My Favorite Girl, Chapter 21 - Kiss me?

Han la armarna runt min midja och skulle precis fortsätta men det var som om hans röst svek sig. Än en gång tog han ett djupt andetag och granskademig länge.. "Den tjejen.. var du"
________________________________________________________________________________________________

FORTFARANDE MELAINES PERSPEKTIV:

Fjärilarna i min mage som jag försökt gömma för mig själv började flyga runt igen.
Hans grepp om min midja hårdnade och han drog mig intill sig. Jag ville så gärna möta hans blick , men jag vågade inte. Jag var rädd över vad som kunde hända. Jag stod där , stel som en pinne i Justins grepp. Jag ville inget mer än att få krama om honom , men han skulle få kämpa för mig.
"Mel?" viskade han i mitt öra och jag rös till. Hans andedräkt kittlade mig lite lätt. "Det var när du först försvann ur mitt liv ett kort tag , som jag insåg hur mycket du betydde för mig och vilka känslor jag har för dig" Jag suckade. Han gjorde det verkligen svårt för mig att spela svår flörtad. Han höll mig så nära så jag kände hans hjärtrytm. Hans hjärta dunkade hårt , precis som mitt gjorde. Jag kunde känna Justins doft. Han släppte sin högerhand från min midja och tvingade mig att titta in i hans underbara ögon. Hans blick gjorde mig alldeles förtrollad. Jag smög försiktigt upp mina händer bakom hans nacke och ett brett leende spreds i Justins ansikte.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon la upp sina händer bakom min nacke och mina munngipor åkte upp långa vägar. Jag kunde inte hålla mig längre. Jag böjde mig långsamt ner mot henne och slöt mina ögon. Hon andades hackigt. Jag log lite innan jag försikigt mötte hennes läppar. Hon besvarade försikigt kyssen och jag drog mina händer över hennes rygg. Hennes mjuka läppar lämnade långsamt mina.
"Justin..." Jag tittade på henne med ett brett leende. "..Jag gillar dig med" Lyckan spreds i min kropp och hon log saligt tillbaka mot mig. Hennes grepp om min nacke hårdnade lite och jag kysste hennes panna.
"Vet du hur länge jag har drömt om det här ögonblicket?" frågade jag henne. Hon log bredare. "om vad?" sa hon.
"Om att få kyssa dig såklart!" svarade jag och hon rodnade. "aww , vet du hur söt du är när du rodnar?"
Hon slog mig skämtsamt på armen. Plötsligt började Melaines telefon ringa men hon struntade i den.
Jag tittade in i hennes vackra ögon och förde undan en hårslinga som fallit ned i hennes ansikte.
"Kyss mig" sa hon och hennes ögon glittrade av lycka. Jag log åt hennes kommentar. Hon ställde sig på tå och mötte mina läppar för en andra gång. Kyssen blev allt mer passionerad och jag lyfte upp henne i min famn. Jag gick långsamt in i vardagsrummet och la ner henne i soffan. Jag la mig försikigt över henne och vi fortsatte att kyssas. Hon kysste mig på halsen och jag rös till. Hon fnissade mot min hals. Jag kysste hennes panna , kinder och näsa innan jag mötte hennes läppar igen. Fjärilarna i min mage flög runt som galningar. Det kändes som mitt hjärta skulle hoppa ur bröstet på mig. Någon harklade sig plötsligt bakom oss och jag tittade förvånat upp över soffkanten. I valvet in till vardagsrummet stod Caroline med armarna i kors.
"öh...hej" sa jag och försökte låta normal. Melaine satte sig snabbt upp och rättade till håret. Melaines kinder började ta en röd ton.
"Jag vill snacka med dig Mel" sa Caroline och Melaine nickade. Hon reste sig upp och försvann med Caroline.

Tänk om jag hade gått för snabbt fram? Visst vi kände varandra ganska bra , men ändå...
Jag blev alldeles för nyfiken av att bara sitta där så jag smög efter dom. Jag öppnade dörren lite på glänt.
"Du skulle väl inte komma hem förräns sent?" sa Melaine. Hennes kinder var fortfarande lite röda. "Jag ringde dig för att säga att jag kom hem tidigare , jag ville inte lämna dig ensam" svarade Caroline. Mel nickade lite och den röda färgen började sakta avta.
"Går du och Justin inte för fort fram?" sa Caroline och Melaine tystnade. "Jag vet faktiskt inte , men jag gillar honom , det vet jag i alla fall" mumlade Melaine fram. Jag log automatiskt.
"Jag gillar dig med , riktigt mycket" sa jag utan att tänka mig för och 4 par ögon riktades mot mig.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

aww! dom kysstes! ge lite feedback om det här kapitlet sötisar! ♥

Postat av: jenny

SKIT BRA!! :) klickar in på eran blogg hela tiden haha, och det är så kul att läsa när ni uppdeterar så bra då blir det roligare att kommentera kapitlena <3

2011-06-06 @ 20:00:24
Postat av: sabbe

haha, mer :D

jag hoppas bara att dom nt blir arga på honom för att han lyssnade c: tihi



grymt bra iaf!

2011-06-06 @ 20:13:27
Postat av: Anonym

aawweeesuuuuuum :D

2011-06-06 @ 20:38:17
Postat av: ebba :)

Yeyyy <3

2011-06-06 @ 20:43:58
URL: http://ggalenpannan.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeer!

2011-06-06 @ 20:45:49
Postat av: Johanna

JAG VILL HA MER !!!!!!! den e skitbra ! :)

2011-06-06 @ 20:49:20
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah naaawww va gulligt, men pinsamt för justin på den sista att prata för högt:) hAHHAH KAN INTE DU SKRIVA EN TILL IDAG, SNÄLLA??? :):) Gulligiga par kommer dom bli vetja och d skriver skitbra <3

2011-06-06 @ 21:15:19
Postat av: Just saying

Hahah naaawww va gulligt, men pinsamt för justin på den sista att prata för högt:) hAHHAH KAN INTE DU SKRIVA EN TILL IDAG, SNÄLLA??? :):) Gulligiga par kommer dom bli vetja och d skriver skitbra <3

2011-06-06 @ 21:15:56
Postat av: sofia

jättebra! men lite väl kort kanske? ;)

2011-06-06 @ 21:19:01
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-06-06 @ 21:34:37
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kmr nästa? :D

2011-06-06 @ 21:40:06
Postat av: Julia

AAAAAAAAAAAAAAAAAW, jag tror jag dör! SÅ gulligaaaa hihih ;)

2011-06-06 @ 21:43:22
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Isabella

meeer:) det var jätte bra, gud va gulliga , hihi:) men gärna en till idag eller imorn;) jag håller med om att den var lite väl kort, den borde var hundra sidor lång!! <3 det är jätte bra, älskar den jätte mycket :D

2011-06-06 @ 22:13:19
URL: http://youstmegirl.blogg.se/
Postat av: elena

fortsätt nu mer så bra du skriver så bra

2011-06-06 @ 22:17:38
Postat av: Stina

Jättebra :D

2011-06-06 @ 22:18:32
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer!!!!1

2011-06-06 @ 22:42:51
Postat av: Anonym

Asbra

2011-06-06 @ 23:06:05
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen novellen :) men lite kritik: man borde fått nått kapitel när hon var utan justin de dör 2 veckorna och så borde man få veta mer om varför justin & selena gjorde slut, för dom verkade ju ändå kära liksom? ;p och så borde justin och mel inte gå för fort fram

2011-06-06 @ 23:28:24
Postat av: josefine

Awesome!!! Loveit! mer!!

2011-06-06 @ 23:37:45
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: jennie

skit bra mer mer mer mer mer mer mer nu blir alt bra !!!! men de får ut veckla förhålandet till samnans

2011-06-07 @ 16:04:47
Postat av: Anonym

Oh herre GUD !!! det här var verkligen det bästa kapitelt NÅGONSIN så sjukt bra :D jag älskar när de får lite närkontakt ^^

2011-06-07 @ 18:08:05
Postat av: Stina

jätte bra meeer

2011-06-07 @ 23:40:19
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awww mer!€

2011-06-07 @ 23:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: