Bieber makes me crazy, Chapter 21

- Okej ni två, nu får någon gå och beställa pizza, jag börjar bli hungrig sa Justin och Chaz sprang ut och beställde några stycken pizzor, typiskt Chaz och när vi frågade honom varför han beställt så många så var svaret självklart ''Vi kanske får gäster av alla Justins 6 miljoner fans, och Ryans 3 och mina 20 så det är ju alltid bra och ha lite extra?''
Och nej han beställde inte 29 miljoner pizzor utan 3 familjepizzor och 5 vanliga men egentligen brydde jag mig inte om några pizzor eller några fans, det enda jag hade i huvudet var killen som jag träffade vid hissen..




Jag försökte hela kvällen att inte tänka på killen nere vid hissen och jag lyckades, ett tag.. Justin hade knappt sagt någonting till mig på nästan hela kvällen men jag vet att han märkt att jag tänker på någonting men de andra hade varken sagt eller märkt något.

- Jag är ganska trött så jag går och lägger mig. Sa jag och gick till vår svit och la mig direkt, fort därefter somnade jag.

NÄSTA DAG:

Jag tänkte hela morgonen på detta jag och Justin har och att jag verkligen älskar honom, det gör jag och jag vill inte att något eller någon ska förstöra det och jag kommer inte låta någon göra det heller. Jag och killen vid hissen kan självklart vara vänner, om ens det.. Jag vet inte ens vad han heter men jag orkar inte tänka mer på det nu.

- Vad tänker du på? Frågade Justin, jag hade inte ens märkt att han var vaken.
- Dig.. Oss.
- Jag älskar dig, det vet du va?
Han sa det, för första gången och jag var som kär på nytt.
- Ja- jag älskar dig också Justin.
Han kom närmare och kysste mig allt mer och mer passionerat och jag hängde på, jag smekte hans mage som jag inte fick nog av och han rös, tydligen av mina iskalla händer. Han började dra av min tröja..
- Justin vi har en hotellsvit för oss själva i 2 veckor, kan du vänta liiiite bara?
- Självklart.

När vi tagit på oss och fixat oss så gick vi och de andra ner och åt frukost, hotell frukost är något av det bästa jag vet.
Vi tog vars en bricka och ställde oss i kön till buffén och plötsligt hör jag en röst bakom mig, som jag kände igen, väl.
- Hiss-tjejen? Hörde jag rösten säga och när jag vände mig om fastnade jag åter igen i hans ögon.
- Hiss-killen?
- Säg Zac. Sa han och sträckte fram handen för att hälsa.
- Fiona. Sa jag och hälsade.
- Kommer vi träffas igen?
Vad var det för fråga, hur ska jag veta det?
- Öh det beror på om du bor här eller inte.
- Då kommer vi träffas igen. Sa han och gick iväg igen, varför måste han alltid vara så skum? Aja, jag vände mig om och stod nu 5 centimeter ifrån Melina, shit.
- Och han var?
- Nej ingen bara en kille.
- Bara en kille? Fiona alla tjejer i världen, eller nästan, vill ha Justin och du håller på med någon annan?
- Men det är ju inte så! Skrek jag och det blev helt tyst i matsalen och blickarna fastnade på mig, helvete!
- Vad glor ni på?! Röt Melina och försvann tillbaka till de andra men jag lämnade bara brickan och gick ut någonstans, jag orkade inte se henne, Justin eller Zac just nu så jag hoppade in i en taxi och bad honom köra till Central park. När jag var framme betalade jag och sprang och satte mig på en ledig bänk och tårarna forsade bara ner för mina kinder och jag ville aldrig gå tillbaka dit igen, vem vet vad Melina sagt till dom andra, att jag vänstrar? Fyfan det var precis såhär jag inte ville att det skulle bli.

JUSTINS PERSPERKTIV:

Jag hörde någon skrika och kände igen det direkt, Fiona. Hon stod och skrek åt Melina, vad gällde det nu då? Innan jag han blinka var Melina påväg hit och Fiona hade redan gått ut på gatan så jag sprang efter men hon var redan borta. Hon kommer säkert tillbaka tänkte jag och gick tillbaka till dom andra och timmarna gick och jag hade inte sett Fiona någonstans, hon svarade inte på mobilen och Melina vägrade säga vad dom bråkade om.
---------------------------------------
So Guys, ni ville ha drama jag gav er drama och nu blev det för mycket? Vill ni ha drama eller inte? Och btw: Zac i novellen är INTE Zac Efron, dom har bara samma namn och jag använde bara hans ögon som bild!
KOMMENTERA.. för mer!


Postat av: bieberstorys

sv: tack! Den ända som verkar förstå haha :)

2011-01-16 @ 13:50:18
URL: http://bieberstorys.blogg.se/
Postat av: Julia <3

Mer drama enligt mig <3



2011-01-16 @ 14:23:25
Postat av: Johanna/Moonlight

Jättebra x 1000000 :D hahha, det är bra med lite drama:D

2011-01-16 @ 14:24:27
Postat av: K A R I N

Mer drama ! :))

2011-01-16 @ 14:31:37
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer!

2011-01-16 @ 14:32:31
Postat av: Hejsan

Mer drama, men jag tkr Fiona o Justin passar så bra ihop<3

2011-01-16 @ 14:33:18
Postat av: Anonym

mer drama enligt mig mee

2011-01-16 @ 14:35:37
Postat av: Anna bieber. <3

Inte jättemycket drAma men drama (;

2011-01-16 @ 15:01:40
Postat av: Anonym

mer drama men de ska nt göra slut de passae så bra ihop

2011-01-16 @ 15:02:09
Postat av: Anonym

Drama! men ändå alltid Justin och fiona :)

Jättebra novell<3

2011-01-16 @ 15:04:59
Postat av: josefine

Mer drama ^^ älskart!

2011-01-16 @ 15:24:51
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: BIEBER

Drama men sen blir dem i hop!:D<3

2011-01-16 @ 15:25:20
URL: http://mylifeaselelta.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, skulle inte göra mig nått om han var zac efron dräggel nej men det var asbra! mer! :D

2011-01-16 @ 15:40:40
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Nora

Det här var sjukt bra, meeer drama haha:)<3

2011-01-16 @ 16:49:29
Postat av: Emppu

Det kan vara drama, men snälla, snälla inte så att Fiona börjar tycka om Zac! Men han kan tycka om henne och han och Justin börjar bråka?? :) Jättebra annors! :))

2011-01-16 @ 17:38:56
URL: http://emppus.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer drama men alltså, låt inte fionas känslor för justin svalna, då blir det bara.. konstigt!

hon kan träffa zac som kompis, dock kan han gilla henne, men snälla du, låt inte hennes känslor för justin svalna och att hon börjar gilla zac.



JÄTTE BRA NOVELL!

2011-01-16 @ 17:47:42
Postat av: Anonym

jätte bra, meraa :D

2011-01-16 @ 18:49:01
Postat av: elona

jag älskart,,drama drama så ska det va ! :D heh bra skrivet <3

2011-01-16 @ 18:54:28
Postat av: isabell

meraa! gillar drama, bara det inet blir för mycket:D

en till idag?:)

2011-01-16 @ 20:59:29
Postat av: Anonym

Mer idag snällllllaa!!!!!!!! O snälla inte så de kysser varandra osv osv osv.. Utan mer drama men ändå inget som händer.. Haha svår förklaring

2011-01-16 @ 21:34:18
Postat av: Anonym

Mycket drama!!!!...Plz? :))

2011-01-16 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: