Bieber makes me crazy, Chapter 4


 

Nästa morgon vaknade jag av att Alex skakade mig och försökte få mig och vakna.

 

- FIOOOOOOONAAAAAAAA!

- Snälla Alex, vad fan är klockan och vad gör du här?! röt jag

- DEN ÄR 2, JUSTIN OCH CHAZ STÅR DÄR NERE!

När hon sa att dom stod där nere fick jag panik, varför släppte hon in dom, hur länge har Alex ens varit här?!

 

- Vad gör dom här? viskade jag

- Dina föräldrar stack till jobbet imorse, jag kom hit för en timme sen, dom kom hit precis och undra om vi skulle hitta på något så ja.. jag släppte in dom!

- Du är verklige-

- Bäst, jag vet men ta på dig nu och kom ner! sa hon och började gå ner.

 

Jag skrattade för mig själv, jag gick upp och borstade tänderna och sen valde kläder, jag tog ett par slitna jeans shorts, ett linne, peace-halsband och satte upp håret i en hästsvans och om vi skulle gå ut så tog jag ut mina gröna converse från garderoben och tog ner dom. Jag kletade på lite mascara fort, puder eller något sånt behövde jag inte eftersom jag redan var solbränd.

 

Jag gick ner och ja, där stod dom båda, ska jag vara ärlig så var Justin ganska snygg men det var absolut ingenting jag sa högt, det skulle bara ha blivit konstigt haha.

 

- HEEEEEJ! sa Chaz, högt, väldigt högt

- Ja godmorgon på dig också Chaz, sa jag och skrattade

 

Jag gav bara Justin en blick och sen gick jag in i köket för att ta någonting och käka, jag var seriöst vrål hungrig! Fort därefter kom både, Chaz, Justin och Alex in i köket, vi satt och snackade lite, eller jag sa ingenting, inte Justin heller, det var helt sjukt vad jag började bli trött på denna spänningen i luften så jag sa ifrån

 

-Justin, förlåt att jag bara stack igår, jag menar, jag blev bara lite.. chockad över att du är min granne nu, liksom hallå? justin beaver? min granne?

 

Justin hade tydligen inte väntat sig att jag skulle säga någonting eftersom han bara satt och kollade på mig utan att säga ett ord men sen började han le.

 

- Jassååå, så jag är SÅ speciell så att du blev chockad över att jag är din granne.. det värmer! sa han och flinade

- Tro inte för mycket nu beaver, och föresten jag måste visa dig en grej, nu!

Jag reste mig upp och drog med mig Justin upp på mitt rum, jag satte på datorn och visade honom bilden som jag såg igår på skvaller bloggen.. Han sa ingenting utan bara smålog.

 

- JUSTIN! Vad flinar du åt?!

- Att du är min nya flört, och jag.. gillar det!

- Nej Nej Nej Nej, aldrig, never ever!

- Never say never, sa han och blinkade mot mig.

 

Jag sa ingenting utan suckade och gick ner igen, och Chaz som är Chaz var tvungen och slänga ur sig en dum kommentar.

 

- Oj oj, här har vi kärleks paret, ge dom en applåd! Det var ingen som klappade, bara Chaz, jag kunde inget annat än skratta åt honom.

 

NÅGRA TIMMAR SENARE:

 

Timmarna gick och vi gjorde ingenting, vi hade lirat lite fotboll på min gård, jag och Alex mot Chaz och Justin, det var ganska kul men vi förlorade.. såklart. Klockan var nu 8 och vi bestämde oss för att kolla på film, det fick bli paranomal activty eftersom jag var sugen på att se en skräckfilm, de andra satte sig i soffan medans jag satte på filmen, när jag satt i filmen och skulle sätta mig så satt först Chaz och Alex brevid varandra, sen satt Justin brevid Alex. När jag såg att det var den enda platsen så suckade jag och satte mig ner brevid Justin och vi startade filmen.


Ny header made by me (elma), vad tycks?

btw: vad tycker ni om novellen hitils? :)


(update: Shortsen hittade jag på google när jag sökte på slitna jeans shorts haha, men du kan nog hitta något liknande på H&M eller så!)


Postat av: Elle

AWESOME !! MEEEEER

2011-01-02 @ 15:05:21
Postat av: maja

Jättebra <3

2011-01-02 @ 15:09:44
Postat av: Anonym

fett snygga shorts!

Ge mig dom , snälla ge mig ett namn på stället du hitta dom på :)

Älskar novellen!

2011-01-02 @ 15:31:27
Postat av: Anonym

jäattebraa!! snälla mera idag!:D

2011-01-02 @ 15:43:47
Postat av: Malin

Älskar novellen!!! Skriv mera idag!! <3

2011-01-02 @ 16:04:42
Postat av: Anonym

vet du hur mkt jag älskar denna novell :$

2011-01-02 @ 16:06:12
Postat av: Julia

Ouuuuh undrar vad som händer mellan Justin och Fiona under filmen xD Meer

2011-01-02 @ 16:24:54
Postat av: V

As bra!!Headern är ju jätte fin! :D

2011-01-02 @ 16:32:24
Postat av: Jessica

ASBRAA! mer! jättesnygg header!

2011-01-02 @ 16:45:40
Postat av: frida

vill haa meer nu!!! skitsnygg header!:)<3

2011-01-02 @ 17:12:55
Postat av: Anonym

Novellen är suuuperbra!¨

Skriv mera!

2011-01-02 @ 17:40:31
Postat av: Hahahah

love novellen!!!! fortsätt att skriva mer idag??? xdxdxdxdxd

2011-01-02 @ 19:32:55
Postat av: Johanna/Moonlight

Vilken du fråga;) Den är ofc skitbra!!!!!:D

2011-01-02 @ 19:45:56
Postat av: Anonym

asbraaaa älskar storyn !!

och as snygg header !! :D

2011-01-02 @ 20:24:45
Postat av: Karin

Åh jag gillar det här! Mera :))

2011-01-02 @ 20:33:38
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer nu du skriver så himla bra :D

2011-01-02 @ 21:35:41
Postat av: Julia ♥

SKITBRA !!! ♥ Meeer nu ! Haha jag älskar när Justin är envis i historien XD han försöker säkert ta hennes hand eller något under filmen ? ;) mer på en gång ! :D

2011-01-02 @ 22:53:36
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: