The chosen is you, Chapter 5.

- Haha, nej.. Men vi får väll snacka med honom? Log jag.
- Snacka om vad? Vi kan ju inte säga "Hej, jag älskar dig! Jag är ditt största fan.. Vill du gifta dig med mig?" Skrattade Jenna och jag började skratta jag med.
- Never! Sa jag och flinade.
- Men vi måste sova nu, imorgon ska vi upp tidigt!
- Ja, godnatt då! Flinade jag och satt kvar.
- Haha, du med..
- Jaja. Sa jag och gick och släckte lampan. Jag la mig sen ner brevid Jenna och vi somnade båda nästan direkt. Konstigt nog..

Nästa morgon så vaknade jag av att mamma väckte mig. Jag suckade lite och satte mig upp på sängkanten.
- God morgon.. Log mamma lite smått.
- God morgon.. Hjäspade jag och log sen tillbaka.
- Väck Jenna, jag går ner och gör i ordning lite frukost. Sa hon och gick sedan ut ur rummet. Jag sträckte lite på mig och kollade mig omkring. Jag ställde mig sen upp och tände lampan. Jag suckade lite och kom plötsligt på vad som ska hända. Vi ska till Danmark för att se Justin Bieber! Jag log stort och drog sen bort täcket frånJenna.

- SARA! Skrek Jenna och tryckte ner huvudet i kudden. Jag skrattade lite och drog sen bort kudden. Jenna vände sig och jag möttes av en arg blick.
- Sluta tramsa dig Jenna! Vi ska snart åka, båten går om några timmar.. Sa jag och hon började små leé lite. Hon sträckte på sig och satte sig sen upp.
- Jaja.. Suckade hon och ställde sig upp. Vi tog på oss lite mjukiskläder och sminkade oss lite smått. Vi gick sen ner till köket där mamma hade dukat upp lite mat. Jasmine och Pappa satt och kollade på tv medans mamma packade ner lite små saker.

- Jaha, hur kommer det säg att hela din familj ska med? Sa Jenna och satte sig på sin stol. Jag lyfte på axlarna och satte mig på min.
- Ingen anning.. Dom ville antagligen.. Sa jag samtidigt som jag bredde en macka.
- Okej.. Sa Jenna och vi satt och prata lite samtidigt som vi åt.

- Föressten, hur blir det med tävlingen? Sa Jenna tillslut.
- Cheerleadingen?
- Aa, den är på tisdag va?
- Vad är det för dag idag? Sa jag och drack en klunk av juicen.
- Torsdag pucko, konserten är ju imorgon.. Skrattade Jenna lite glatt.
- Haha, ja.. Men vi kommer ju inte kunna vara med på lördag! Eftersom vi är i Danmark då, så den tränningen missar vi..
- Ja, men sen så är det tränning på både söndag och måndag. Och sen innan tävlingen på tisdag! Sa Jenna och jag nickade. Vi åt sen upp det sista av frukosten. Mamma som var klar med sitt bad oss hämta våra väskor och det gjorde vi. Det såg väldigt roligt ut eftersom jag hade 1 väska och hon hade 4 med hennes handväska. Jag flinade lite och hon suckade bara. Vi la in dom i bilen och resten av min familjen gick och satte sig.

Jag satte mig därbak med Jenna och Jasmine och mamma och pappa där fram. Jag sneglade mot klockan och såg att den var halv 7 på morgonen och båten går om en timme. Vi började åka och jag pluggade in hörlurar och satte på "Never Let You Go - Med Justin Bieber". Egentligen ville jag bara gråta för att den var så fin med jag lyckades att inte göra det. Jag kollade mot Jenna och såg att hon nu sov. Jag log lite och tog en bild. Sen var jag inne på twitter, gud som hon kommer mörda mig.



Tweet tweet och den var uppe. Resten av bilresan så gjordes det inte så mycket. Jag lyssnade mest på musik. Men nu var vi äntligen framme vid Stena Line. Jag gick ut ur bilden och möttes av mamma.
- Är du glad? Sa hon och log. Jag kollade oförstående på henne och hon skrattade till.
- Vadå?
- Ja, du ska ju se Justin Bieber live! Sa hon och jag nickade samtidigt som hon drog ut min väska och Jennasväskor.

Pappa kom även ut och hjälpte henne medans jag gick mot  bilen för att väcka Jenna. Jasmine var redan vid vattnet och jag kände lite hur oron steg. Tänk om hon ramlar i? Jag öppnade dörren som Jenna var lutad vi och hon åkte plötsligt ut. Tydligen hade hon inte haft bälte och jag kunde inte hålla mig för skratt. Jag skrattade så mycket så att det gjorde ont inom mig. Jag låg där på marken och skrattade som ett fån samtidigt som Jenna ställde sig upp.
- Du var illa tvungen va? Fräste Jenna och puttade till mig lite lätt.
- Ja... Haha.. J.. jag .. var tvungen! Sa jag samtidigt som jag skrattade. Efter ett tag när jag börjat lugna ner mig så sa vi hejdå till bilen, haha, och började sen gå mot båten. Och när jag skulle vända mig om för att ta tag i Jasmine så var hon inte där. Jag insåg då att det jag oroat mig för hade hänt..
Ta det lungt, snart kommer Justin in... ;)

Postat av: anna

wooohoo, meeer :D

2011-01-12 @ 17:17:00
Postat av: Anonym

shit va bra när kommer nästa?????? :D

2011-01-12 @ 17:31:07
Postat av: jenny

skit bra!! tycker du ska göra liiite längre chapters bara <3<3

2011-01-12 @ 17:33:12
Postat av: jsssss

omg super bra uppdatering, vill typ bara ha mer!:D:D:D

2011-01-12 @ 17:33:30
Postat av: Anonym

snälla mera nuuuu :D

2011-01-12 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: