The chosen is you, Chapter 55- Stratford.



Jag och Justin bestämmde oss sen för att gå ut ett tag. Vi tog på oss våra yterkläder och jag sprang snabbt upp och hämtade min mobil som luggit på ladning och sen gick vi. Kenny som låg och sov fick sova kvar, det kändes onödigt att väcka honom. Vi kan ta bilen, och sen så tror jag inte att det händer något i en så liten stad. Alla känner alla här.

När vi åkt ett tag så stannade Justin bilen.
- VAd gör du?
- Jag stannar bilen, kommer snart.. Mummlade han och gick ut ur bilen. Han gick ini någon affär. Men jag orkade inte bry mig, han var så otrevlig.

Jag hörde plötsligt hur bagage luckan öppnades och Justin la in någonting. Han sprang sen runt och in i bilen.
- Vad la du in? Mummlade jag och kollade på Justin.
- En sak, Svarade han och nu blev jag sur.

- Asså Justin! Ska du gå runt och vara sur på mig resten av alla dagarna eller? Om du tänker det så går jag va här! Utbrast jag och öppnade bilddören. Precis innan jag gick ut så tog Justin tag i mig.

- Förlåt, gå inte Sara! Men du får veta vad det är sen.. Sa han ledset och drog tillbaka mig i bilen. Jag lutade mig tillbaka i sätet och stängde dörren. Vi började sen sakta men säkert åka ut från stan.

-Vart ska vi? Sa jag efter 20 minuters bil resa..
- Du får se! Sa han och blinkade.

Efter ännu 10 minuter så stannade Justin bilen. Han gick ut och runt till mig.
- Varsegod! Sa han och hjälpte mig ut. Jag log lite och han skrattade. Jag kollade mig omkring och vi var på en stor äng. Det var jätte varmt och fullt med blommor.

Justin gick bak till bilen och tog ut två korgar. En korg med rosa blommor och en med mat. Piknik.
- Här! Sa Justin och gav mig korgen med blommor i. Jag log stort och tog imot dom.
- Aaaw, tack! Gud vad fina! Log jag stort och han log tillbaka.

Jag tog sen hans hand och vi gick en bit ifrån bilen. Justin la ut en filt och vi satte oss på varsin sida av den. Han tog upp två glas och hallon dricka och äpple dricka. Jag tog hallon, Justin äpple. Han tog även upp två kanelbullar. Jag log mot honom och han besvarade mitt leende.

- Förlåt Justin, jag var full.. Sa jag och han såg argt på mig.
- Sara, jag är inte sur på dig för att du kysste 'han', vem det nu är, utan för att du var rikigt full! Jag gillar inte när du dricker, du är bara 14 år.. Du förstör din kropp.
- Jaja, jag fyller 15 snart! Så det så.. Mummlade jag och kollade på honom.
- Gör du?
- Ja? Om exakt 3 veckor och 4 dagar! Flinade jag och han log.
- Just det, 27 juli! Log han och jag log tillbaka.

Jag och Justin satt och pratade ett tag tills vi kände att vi skulle åka tillbaka till Justins mormor och morfar. När vi kom hem till dom så hade dom redan gjort middag, kött och potatis. Medans vi åt så satt vi och pratade om allt möjligt. Jag fick även se lite bilder på Justin var liten, han var verkligen söt. Även fast Justin inte gillade det, så gjorde jag det. Vi packade sen ihop våra saker för vi skulle tydligen sova hos Ryan, Justins kompis. Det var några andra tjejer i min ålder med sa Justin.

Vi sa hejdå till Justins morföreldrar och satte oss sen i bilen påväg hem till Ryan. Det var välldigt tyst, inte pinsam tystnad, utan skön tystnad. När vi åkt i kanske 15 minuter kom vi fram till ett stort vitt hus. Det var en pool och stora träd i trädgården. Det var fullt med blommor och det var riktigt sött. Jag gick nervöst ut ur bilen och Justin tog min hand.
- Kom nu, vi går in! Log han och jag log lite osäkert tillbaka.
Förlåt, den söööög.. Puss Ida♥

Postat av: josefine

varför kan inte jag få ha någon fantasi för!? ;O haha,, skit bra ida ;)

2011-03-07 @ 17:07:21
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Elelta

Hahah den sög inte!:D MMEERR ÄR besallt!:D^*#¤%

2011-03-07 @ 17:13:53
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anna

såklart den inte sög :D nu vill jag veta vad som kommer hända !! (a) :D

2011-03-07 @ 17:35:09
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: elle

NEJ DEN SÖG INTE, DEN ÄGER ! AWESOME !!!!!

2011-03-07 @ 17:36:40
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-07 @ 17:37:15
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer

2011-03-07 @ 17:59:30
Postat av: fia

den sög inte alls?! :O du skriver så sjuuuukt bra, ge oss meeeer! :D

2011-03-07 @ 18:44:09
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-07 @ 19:56:55
Postat av: BIEBER NOVELL

besök!

2011-03-08 @ 19:56:44
URL: http://mydrugisbieber.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: