The chosen is you, Chapter 18. (Kort del)

Jag la ner min datort och la mig på rygg i sängen. Varför ville Justin ha mitt nummer? Han gillade mig inte.. Det vet jag! Men jag kan fortfarande inte förstå att jag träffat min idol, detta är ju helt sjukt! Jag låg och tänkte lite och slöt sen ögonen. Snabbt efter så somnade jag med kläder på.

Måndagen gick välldigt snabbt och nu var cheerleadingen. Vi skulle vara lediga från skolan och ta bussen upp till Stockholm. På morgonen så kom mamma och väckte mig och jag började packa iordning lite. Jag sneglade mot klockan och den var halv 5?! Hellt sjukt att vi ska gå upp så tidigt bara för att hinna åka till Stockholm. Jag packade ner kläderna jag skulle ha och en locktång. Jag la även ner lite andra småsaker såsom smink och andra saker jag kunde ha på mig efter. Jag tog snabbt på mig en svart tröja och ett par svarta tights.

Klockan började närma sig 6 och Jenna och hennes pappa kom och hämtade mig. Jag sa hejdå till mamma eftersom pappa och Jasmine sov. Vi började sen åka mot centralstationen och tog sen tåget mot stockholm. När vi kom fram så närmade sig klockan 12 och vi åkte direkt till hotellet som vi skulle sova på inatt. I vårt rum så sov jag, Jenna, Olivia och Isabella. Vi la in våra saker och bytte sen om till cheerleadingskläderna. Sen så gick alla i laget till gympasalen och vi körde igenom vårt program.
- Julia, sträck mer på dina ben! Och Sara, var inte så slapp med ryggen. Stå rakt! Skrek Johannes, våran tränare.
- Okej! Sa både jag och Julia i kör. Vi körde det sen igen och körde sen pyramiden. Självklart så stog Sandra längst upp, som vanligt.
- Sara och Sandra, kom lite! Sa Johannes när vi hade en liten paus.
- Vad är det? Log jag och Sandra kom snabbt efter.
- Testa och bytt plats en gång, jag tro det blir lite lättare och du står längst upp eftersom du är minst Sara! Sa han och kollade på mig. Jag log stort medans Sandra suckade lite. Vi gjorde det igen och det blev felfritt.
- SUPERBRA! Utbrast Johannes och klappade händerna. Vi alla log och vi började dra oss mot tävlingen. När vi kom fram så var i princip alla lagen där. Det var lag från hela Sverige och även lite från Norge, Danmark, Tyskland och faktiskt från Spanien. Det var hellt sjukt hur mycket folk det var här. Vi satte oss ner vid våra platser och jag kände plötsligt hur mobilen vibrerade. Jag tog upp den och såg att det var dolt.
- Ja hallå? Sa jag lite tyst så att inte Johannes skulle höra.
- Vart i Stockholm är du? Hörde jag en röst säga som jag kände igen.
- På cheerleadingen, vem är.. Sa jag men personen la på. Jag kände hur oron steg lite, vem var det? Jag hörde sen hur dom ropade i högtalarna att tävlingen var igång. Och vi var lag 7 av 18 lag. Plötsligt hör jag hur massa männsikor skrika, även dom i mitt lag. Jag vände mig om och kunde inte se någon så jag ställde mig upp och kunde inte tro att det var sant. Vad i helvete?..
Riktigt kort, men ville sluta med spänning! ;) Vem vill ha mera?.. Puss Ida♥

Postat av: julia <3

Varför skriver du inte på den andra du har typ int skrivit på den as länge du har skrivit 6i rad på den andra .... Därför lämnar jag bloggen tycker det är synd för ni skriver skit bra novell...

2011-01-22 @ 18:57:09
Postat av: elle

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG VILL HA MEEER!!!

2011-01-22 @ 18:59:17
Postat av: jenny

meeeeeeeer! DU SKRIVER SJUKT BRA ASSÅ, GALET

2011-01-22 @ 19:06:15
Postat av: frida

meeer!! den är helt sjukt bra!:)<3

2011-01-22 @ 19:21:26
Postat av: Anonym

GAAHHHHHHH! MOOOOORE!<3

2011-01-22 @ 19:26:18
Postat av: Anonym

Mermermermermermer! Asbra, älskar denna novellen!

2011-01-22 @ 19:27:00
Postat av: Anonym

awesome merrr!!1

2011-01-22 @ 19:42:59
Postat av: Emma

EMMMMMAAAA VILL HAA MEEER NUU

2011-01-22 @ 19:51:11
Postat av: josefine

IDA SLUTA INTE NU :@@ HAAHAHAH xd

MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! <3

2011-01-22 @ 20:27:57
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: K A R I N

jjaag!

skitbra :D

2011-01-22 @ 21:13:05
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

HOPPAS DET ÄR JUSTIN SOM KMR :D MEEEER ♥

(btw; låter som en beliber, eller hur det stavas, även om jag inte ens är ett fan xD)

2011-01-22 @ 21:30:36
URL: http://juliasworld.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

AWESOMEEE, MOREEEEE :D

2011-01-22 @ 22:08:13
Postat av: Johanna

Jag vill ha mera!!!:D plus det är ju justin som kommer!!!:P

2011-01-23 @ 00:20:01
Postat av: Astrid

meeer!!!!

2011-01-23 @ 10:21:26
URL: http://astridthedancer.bloggplatsen.se
Postat av: moa <3

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-01-23 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: