My Favorite Girl, Chapter 29 - I'm Sorry

Hon vred snabbt på huvudet mot mig och tårar rann nerför hennes kinder. Hon började resa sig upp för att gå. Jag sprang fram till henne och tog ett tag om hennes midja och drog henne till mig. "Släpp mig" viskade hon. Det gjorde ont i mig.Tårar hade börjat rinna nerför mina kinder. "Släpp mig för fan!" skrek hon med panik i rösten. Jag drog av hennes luva och viskade i hennes öra "I'll never let you go"

Hon suckade hårt och slog till mig på käften. Jag drog snabbt bort mina händer ifrån henne och kollade på henne med tomma ögon. Jag la upp min hand på kinden samtidigt som jag smekte den och skulle precis säga en sak men hon han före. "Rör mig aldrig mer! Jag hatar dig Justin, JAG HATAR DIG!" Hon började skaka av tårarna som forsade ner för hennes kinder. Hon började gå tillbaka till hennes hus och jag gick bakom henne. "Lämna mig ifred ditt jävla pucko!" snyftade hon fram , men jag fortsatte att följa efter henne. ALDRIG att jag skulle ge upp. Hon öppnade sin dörr och smällde igen framför mig. Jag tittade upp på hennes balkong där man tydligt såg henne genom hennes stora glasfönster. Hon såg förstörd ut och det gjorde ont att se henne så. Allt jag ville var att få krama om henne , kyssa henne. Varför hade jag varit en sån stor idiot?! Ilskan bubblade upp i mig. Jag gick med snabba steg mot mormor och morfars hus. Jag ryckte upp dörren.
"Hallå?" ropade jag när jag stängt dörren om mig. "Hej älskling!" Selena kom ut i hallen med ett brett fake leende på läpparna. Jag hade blivit van vid att se det leendet nu och det var verkligen någonting jag inte gillade. "Selena vi behöver prata" sa jag och försökte hålla ilskan inom mig. Selena hade fått mig göra så många dumma saker att jag inte var säker på om jag skulle kunna behålla lugnet. "Har det hänt nåt Babe?" hon hade ett frågande uttryck i ansiktet och jag tog ett djupt andetag. "Det är slut" sa jag bara och hon fick något förskräckt i blicken. "Kom igen Sel , du älskar mig ju inte ens" Hennes blick övergick till ilska och hon grabbade snabbt tag i hennes rosa handväska och lämnade huset med dörren öppen.
Så snabbt hon gick utanför dörren kändes det som något lyftes från mitt hjärta. Jag tittade ut genom fönstret och såg Selena hoppa in i en taxi och åka härifrån. Jag gick fram för att stänga dörren. "Justin!" jag ryckte upp min blick från marken och mötte Ryans blick. "Aye bro!" sa jag och kramade om honom. "Vad gör du här?" sa jag och han log lite snett men jag såg en smärta i hans ögon. "Melaine behöver mig , Caroline ringde förut och sa att hon var helt förstörd" Tårar började välla upp i mina ögon. Vid den tiden visste jag att Melaine och jag hörde ihop , även om hon hatade mig. Jag började springa mot henne hus och ryckte upp deras dörr. Jag sprang uppför trappan. Jag öppnade hennes dörr snabbt och såg hennes sitta i Chaz's famn.
Han hade armarna runt henne och hon snyftade mot hans bröst. Jag satte mig bredvid henne på golvet och Chaz hjälpte mig att flytta över henne i min famn. Hon tryckte sig mot mig och jag höll om henne hårt. "Förlåt , förlåt för allt" mumlade jag i hennes hår. Chaz och Caroline gick försiktigt ut ur rummet. "Du svek mig" viskade hon och jag strök henne försiktigt över ryggen. "Jag vet och jag är så , så ledsen" hon snyftade till högre. "Du sa att du älskade mig och sen valde du Selena , fattar du att du krossade mitt hjärta?" Hon verkade ha svårt att avlsuta meningen. Jag fattar verkligen inte hur jag kunde göra något sånt här mot henne. "Jag vet inte vad jag tänkte på , jag är ett sånt jävla svin" orden som jag sa lät så äkta. Jag var verkligen ett svin.
"Jag saknar dig" det hon sa värmde hela mitt hjärta. "Jag saknar dig med" Hon mötte min blick och log. Jag strök försiktigt undan tårarna från hennes kinder med min tumme. Fjärilarna i min mage började flyga runt när hon log mot mig. Jag strök undan en hårslinga som fallit ner framför hennes ansikte och hon mötte försiktigt min blick igen.
Utan att jag märkt det så närmades våra ansikten. Hon andades hackigt och innan jag hann tänka möttes våra läppar. Jag särade försiktigt på mina läppar och våra tungor lekte med varandra.
MELAINES PERSPEKTIV:
(lyssna)
Allt var så perfekt , för perfekt. Jag drog mig hastigt undan och tårarna började stiga i mina ögon igen. Justin kollade med ett förvirrat ansiktsuttryck på mig. "Jag kan inte fatta att jag gjorde det här..." mumlade jag för mig själv. Justins tag om min midja hårdnade , som han var rädd att jag skulle försvinna. "Du har tjej Justin" hur ont det än gjorde i mig att ta upp det , så gjorde jag det. "Inte längre , jag insåg när jag kom hem att du var den jag vill vara med , Selena var inte den personen" Hans ord lät så äkta , men jag ville inte tro på dom. "Strunt samma Justin , du kan inte komma och tro allt ska bli bra , och att jag vill ha tillbaka dig" Han rycket till och jag tryckte mig upp ur Justins famn. "Jag älskar dig!" Hans ord fick mina tårar att bara bli fler.
Han greppade tag om min hand och smekte den lätt. Jag började gå mot dörren och hans hand släppte långsamt taget om min. Vid dörren hörde jag honom säga något. "I'm sorry" Där brast det för mig , jag sprang med tårar sprutande nerför mina kinder mot badrummet. Jag låste dörren om mig och sjönk ner imot den. Han kunde inte bara komma och tro att allt var bra , för det var det inte. Men hur mycket jag än ville så kunde jag inte undanhålla mina känslor för honom , men han skulle få kämpa , få kämpa för att jag skulle lita på honom.

Postat av: Anonym

längtar efter nästa del!!! :D

2011-06-22 @ 22:22:52
Postat av: jennie

as bra mer mer mell får kämpa för att hon ska kunna lita på justin !!!! <3 <3 <3 as bra mer mer !!!!

2011-06-22 @ 22:26:56
Postat av: Johanna

Asså skit var bra den är jag får rysningar och jag är säriös !!!!!!!!! MER MER MER MER MER MER :))<333

2011-06-22 @ 22:35:32
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: rt

DU SKLLE ALDRIG VÅGA LÄGGA NER BLOGGEN xD Den är ju skitbra somiiiiiihellliiiveetete, GASSHHH hur bra kan man skriva egentligen? :) dU MÅSTE SKRIVA PÅ DEN HÄR NOVELLEN för jag känner på mig att den kommer bli hur bra som helst :D

2011-06-22 @ 22:48:54
Postat av: Julia

Åååh så många tårar som kommer, sjukt bra skrivet! :)

2011-06-22 @ 22:48:54
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Julia

Åååh så många tårar som kommer, sjukt bra skrivet! :)

2011-06-22 @ 22:49:00
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: rt

DU SKLLE ALDRIG VÅGA LÄGGA NER BLOGGEN xD Den är ju skitbra somiiiiiihellliiiveetete, GASSHHH hur bra kan man skriva egentligen? :) dU MÅSTE SKRIVA PÅ DEN HÄR NOVELLEN för jag känner på mig att den kommer bli hur bra som helst :D

2011-06-22 @ 22:49:57
Postat av: Gabbi

phew för en sekund trodde jag att hon skulle förlåta han så lätt jag ba NOOO men rkt bra skrivet :D

2011-06-22 @ 23:14:30
Postat av: Emelie

riktigt bra! :D meer! ;)

2011-06-22 @ 23:20:03
URL: http://emeliejjhedin.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-06-22 @ 23:52:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: amandaaluong :)

Meeeer :D

2011-06-23 @ 00:06:03
URL: http://aamandastankar.blogg.se/
Postat av: Ellen

AS-BRA!

2011-06-23 @ 00:09:35
Postat av: isabell

den är verkligen jätte bra!

jaa han måste fan kämpa.



grym är novellen ialf. :D

2011-06-23 @ 00:16:05
Postat av: Anonym

bra, låt honom kämpa mycket nu! :)

2011-06-23 @ 00:40:50
Postat av: Lovisaaaa

Fan va duktig du är, man blir så jävla inne i novellen!

Längtar efter nästa del!

Sjukt bra! :D <3

2011-06-23 @ 00:46:41
Postat av: Anonym

MER MER MER MIN ÄLSKADE FÖRFATTARE! :D <3.

2011-06-23 @ 00:57:10
Postat av: Lisa'

meeer!:)

2011-06-23 @ 08:23:01
Postat av: Anonym

jääätte bra skrivet!!!

2011-06-23 @ 09:04:39
Postat av: Anonym

åh vad spännande, mer! :D

2011-06-23 @ 09:12:29
Postat av: Cece :)

Våga inte lägga ner den. Kände bara hur tårarna kom på mig och jag vill bara ha meeeeeeeeeeeeeeer! <33

2011-06-23 @ 10:30:07
Postat av: Josefine

SÅÅÅÅ HIMLAAAA GRYYMMT! Fortsätt så!!! Jag undrade om du skulle vilja länka mig. Min blogg har liksom börjat förlora läsare. Skulle vara super tacksam om du kunde det! Kram<333 Jossan!

2011-06-23 @ 14:25:41
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: ciaRA!!!!somlängtar

faan vad bra mermermer!!!

2011-06-23 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: