Bieber makes me crazy, chapter 6



- Weeeeelcomeeeee, sa jag med en mallig röst
- Eh, tack.. eller? sa Alex och gick fram och gav mig en kram, Fiona stod bara tyst och log bakom Alex. Alex fortsatte in och jag hälsade på Fiona.
- Hej på dig, sa jag och kramade henne.. länge, hon doftade så gott!
- Eh hej.. Justin, jag kan.. inte a-andas.
- Oj, sa jag och släppte henne, hon började gå in till köket där Alex och Chaz satt, jag stängde dörren och gick efter.

FIONAS PERSPERKTIV:

- FIONAAAAAAAAAAAAAA, sa Chaz högt och hoppade på mig
- Cha-z du v-ää-ger myck-et! sa jag och han släppte mig.
- Sorryyyy....
- Ni killar vill verkligen döda mig, först Justin med sin kram och nu du!
Både Chaz och Justin skrattade lite och vi satte oss vid bordet. Alex och Chaz satt och åt, jag och Justin skrattade åt dom eftersom dom åt med ansiktet och inte med munnen!
- Så.. vad ska vi göra idag? sa Justin och kollade på oss
- ÄTA! sa Chaz fort
- Jag tror ni har ätit tillräckligt, sa jag och log men Chaz bara suckade och försökte att inte skratta.
- Vi kan.. shoppa?! Sa jag sedan och Alex lös upp
- JA DET KAN VI! sa hon
Chaz suckade och kollade på Justin med en blick som skulle betyda ''snälla-säg-nej''!
- Låter bra tjejer, sa Justin.
- GREAT, när sticker vi? frågade jag
- Jag måste gå upp och duscha först, det går fort, jag lovar! Sa han och sprang upp.
- Nu kommer vi få vänta i en halvtimme.. det går inte fort, sa Chaz och skakade på huvudet.
Alex och Chaz plockade undan det dom hade ätit, jag satt bara och pillade på min mobil, det hade nu gått 20 minuter sen Justin gått upp och duschat, jag bestämde mig för och gå upp och kolla om han var färdig.
- Jag springer upp och ser om Justin är färdig.
- Ta det lugnt där uppe nu, sa Chaz och blinkade åt mig
Jag skrattade bara och skakade på huvudet. Jag hade aldrig varit här förut så jag chansade på rummet till höger, fel.. Jag prövade på rummet brevid och ja det var rätt, och jag glömde och knacka så där stod Justin endast i handduk, jag var tvungen och erkänna, hans mage var otroligt snygg, jag bet mig i läppen och kunde inte slita blicken ifrån hans mage!
- Här uppe Fiona sa han och skrattade och pekade på sitt ansikte
- Eh, oj.. är du färdig föresten? sa jag genegerat
- Haha, jag ska bara klä på mig, lust och hjälpa mig?
- Med? sa jag och höjde på ögonbrynen.
- Välja kläder?
- Njae, tror inte det, skynda dig bara! sa jag och gick ut.. Varför trodde han att jag ville det?
Jag gick ner till Chaz och Alex som satt och snackade om mat, förvånar mig inte!
- Ni gjorde det fort! sa Chaz och log stort
- Är du avundsjuk eller? sa jag och blinkade mot honom
- Klart jag är, eller nej.. du tar min Justin så tar jag din Alex! sa han och höll om Alex, hon bara log.
Justin måste ha hört när han sa det och sett när han kramade om Alex för nu kom han och kramade om mig bakifrån.
- Deal! sa han sedan. Jag vände på huvudet och kollade bara på honom med en ''vad-sa-du-precis?'' blick men han bara log sen släppte han mig och vi låste dörren och gick ut mot bilen.
I bilen satte vi oss precis som igår, jag och Justin där framme och Chaz och Alex där bak. Idag var det ingen pinsam tystnad utan vi snackade om allt möjligt.. när vi kom fram så tog Justin på sina solglasögon och drog på huvan, jag förstod inte hur han orkade bli förföljd överallt men han var väll van, själv hade jag aldrig orkat, eller kanske, men sure att jag någongång skulle bli lika stor som Justin.

2 TIMMAR SENARE:

Vi hade alla gått runt i köpcentret i ungefär 2 timmar nu och vi var helt slut, även Justin som fått skriva massa autografer och ta bilder hela tiden, även Chaz hade fått vara med på foto eftersom han var ju känd som ''Justins kompis''. Vi såg hur mycket han inte ville vara med på varje foto men det var bara kul att se hur han plågade fram ett leende varje gång!
Jag hade köpt 2 t-shirts och en väska, Alex hade köpt en likadan väska och ett par jeans, Justin hade köpt en keps och ett par jeans och Chaz hade köpt godis, mycket godis.
När alla var färdiga så åkte vi hem, jag och Alex till mig och grabbarna till Justin, vi skulle allihopa sova hos Justin ikväll dom skulle även ringa Ryan som var med på stranden, han var ju också en väldigt nära vän till Justin. Vi packade fort lite grejer, eller typ bara sovkläder och våra tandborstar var typ det enda. Mamma hade gjort tacos när vi kom hem så vi åt innan vi skulle gå tillbaka till killarna och självklart skulle mamma fråga på ALLT om killarna..

Kommentera!

Postat av: frida

meeeer!! asbra!:)<3

2011-01-03 @ 16:24:37
Postat av: Malin

Snälla skriv mer idag!!! <3

2011-01-03 @ 16:33:12
Postat av: Anonym

awsome! meraa! :D

2011-01-03 @ 16:33:28
Postat av: bella

guud vad bra :D bättre att ni gjorde en ny! :D skitbra! skriv meeer haha :)

2011-01-03 @ 16:36:03
Postat av: amelia

Du skulle ju länka mig väl?

2011-01-03 @ 16:43:22
URL: http://justinbyamelia.blogg.se/
Postat av: elle

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER

2011-01-03 @ 16:46:38
Postat av: anna

ooh, jag diggar din novell, spciellt att hon liksom är "svårfångad" men jag tror att hon kommer falla för honom den kvällen dom sover hos han, för då kan dom ju typ köra "sanning eller konka" och då väljer jusin konka och då ska han kyssa fiona typ :)

bara ett tips :)

KRAM

2011-01-03 @ 16:50:33
Postat av: Allstar Weekend Fan Club

mer :D

2011-01-03 @ 16:51:37
URL: http://www.youtube.com/watch?v=Q1ILBEmhbJE
Postat av: Johanna

Helt amazing ofc måste ha nästa nu!!

2011-01-03 @ 16:55:07
Postat av: Amanda

MEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!

Så sjukt bra ju!!! :D<3

2011-01-03 @ 16:55:35
Postat av: Julia

MEER :D

2011-01-03 @ 17:42:13
Postat av: Anonym

Oh,vad bra det är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mera!!!!!!

2011-01-03 @ 17:52:46
Postat av: Jessica

meeeeeeeer! amazing!

2011-01-03 @ 17:56:30
Postat av: Anonym

sjukt bra!

2011-01-03 @ 18:00:18
Postat av: Anonym

braaa!!:D

2011-01-03 @ 18:32:31
Postat av: Sandra

den här är SÅÅÅÅÅ mkt bättre än den förra:O:D

+ den här är inte exakt som alla dom:]

läser fyra stycken till och med:o

men det är för att hon inte gillar han typ från början osv, hoppas bara att inte alla börjar härmas nu;)

2011-01-03 @ 18:48:50
Postat av: amelia

Jag har lagt in er i menyn :p

2011-01-03 @ 19:03:09
URL: http://justinbyamelia.blogg.se/
Postat av: emelie

Å GUUUD VAAAA BRAAAAAAA HAR LÄST TYP 7-8 STYCKEN OCH DENA VAR BÄÄÄÄÄST MEEEEEEEEEER MEEEEEEEER MEEEEEEEER MEEEEER !!!!!!!!!

2011-01-03 @ 19:58:01
Postat av: Anonym

gud asså, den här novellen är så mycket bättre än er förra!

man fattar ju att dom kommer bli tsm, men låt det inte gå för fort, älskar som det är nu hihi :D

2011-01-03 @ 20:49:24
Postat av: Anonym

MER IDAG, SNÄLLA!?!?!?!:DD

2011-01-03 @ 21:01:45
Postat av: linnea<3

gud... den blir bara bättre och bättre!!!!! kram <3

2011-01-10 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: