My Favorite Girl, Chapter 18 - Do i like her?

- Förlåt att jag berättade för henne Melaine..., började han men jag stängde av allt. Han hade berättat för Selena att jag störde mig på att dom var tillsammans. Såklart att hon skulle fatta att jag började gilla honom. 
Kinderna hettade och jag hade aldrig kännt mig så förudmjukad som nu. 
- Jag behöver nog gå upp nu , sa jag vändt mot Caroline och hon nickade förståligt.


 

Jag gick på den nedslitna trottoaren. Jag hade ingen aning om vart jag gick , jag behövde bara få klarna upp mina tankar och det skulle vara för förudmjukande att vara kvar på stranden med dom andra.  
Jag satte mig på närmaste bänk och begravde huvudet i händerna. Hade jag börjat gilla Justin? Tankarna snurrade i huvudet på mig. Innan han berättade om Selena , kändes det som vi hade något. 

Jag vet inte hur länge jag satt där. Bara jag med mina förvirrade tankar.
- Melaine? , hörde jag en bekant röst säga.
Jag tittade upp ur händerna och möttes av Justins hasselnöts bruna ögon. Jag la ner huvudet i händerna igen.
- Melaine , alla har gått hem , ska du med? , frågade han mjukt.

- Nej.. Du kan gå.. Sa jag torrt och han suckade mjukt.
- Förlåt mig, förlåt att jag berättade.. Det flög lixom bara ut mig.. Muttrade Justin och jag suckade, utan att svara han. Jag kände hur Justin satte sig brevid mig. Han suckade svagt och kollade ner på hans extremt vita skor.
- Mel? Justin kollade osäkert på mig och jag vände huvudet snabbt mot honom.
- Vad? Röt jag och han kollade försiktigt in i mina ögon. Mitt ansikte mjuknade till lite, han var så fin. Hans ögon glittrade i olika bruna nyanser. 
- Förlåt.. Sa Justin tillslut. Fortfarande kollade han mig in i ögonen. Jag kunde inget annat än att säga okej, det gör inget. 
- Det är okej Justin.. Jag förstår dig, man ska ju inte hålla något hemligt för sin tjej, sa jag försiktigt. Han började skratta lite samtidigt som han vände bort blicken ifrån mig och lätt den glida ner till marken. 
- Som om inte Selena har 100 hemligheter som inte jag vet.. Justin suckade och ställe sig upp. Han la fram handen och jag granskade den länge.
- Kom nu.. Sa Justin lågt. - Innan några paparazzis upptäcker oss. 
Jag tog tveksamt hans hand som hjälp upp , men när vi började gå så höll Justin den bara hårdare. 
- Justin , du anar inte vad det kommer stå i tidningarna om du inte släpper min hand , mumlade jag fram. Jag ville hålla hans hand , mer än något annat , men jag hade ingen lust att ha alla hans Beliebers efter mig. Han suckade och det verkade som om han motvilligt släppte min hand.
- Men jag ville ju hålla din hand , mumlade han och det var nog inte meningen att jag skulle höra.

JUSTINS PERPSEKTIV:

Hon gick bredvid mig på den smala gatan och varje gång våra handryggar snuddade varandra gav det som elektriska stötar genom hela min kropp. Jag gick och granskade henne och det verkade som om hon tänkte för hon hade en djup rynka i pannan. 
- Vad tänker du på Mel? , frågade jag och hon ryckte till.
Hon var tyst ett tag , som om hon tänkte ut vad hon skulle säga.
Hennes ögon glittrade när hon mötte min blick.
- Faktiskt på dig , sa hon och sen vände hon snabbt bort ansiktet. Jag såg den röda färgen måla hennes kinder. Jag kunde inte stoppa det stora leendet som snabbt bredde ut sig i mitt ansikte. Jag flätade försiktigt in mina fingrar i hennes. Hur mycket än min hjärna skrek att det var fel , kunde jag inte undgå att följa mitt hjärta.

Vi gick tysta den sista biten upp till Melanies rum. Hon gick fram till dörren och låste upp.
- Hej då Justin , sa hon och log lite innan hon började gå in i hennes hotellrum.
Jag tog tag i hennes arm och drog henne intill mig.
- Får jag igen kram? , viskade jag i hennes öra. Hon rös till och la upp armarna runt min nacke och kramade om mig. Hon släppte långsamt taget om mig , medans mitt tag om henne hårdnade.
- Justin , du mosar mig , sa hon retsamt och jag släppte henne motvilligt. Hon vinkade hejdå och stängde dörren bakom sig. 
Kvar stod jag i den långa hotellkoridorren och försökte reda ut mina tankar. Började jag få känslor för Meliane?

KOMMENTERA SÖTNOSAR! ♥

Postat av: sofia

super bra! :D

2011-06-03 @ 20:05:08
Postat av: Stina

jätte bra meeeeer :)

2011-06-03 @ 20:28:27
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Esme

Skitbra!mer mer mer mer mer!

2011-06-03 @ 21:06:40
URL: http://alicejbesme.blogg.se/
Postat av: G

Av alla noveller jag läser är denna en av dem bästa! Gillar att dem båda har känslor men det är ändå lite förbjuden kärlek eftersom han är upptagen! :D Längtar tills nästa del^^

2011-06-03 @ 21:29:32
Postat av: ebba :)

Gaaah <3 jätte braaa!

2011-06-03 @ 21:57:12
URL: http://bbieberlovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

yaaay, åt helvete med selena ;D

nejmen, meeeeeeeer!

2011-06-03 @ 22:29:18
Postat av: Julia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH,va söötaaaaa :D hihihi

2011-06-03 @ 22:46:20
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-06-04 @ 00:36:04
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeer!§1

2011-06-04 @ 01:23:00
Postat av: elena

fortsätt nuuuuu

2011-06-04 @ 09:51:56
Postat av: elin

Älskar :)

2011-06-04 @ 10:14:06
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeer!!!

2011-06-04 @ 11:09:23
Postat av: Anonym

älskar den här novellen! ♥

2011-06-04 @ 11:36:42
Postat av: Sandra

OMGGG MERRRRRRRRRRRRRRR<3 OMG ÄLSKAR DENNA!

2011-06-04 @ 16:27:19
Postat av: Anonym

Meeeer!!



2011-06-04 @ 16:32:53
Postat av: jennie

skit bra !!!!

2011-06-04 @ 19:32:04
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-04 @ 19:32:36
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: daniella

Började läsa eran story idag & JAG ÄLSKAR DEN! :D sjuuukt bra!

2011-06-04 @ 23:23:04
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ASBRA :D !!!

2011-06-05 @ 10:03:45
Postat av: elin

NI ÄR LÄNKADE PÅ JUSTINDBBLOGG.BLOGGPLATSEN.SE

2011-06-05 @ 12:29:03
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Josefina

Har börjat på en helt ny novell blogg om Justin. Blev inspirerad av er som skriver här!



/ Kram<333

2011-06-05 @ 18:05:03
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej!

Jag bara undrar när JB to Sweden filmen är klar? Kommer du lägga ut den på blogen då? Mejla mig ;)

Kram Alice<3

2011-06-05 @ 21:51:11
URL: http://justourjustin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: