The chosen is you, chapter 13.

Jag lutade pannan mot hennes panna och jag hörde hur vissa i publiken skrek att dom hatade henne. Jag suckade lite och backade undan, jag tog sen tag i hennes hand och drog med henne till scenkanten. Jag började vinka med händerna i takt med musiken och hon gjorde det samma. Jag la sen armen runt hennes midja och hon log stort.
- Tack så mycket! Skrek jag när låten var slut och vi gick sen in backstage. Jag körde dom sista låtarna och var sen hellt slut. Så fort jag var klar så fixade jag lite saker och bytte sen om. Jag och Chaz sprang ut i bilen där Kenny satt och vi började sen åka mot hotellet. Detta var en galen kväll..


Konserten var hellt underbar. Det var absolut den bästa konserten jag någonsin vart på!
- Kom, vi går nu! Sa jag till Jenna och hon nickade.
- Vi drar till hotellet. Suckade hon.
- Gud så tråkigt, nu är allt slut. Sa jag medans jag började gå utåt.
- Ja verkligen! Detta var typ den bästa dagen i mitt liv. Jag kommer aldrig att glömma detta!
- Haha ja, men kom igen! Han bor ju på vårt hotell? Log jag och hon stelnade till.
- Ja, men vettefan vart han bor.. Suckade hon och jag fnissade lite.
- Jo jag vet! Han sa ju det..
- Ja precis, han går bara och säger det till ett fan så att hon kan säga det till pressen och alla. Det är precis vad jag tror.. Sa Jenna sarkastiskt och himlade med ögonen.
- Tro vad du vill! Flinade jag och hon gav med sig.
- Okej, vilket rum sa han så?
- Öhm.. Jag vet inte..
- Vadå vet inte? Har du glömt?
- Öhm, asså.. Kanske. Suckade jag och hon skakade bara på huvudet.
- Men självklart..
- Men vadå? Tror du jag kommer ihåg? Sa jag och hon nickade.
- Ja, det borde du ha gjort.
- Varför? Suckade jag ännu en gång.
- Du är väll et fan? Sa Jenna och vi svängde in vid hotellet.
- Kom.. Sa jag och tog tag i Jenna. Vi gick in i hotelldörrarna och sprang in till hissen. När vi kom upp så sa snabbt till mamma och pappa att vi kommit fram och jag gick sen in till Jenna igen.
- Vet du vad? Flinade Jenna och jag skakade på huvudet.
- Nej? Hur skulle jag kunna veta?
- Chaz Somers bor också på hotellet!
- Jaa, det vet jag?
- Men erkänn coolt.. Att hans kompis bor här? På samma hotell som vi?
- Haha, det är väll coolare att Justin över huvudtaget bor här? Log jag och hon nickade.
- Jaja, vad är klockan? Frågade Jenna.
- Halv 9, ska vi gå ner och bada?
- Finns det pool här? Sa Jenna förvånat och jag nickade.
- Ja det är klart? Kom nu..
- Men vi måste ju byta om?
- Till vad?
- Va? Sa Jenna frågandes.
- Vad ska vi byta om till?
- Jusdet.. Vi skulle haft med oss badkläder! Fan..
- Men kom igen, vi badar i underkläder? Flinade jag och Jenna nickade.
- Okej, kom då? Log Jenna. Jag nickade och vi tog sen 2 handdukar och började gå mot poolrummet. När vi kom ner så såg vi att dom hade stängt för idag.


- Aja, kom vi g.. Hann jag säga innan hon var inne i poolrummet.
- Haha Jenna, dom på hotellet kommer typ mörda oss! Flinade jag och hon nickade.
- Men skit i det, dom behöver inte veta något? Sa Jenna och jag log.
- Haha det är klart.. Sa jag och började ta av mig kläderna, samma sak med Jenna.
- Okej, vi hoppar på 3? Log Jenna och jag nickade.
- Okej, 1 ... 2 ... 3 hoppa! Skrek jag och precis vid kanten så stannade jag upp så att bara Jenna hamnade i vattnet.
- Men kom då? Flinade Jenna och tog tag i min ben. Jag log lite oskäkert men var sen i.
- Jenna! Skrek jag och hon log.
- Du började!
- Gjorde jag?
- Ja haha, du hoppade inte i..
- Jaja! Sa jag och vände blicken mot dörren.
- Fan, det kommer någon! Sa Jenna och jag nickade.
- Nej under vattnet! Sa jag och båda gick ner. Fan, detta kommer gå heeelt åt helvete..
- Kommer du idag? Suckade Chaz.
- Men jag kommer! Take it easy..
- Men åååh, popidolen är fan trögidolen.. Suckade Chaz.
- Tss, Jag kommer nu.. Sa jag och tog en handduk. Jag gick sen ut till Chaz och han log stort.
- Äntligen.
- Men haha..
- Bäst att vi får poolen för oss själva bara för att du är Justin Bieber!
- Där ser du, jag är bäst! Log jag stort och han skakade bara på huvudet.
- Ditt självförtroende är tipptopp som vanligt dårå.. Suckade han och jag log. Vi tryckte upp hissen och åkte sen ner. När vi kom ner så gick vi in och till vår förvånning så var dörren öppen. Men vi struntade i det och låste efter oss. När jag satte mig i stolen så kände jag något hårt under mig, så jag ställde mig upp och där låg en mobil?

- Chaz, är det din mobil? Sa jag och hållde upp mobilen.
- Nej, min är här? Sa han och hållde upp sin. Jag kollade ner i mobilen och såg att det var en bakgrunds bild på en tjej. Jag granskade henne noga tills jag såg vem det var.
- Vänta lite nu.. Sa jag och ställde mig upp. Jag kastade mobilen till Chaz och gick fram till poolkanten. Plöstligt känner jag 2 händer runt mitt ben och 1 sekund efter så var jag i vattnet. Jag kollade upp och såg att det var hon tjejen igen.. Varför just hon? Inte för att jag har något emot det, men endå?...
- Vad fan gör du? Flinade jag och kollade på henne.
- Vad ser det ut som? Svarade hon.
- Att du försöker dränka mig?
- Ja precis!  Flinade hon och backade undan.
- Nu du! Sa jag och flinade. Hon såg panikslagen ut, men nu var det dags för hämnd.

Postat av: josefine

hahaha gulligt då ;) mer ikväll? snälla?

2011-01-17 @ 19:13:53
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: V

Naaw, haha as bra :D

Meeeer!

2011-01-17 @ 19:20:43
Postat av: Anonym

mer, älskar den här novellen :D

2011-01-17 @ 19:26:55
Postat av: Anna

hahaha, mer :D

2011-01-17 @ 19:54:38
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

hahhha va roligt längtar ihjäl mig tills nästa!!!!:D

2011-01-17 @ 20:05:46
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-01-17 @ 20:06:23
Postat av: Cassie

sv; tack så mkt ! :D

2011-01-17 @ 20:14:20
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: dänny

GAAAAAAAAHHHHH MEEEEER! <3

2011-01-17 @ 20:25:22
Postat av: aalicia

MEEEEEEEEER :D:D:D

2011-01-17 @ 20:49:39
Postat av: anna

haha fan vad bra!!! fortsätt, en till komigen :DD

2011-01-17 @ 21:03:43
Postat av: Julia ♥

HAHA xD meeeeer ♥

2011-01-17 @ 21:14:12
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

shit, grym.. saknar ord hah bässssssssssst! MEEEER IDAG! annars .............................

2011-01-17 @ 21:44:13
Postat av: #1 Belieber

MMEEEEER :)

2011-01-18 @ 10:32:43
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-01-18 @ 18:20:19
Postat av: berri

Jäätte jätte bra och mer mer mer :)

2011-01-18 @ 18:31:20
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Emma

komigen nu ! en till ! har väntat hela dan... ÄLLLSSSKKAAR din story! :)<3

2011-01-18 @ 20:50:44
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Julia - Novell blogg

OMFB i looove it! snälla skriv mer , det känns som om jag har väntat i veckor :( <3

2011-01-18 @ 22:38:00
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Louise

vart är du ? :(

2011-01-19 @ 07:39:11
URL: http://www.barajag.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEER °

2011-01-19 @ 08:52:58
Postat av: feffuli

meeeeeeeeeer <3



älskar den men kom igen mera nuuu, du har inte uppdaterat på längeee!!!!!!!!!!!



<3

2011-01-19 @ 15:01:44
URL: http://feffuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: