The chosen is you, chapter 12.

Sen så svarade han på lite frågor och en tjej framför mig började skrika som bara den.
-  Är du singel? Skrek hon och han log lite. Han gjorde sin hairflip och la sen micken vid munnen.
- Yes i am, i'm single and ready to mingle! Sa han och alla blev nu galnare en vad jag inte ens trodde man kunde bli. Jag var tvungen att håla för öronen för att vissa skrek så högt. Men han var fortfarande döhet. Jag vände mig mot Jenna som nästan hade tårar i ögonen.
- Han är singel, och kanske min! Mummlade Jenna för sig själv och jag skrattade till lite. Jag vände mig sen mot scenen och mötes av Justin's blick. Kollar han på mig?



Där stog hon, vackare en innan. Jag vände snabbt bort blicken för att inte fastna där. Jag kollade mot Scooter som vinkade att jag skulle komma. Jag gick mot honom och han log lite.
- Soundcheken är slut nu, vi måste göra klart för konserten! Sa han och jag nickade. Jag gick ut på scenen igen och log.
- Det var det sista för soundcheken, men det kommer blir grymmt på konserten! Och kom ihåg, jag älskar er alla.. Och ni är alla underbara.. Kanske för att ni är mina fans? Sa jag och alla började jubla. Jag vände mig snabbt mot tjejen som jag inte ens hade namnet på. Jag log lite mot henne och det var hon från inatt. Jag gick sen in backstage och möttes av Scooter.

- Konserten börjar om 1 timma. Vi får skynda oss lite nu..
- Gör du det! Flinade jag och han skrattade lite.
- Haha, vi fixar det. Vila lite så länge, det kommer bli en galen kväll!
- Tro mig, jag vet.. Jag gör detta varje kväll.
- Haha, inte riktigt men ja! Sa han och gick sen iväg. Jag vände mig om och där stog Chaz och flinade lite.
- Haha hej! Sa jag och han fortsatte flina. Jag flinade lite tillbaka och jag såg hur han inte kunde hålla sig för skratt.
- Tönt! Sa jag och började gå mot sofforna.
- Haha, du vet tjéjen vi träffade inatt! Hon var i publiken .. Flinade han och jag nickade.
- Jag vet, en riktigt tjejspanare är du? Sa jag och log mot Chaz.
- Jag?
- Ja du! Vem annars? Sa jag och lyfte på ögonbrynet.
- Haha jadu, vad vore livet utan tjejer?
- Inte mycket.. Skrattade jag och log.
- Nä, precis.. Tänk en värld utan tjejernas underbar former och mjuka varma läppar. Det vore hemskt.. Suckade Chaz och skrattade lite.
- Ja precis, och tänk dig en värld utan dig.. Det vore underbart. Tänk om jag kunde byta ut dig mot en tjej just nu? Sa jag och log lite flirtigt mot Chaz.
- Ja tänk om..
- Jag får väll låtsas att du är en.. Sa jag och försökte att inte hålla mig för skratt.
- Justin, nu skrämmer du mig! Sa han lite oroligt. Jag flinade och satte mig i soffan.
- Det var nog menningen! Skrattade jag och han gjorde detsamma.
- Nej, livet vore hemskt utan dig bro! Fortsatte jag och klappade han på ryggen.
- Jag vet, då försvinner ju menningen med livet.
- Haha, kanske, kanske inte! Sa jag och vi satt och pratade om sjuka saker. Efter ett tag så kom Scooter och hämtade mig eftersom konserten skulle börja om 15 minuter. Jag sa hejdå till Chaz och gick sen och bytte om. Det var somsagt Love me först. Dom förberedde lite med röken och så.
Jag kollade mig snabbt i spegeln och gick sen ut till Scooter.

- Du ska ut om 20 sekunder. Var berädd nu! Sa han och jag nickade. Jag gick in bakom scenen så att jag kunde komma upp i röken. Jag hörde hur alla skrek mitt namn, jag var verkligen lyckligt lottat. Konserten körde igång och alla skrek som bara den. Jag körde igenom alla låtar till det var dags för One Less Lonely Girl.
- Okej, nu är det dags för One Less Lonely Girl.. Vem vill bli min OLLG? Skrek jag och alla skrek som galningar. Jag log lite och introt drog igång. Jag kollade mot min crew som tog upp en tjej med långt brunt hår. Mer han jag inte se för jag var fokuserad på låten. Jag gick långsamt ner mot tjejen och när jag kom ner så fick jag en bukett blommor och jag gick mot min OLLG. När jag såg tjejen bakifrån så log jag lite. Jag la armarna runt henne bakifrån samtidigt som jag sjöng lite. Jag gav henne blommorna och log stort. Hon kollade bak på mig och log lite. Hon var riktigt söt, hennes ögon glittrade till och jag smekte hennes kind lite lätt. Och kramade sen om henne.
Jag lutade pannan mot hennes panna och jag hörde hur vissa i publiken skrek att dom hatade henne. Jag suckade lite och backade undan, jag tog sen tag i hennes hand och drog med henne till scenkanten. Jag började vinka med händerna i takt med musiken och hon gjorde det samma. Jag la sen armen runt hennes midja och hon log stort.
- Tack så mycket! Skrek jag när låten var slut och vi gick sen in backstage. Jag körde dom sista låtarna och var sen hellt slut. Så fort jag var klar så fixade jag lite saker och bytte sen om. Jag och Chaz sprang ut i bilen där Kenny satt och vi började sen åka mot hotellet. Detta var en galen kväll..

Postat av: Johanna/Moonlight

Ruskigt bra:D!!!!!

2011-01-17 @ 18:58:03
Postat av: Julia ♥

BRA, meeer ♥ trodde att huvudpersonen skulle bli hans OLLG? aja xP

2011-01-17 @ 19:17:40
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: