The chosen is you, Chapter 51- Stratford.


Justin's Perspektiv:

När jag såg Sara blev jag helt knäsvag. Hon var så vacker. Jag la armarna runt henne bakifrån och hon vände sig snabbt om.

- Justin.. Sa hon och jag såg direkt hur hennes ögon blev blanka.
- Nej, gråt inte.. Mummlade jag och kramade om henne. Jag tog sen tag om hennes kinder och kysste hennes läppar mjukt. Hon besvarade min kyss och jag märkte nu hur vi var omringade av paparazzis och fans. Fan! Jag tog Saras hand och sprang tillbak till Kenny. Det blev allt livligare och livligare.

Flera poliser och vakter kom medans Sara hade panik. Jag kramade om hennes hand hårt och vi gick snabbt och satte oss i en taxi. Kenny där fram och vi där bak. Det var folk runt hela bilen och taxicahffören vägrade köra för det var för mycket folk. Så tillslut gav Kenny upp och gav han pengar för det.

Direkt när han tagit imot pengarna så gasade han och människorna började gå ifrån bilen. Han körde i full fart därifrån och allt blev välldigt tyst.

Plötsligt så öppnade Sara munnen men stängde den igen. Hon kollade på mig och log. Hon tog av sig bältet och satte sig brevid mig. Och jag viskade tyst i hennes öra "Jag har saknat dig så otroligt mycket, vi kommer ha det så kul här" Sa jag och kysste henne sen mjukt.

Hon log mot mina läppar men besvarade kyssen. Jag visste att folk sett oss på flygplatsen och kanske nu i bilen, men jag hade redan erkänt. Plötsligt så känenr jag att klumpen kom tillbacka i magen, Just det, jag måste berätta för henne. Jag backade undan snabbt och kollade henne djupt i ögonen.

- Jag älskar dig..
- Jag älskar dig också.. Svarade hon med ett leende.
- Lovar du? Vad som en händer? Sa jag och svalde djupt. Hon skrattade lite och nickade.
- Ja det är klart! Vad som händer.. Log hon och när hon såg att jag inte log tillbaka försvann hennes leende.
- Va? Justin vad har du gjort nu? Sa hon med panik i rösten.

- Inget, det är det som är saken.. Suckade jag och lutade mig tillbaka i sätet.
- Va? Sa Sara och jag tänkte precis säga en sak när vi blev avbrytna av Kenny.
- Vi är framme vid hotellet nu, ifall du inte visste så ska vi sova på hotell den första natten för Chaz ochRyan kommer inte förens imorgon Sara! Log Kenny och Sara nickade.

Vi gick sen ut ur bilen och tog våra saker. Dom låg lite överallt eftersom vi slängt in oss i bilen. Jag kollade mot Saras håll hela tiden, hon var så vacker. Jag och Sara hade ett eget rum och Kenny hade sitt. Vi gick upp till vårt rum och kollade oss omkring, det var riktigt fint. Jag la händerna runt Saras midja och vände på henne. Hon log blygt och kollade mig djupt in i ögonen, hon var så vacker.

- Justin jag älskar dig.
- Jag älskar dig mer! Log jag och hon skakade på huvudet.
- Nope, kom! Sa hon och drog ner mig i sängen. Hon la sig lätt på mig och kysste mig mjukt. Det var så underbart att vara i hennes närhet, jag svimmade nästan.

Mina händer la sig försiktigt på hennes rumpa och hon skrattade lite. Jag log mot henne och hon la sig sen på sidan av mig. Jag hörde hur hon andades och jag log stort för mig själv.

- Jag tar en dush.. Mummlade hon och gick in på toaletten. Precis innan hon stängde dörren så la jag foten imellan.
- Jag går ner till lobbyn, så om du kommer ut så kanske jag inte är här! Sa jag snabbt och hon nickade.
Sara's Perspektiv:
'
Jag följde han med blicken medans han gick och log för mig själv. Jag stängde sen dörren och tog av mig kläderna. Jag gick försiktigt in i dushen och satte på vattnet. Det rann sakta ner från kroppen och jag smörjde snabbt in mig med shower gel. Jag shampoonera och balsamera sen håret och log mot spegeln. När jag dushat klart så var spegeln helt immig.

Jag skrattade lite och gjorde små hjärtan. Mitt i allt skrev jag "Justin Bieber in my ♥" och log. Jag torkade mig sen och tog på mig ett rosa linne och ett par jeans-shorts. Det var lite kallare här i Kanada, men inte så farligt. Sen tog jag min mobil, plånbok och nyckeln till rummet och gick sen ut. Jag låste dörren och gick sen ner till lobbyn. Jag möttes av ett leende, Justins leende. Jag log tillbaka och gick och satte mig i hans knä.

- Varför gick du ner hit? Sa jag frågandes.
- Tänkte att vi kunde äta middag eller något? Vad sägs om det? Log Justin och jag log tillbaka.
- Självklart. Vi gick sen hand i hand in mot stan men Kenny en bit bakom oss. Det kändes bra att Justin erkänt om vårt förhållande, nu slipper vi hålla det hemligt.

Det gick inte att kommentera sist, men jag vill att alla kommenterar nu! DÅ FÅR NI NÄSTA, JAG LOVAR!! :D

Postat av: elin

hej! jättebra novell! verkligen! jag undrar bara vad den där låten heter som du la ut i det här inlägget. vill gärna veta det. bryr du dej om mej som läsare till er blogg går du in på http://justindbblogg.bloggplatsen.se och skriver en kommentar om vad den heter i något inlägg som är skrivet av elin !

tack i förhand. skulle verkligen vara jättegulligt om du kan göra det! :d

2011-03-07 @ 11:02:17
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: