I'll never let you go, Chapter 2.

- Är det här vi bor? Sa jag med öppen mun när vi gick ut ur taxin. Vi hade landat för 50 minuter sedan och var äntligen framme.
- Yes, ta dina väskor och bär in dom! Du bestämmer rum! Log pappa och jag log tillbaka. Jag sprang in i huset utan mina väskor och letade upp ett snyggt rum.
Jag kollade i flera tills jag stannade vid ett. Det var stort och öppet och väldigt högt i tak. Det fanns även en walk-in-closet här inne! Detta rummet var lätt menat för mig. Jag hörde hur någon harklade sig och jag vände mig snabbt om.

- Dina väskor? Sa pappa som stog i dörröppningen med mina väskor. Jag flinade lite och han skrattade. Han la ner dom och gick sen fram till mig.
- Gillar du rummet? Sa han och jag nickade ivrigt.

- Om jag gör! Jag älskar det! Sa jag och log stort. Pappa nickade stolt och gick sen ut ur rummet.
- TACK PAPPA! Skrek jag efter honom och jag hörde hur han skrattade utanför. Jag log för mig själv och kollade mig runt. Det var bara en säng och ett skrivbord här, min tv och lite andra saker skulle komma imorgon. Jag gick ut till väskorna och tog fram sänglakan och började bädda sängen.

Jag puffade upp kuddarna och la sen in väskorna i rummet. Jag satte mig på sängkanten och tog upp min mobil för att ringa Isabelle. "Hej!" Svarade hon och jag skratade lite."Hej" svarade jag. "Åh, hej Alicia! Har du kommit fram?" " Japp, sitter i mitt nya rum nu! Skitsnyggt, walk-in-closet och allt!" Skrattade jag, "Åh, har alltid viljat ha det! Är avendjuk på dig nu.. Men jag kan inte riktigt snacka, sitter i skolan, haha" Sa hon och suckade.

" Just det, det är ju väldigt stor tidsskillnad, här är klockan 10 på kvällen, föressten så är det måndag!" Sa jag. " Jag vet, det är måndag här med, fast morgon! Men jag måste gå, alla hälsar!Puss" Sa hon och la på. Jag skrattade lite och la ner min mobil. Jag ställde mig upp och började packa upp lite ur väskan. Men jag orkade inte så mycket eftersom jag var välldigt trött. Jag gick ut till mamma och pappa som bärde in väskor.
- Jag går och lägger mig nu! Sa jag och dom nickade.

- Okej, godnatt älsking! Sa mamma.
- Ja, godnatt! Sov gott! Fortsatte pappa och jag log.

- Detsamma, puss.. Sa jag och gick upp på mitt rum igen. Jag tog upp min tandborste och gick sen in på toaletten precis utanför mitt rum. Jag tog även med mig tandkräm och min sminkborttagning. Jag satte på lite tandkräm på tandborsten och borstade snabbt mina tänder. Jag tvättade sen av mig ansiktet. Jag lät mina saker stå kvar och gick sen in på mitt rum.

Jag tog på mig sovkläder och tog sen upp min dator. Jag la mig under täcket med datorn över. När datorn startat igång så loggade jag först in på MSN och öppnade sen upp FaceBook. Jag såg att det var nya förfrågningar på Facebook. Jag addade dom och la sen ner datorn. Jag drog täcket över mig och puffade till kudden. Imorgon så är jag ledig, men på onsdag.. Då är det första skoldagen! Undra hur det kommer gå..
Haha, snart kommer Justin in i bilden också! Men K-O-M-M-E-N-T-E-R-A!!!!


Postat av: emma

asbra! <3 men kan du ha en bild till inläggen oxå? <3 jätte bra! novell! :D

2011-03-26 @ 12:06:59
Postat av: fia

shiiiiiiit bra! :D

2011-03-26 @ 12:10:48
Postat av: Anonym

Verkar lite tråkig men ändå bra

2011-03-26 @ 12:20:29
Postat av: josefine

Skitbra ! längtar tills justin kommer in i bilden ! skulle vara kul om hon inte visste att justin var justin bieber, om du fattar? :) när dom väl träffas . Sen vet jag inte om hon är ett fan eller inte x)

2011-03-26 @ 12:38:08
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeera! Skit bra, :)

2011-03-26 @ 12:51:51
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-26 @ 13:12:05
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: berri

Bra skrivet,fortsätt såhär ;)

2011-03-26 @ 13:59:13
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Julia

B Ä S T! :D

2011-03-26 @ 14:03:43
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Madde

Kommer inte ihåg om jag har kommenterat innan, men mera!

2011-03-26 @ 15:59:00
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-26 @ 17:41:05
Postat av: Anonym

jag kommer int ihåg om jag har kometnerat, men skitbra meeeeeer ikväll nu eller något... :)

2011-03-26 @ 18:03:51
Postat av: julia.

meeeeeeeeeeeeeeeer !

2011-03-26 @ 23:18:23
Postat av: Anonym

mer!

2011-03-26 @ 23:28:13
Postat av: Julle

Hennes kompis sa ju att hon var i skolan va ? Å sen så sa hon att det är måndag nästa dag!? Vrf sitter hon i skolan då?



Ps. Elr så e de jag som e bäng!

2011-03-27 @ 09:38:52
Postat av: Josefina

Skitbra!

2011-03-27 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: