The chosen is you, Chapter 4.

Sen la jag mig ner i sängen och satte alarm eftersom det var skola imorgon och jag skulle aldrig komma upp annars. Jag låg länge och bara tänkte på Justin Bieber och att jag snart skulle se han live. Känslan var obeskrivlig. Varje gång jag hör honom så pirrar det till i magen. Men en sak som stör mig väldigt mycket är när folk säger att dom är kära i honom. Man kan inte vara kär i någon man aldrig träffat.. Eller?

Dagarna gick väldigt snabbt och snart var det 1 April. Allt som betydde något var Justin.. Justin Bieber. Jag la ner dom sista kläderna och stängde sen resväskan. Idag var det den 30 Mars, 2 dagar innan den 1, och vi skulle åka redan imorgon. Jenna skulle snart komma för hon skulle sova här, hon skulle trotsallt åka med mig och min familj. Och imorgon bär det av tidigt, väldigt tidigt.. Eftersom vi ska på spanning efter Justin Bieber i heeela Herning och det nu blir så..
Vad ska jag ha på mig på konserten? Jag och Sara får köpa det i stan i Danmark. Hon kan ju inte mena allvar med att vi ska gå runt hela dagen och leta efter Justin Bieber? Det är ju typ omöjligt att hitta honom. Jag pakade ner  ALLA mina underkläder och 2 par tights. 3 par Jeans och ett par shorts som jag kan sova i. Och sen så hade jag pakat ner kanske 10 olika tröjor, var detta verkligen så nödvändigt för 3 dagar? Jag suckade lite glatt och packade sen ner mitt smink. Nu var jag klar, jag hade även med mig allt annat som man behövde så nu återstår det bara att hitta biljetten.

-MAAAAAAAAMMA! VART ÄR MIN BILJETT? Skrek jag och sprang runt som en galning. Jag vände 'bokstavligen' upp och ner på huset. Men tillslut var den i mina händer.
- JAG HITTADE DEN! Hoppade jag av glädje.
- Haha, Ska vi åka nu eller? Log mamma och jag nickade.
- Du får hjälpa mig med väskorna, och sen så får du köra mig till Sara! Jag ska möta henne utanför. Så hjälper hon mig upp med väskorna..
- Kan du inte ta bära din väska själv? Och du har väll inte flera?
- Jo, jag har 3 väskor och min handväska.. Suckade jag.
- Men Jenna, du ska ju vara borta i 3 dagar? Är det verkligen nödvän..
- JA! Avbröt jag henne och hon suckade. Hon tog mina väskor och vi gick sen ut i bilen. När vi kom fram till Sara så såg jag henne stå där. Jag sa hejdå till mamma och gick sen ut ur bilen och jag såg när mamma körde iväg.


- Heeej min älskade Romeo! Sa jag och öppnade min famn. Jag kramade henne länge och vi brast båda ut i skratt.
(Romeo och Julia, haha)
- Hej min Julia! Log hon. Jag hjälpte henne med väskorna och vi gick sen in till mig. Hon hälsade på mamma och pappa och vi bärde sen in väskorna i mitt rum.
- Ska du ha så mycket med dig? Skrattade jag.
- Ja klart, tänk så träffar jag Justin och så blir han förälskad i mig? Då måste jag ju med på hans europaturné.. Då är det bra med kläder! Sa hon och gav mig en blink. Jag började bara skratta och himlade samtidigt med ögonen.

Vi gjorde i ordning oss för natten och satte och sen i min säng och började prata. Prata om allt möjligt, och speciellt om våran lilla 'minitrip' till Danmark.
- Tänk om vi träffar honom, vad gör vi då? Sa jag och satte mig med bena i kors.
- Jag vet inte? Vi kan ju inte bara börja skrika.. Skrattade Jenna lite lätt.
- Haha, nej.. Men vi får väll snacka med honom? Log jag.
- Snacka om vad? Vi kan ju inte säga "Hej, jag älskar dig! Jag är ditt största fan.. Vill du gifta dig med mig?" Skrattade Jenna och jag började skratta jag med.
- Never! Sa jag och flinade.
- Men vi måste sova nu, imorgon ska vi upp tidigt!
- Ja, godnatt då! Flinade jag och satt kvar.
- Haha, du med..
- Jaja. Sa jag och gick och släckte lampan. Jag la mig sen ner brevid Jenna och vi somnade båda nästan direkt. Konstigt nog..

Postat av: Julia - Novell blogg

Löööööööööööööw it! Fett bäääst ni e på att skriva , men jag undrar om ni kan slänga in lite mer update på 'Bieber Makes Me Crazy' novellen taack <3

2011-01-12 @ 13:24:22
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer !! :D:D

2011-01-12 @ 14:55:03
Postat av: Anonym

Oh,vad duktiga ni är!!!!!!!

Jag längtar till nästa!

2011-01-12 @ 15:04:03
Postat av: Anonym

Åh MER :D

2011-01-12 @ 16:02:02
Postat av: frida

meeeer!! skitbra!:) <3

2011-01-12 @ 16:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: