The chosen is you, Chapter 3.

- Ja hallå? Sa hon glatt.
- Hej, det är Sara!
Jaha, hej.. Vad var det du ville? Sa hon nu lite surt, jag fattade inte vad det var med henne. Hon hade förendras väldigt mycket, men jag hoppas att vi inte kommer förlora kontakten hellt.
Duvet, Justin Bieber? Han kommer till Danmark! Kanske vill du följa med mig och Jenna? Sa jag och log stort.
- Asso jaha.. Förlåt, men jag har.. typ.. bestämmt med en annan.. Sa hon och jag suckade lite.
- Jaja, lycka till.. Hejdå.. Sa jag surt och la på. Ännu en gång så blev jag sur för egentligen ingeting.

Men egentligen orkar jag inte bry mig. Vill hon vara sån så visst. Jag sneglade mot klockan och såg att den redan var halv 11. Jag kollade på min mobil och såg att Jenna hade ringt mig minst 20 gånger och smsat 10 sms. Jag suckade och knappade in hennes nummer.
- Ja hej, det är Maria! Är det Sara? Sa en röst som antagligen var Jennas mamma.

- Ja! Hej, Jenna har ringt mig typ.. 20 gånger! Är hon där?

- Ja, hon har lite panik för att hon inte fått tag på dig. Sa hon och skrattade. Hon är orolig att biljetterna är slut! Just nu är hon på toa men ska jag boka biljetter åt er 2 så är det bara för dig att föra över pengar till mitt kort, så att ni garanterat får sitta tillsammans då! Men hon kommer nu. Fortsatte hon.

- Heeeej! Hörde jag Jenna skrika i telefonen. Jag skrattade till lite och började sen prata på.

- Jag hörde att din mamma kunde boka åt oss 2, men hur blir det med Julia?

- Jag vet inte, men vi måste boka nu och hon får ju inte? Sa Jenna lite besviket.

- Har hon snackat med dig också?

- aa, tydligen.. Skrattade hon lite lätt. Vi satt och pratade ett tag och bestämmde att hennes mamma skulle boka åt oss båda så får vi boka åt Julia i efterhand. Jag la sen på och klockan var redan 20 i 1. Jag städade i ording i mitt rum och bestämde mig sen för att bara ha en slappdag. Jag puffade upp lite röda mjuka kuddar i min säng och slängde mig sen i sängen. Det var riktigt mysigt. Jag kollade på mobilen och såg att Cassie hade smsat, " Sara, förlåt.. Trodde vi skulle gå i Sverige och Inte Danmark.. Hoppas du inte är sur! " Skrev hon och jag suckade lite lätt. "Ingen fara" skrev jag och la sen ner mobilen.

Hennes 'röda' rum.

Jag log och bara tänkte. Jag satte sen igång datorn och kollade runt lite på bl.a Facebook och Twitter. Jag kollade Justins Twitter och han hade skrivit " I love my fans!!" Jag log lite och la sen ner datorn. Jag kollade runt lite på tvn och timmarna gick. Och idag skulle jag lägga mig tidigt eftersom det var skola imorgon. Jag gick och tvätta av mig sminket och sen borstade jag tänderna. När jag kom in i mitt rum igen så tog jag på mig ett par hotpants där det stog "Bieber's girl" och en t-shirt där det stog "I love JB".
Vad hon hade på sig.
Sen la jag mig ner i sängen och satte alarm eftersom det var skola imorgon och jag skulle aldrig komma upp annars. Jag låg länge och bara tänkte på Justin Bieber och att jag snart skulle se han live. Känslan var obeskrivlig. Varje gång jag hör honom så pirrar det till i magen. Men en sak som stör mig väldigt mycket är när folk säger att dom är kära i honom. Man kan inte vara kär i någon man aldrig träffat.. Eller?
Lite dåligt chapter, men kommentera nu! Jag måste ju veta vad ni tycker, för är den dålig så får jag ju sluta blogga på denna! Så kommentera nu vad ni tycker.. Puss Ida♥
(kort, jag vet)

Postat av: Anonym

nejj, sluta inte skriva !! den är superbra :D

2011-01-11 @ 23:02:22
Postat av: Anonym

Jättebra!

Oh,vad ni är duktiga!!!!

2011-01-12 @ 07:39:50
Postat av: Alicia

vadå jenna?

jenna är ju hennes lillasyster :ssss

2011-01-12 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: