ni kommenterat, ni är bäst!


MUTCH LOVE, ELMA!


Postat av: Anonym

MEN VAH?NEEJ, WÄÄÄÄÄÄÄ gRÅTER WÄÄ, WÄÄÄÄÄÄÄ! VarföR?

2011-02-06 @ 17:30:01
Postat av: LINNEA

Det var ändå ett fint slut tycker jag :)

2011-02-06 @ 17:49:56
URL: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag hoppas du kommer göra en ny :) jag har börjat på en nu :) skulle vara kul om du kaske ville läsa den ? :P

2011-02-06 @ 18:32:14
URL: http://jjbieber.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fint slut :')

2011-02-06 @ 19:12:57
Postat av: Justinandjonas

Hej!

Läs gärna vår blogg om Justin Bieber i ett minst sagt speciellt förhållande med en annan kille ;)



Vem har sagt att Justin Bieber inte kan vara gay liksom?



Bieber <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-06 @ 19:18:23
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Elin

Men va?! Visst dem fick ett fint slut och blablabla, men sluta inte!:(

2011-02-06 @ 19:34:29
Postat av: Anonym

awesome!

2011-02-06 @ 19:54:43
Postat av: juali

2011-02-06 @ 19:58:37
Postat av: juali

TA BARA INTE BORT BLOGGEN !

2011-02-06 @ 19:59:28
Postat av: Johanna

Okej lite tråkigt att du avslutar den men det blev ett ganska bra slut iaf:D Hoppas du fortsätter skriva!:D

2011-02-06 @ 20:44:16
Postat av: Julia

Lite synd att den slutade men det var ett okej slut tycker jag :D

Postat av: Anonym

jag vill ha mera!!!!

2011-02-13 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: