The chosen is you, Chapter 59.


Justin och Melody!

Saras Perspektiv:

- Jag ska bara packa ihop dom sista sakerna! Vart är Olivia? Skrek jag och Jenna kom inspringades in i mitt rum.
- Hon är påväg hit, vi har bråttom! Flyget till Los Angeles går om 3 timmar, vi måsta vara på flygplatsen om 40 minuter! Skynda Sara.. Utbrast jag och hon nickade.

För 4 månader sen så fyllde jag 15 år, då fick jag i födelsedags present en resa med 2 av mina kompisar. Jag har aldrig kunnat bestämma mig men äntligen så har vi bestämmt vart och när vi ska åka. Los Angeles i 3 underbara veckor..

Jag tog mina saker och jag och Jenna mötte sen upp Olivia. Egentligen fick inte Olivia följa med för hennes föreldrar tyckte hon var för ung. Men eftersom Jenna snart fyller 17 år så gick dom med på det endå.

När vi kom fram till flygplatsen så checkade vi in våra väskor och satte oss sen vid ett litet café. Vi satt och pratade om allt möjligt.

- Så, kommer vi ha det bäst i LA eller kommer vi ha det bäst? Flinade Olivia.
- Bäst! Utbrast Jenna och vi alla skrattade.

- Japp, men hur fick du dina föreldrar att ändra sig? Sa jag och kollade på Olivia.
- Jag snackade med dom, duvet. Har man skills så har man! Sa hon och gav mig en blink. Vi tog sen våra saker och gick på flyget till LA, detta skulle bli den bästa resan NÅGONSIN!

Justin's Perspektiv:

När jag och resten av crewet var framme vid bussarna så såg jag hur Jasmine granskade mig noga. Jag suckade lite och tog ett grepp om Melodys midja.

När Sara lämnade mig, då fanns ingen där. Bara Melody, i alla fall i början. Hon har blivit så konstig, skyller alltid på att hon glömt sina pengar och massa sån bullshit. Jag kände mig sjukt taskig mot Jasmine som tagit tillbaka Melody i teamet, men jag var tvungen. Jag gav Melody en kram och hon log sen mot mig.

- Ska vi åka snart eller? Sa hon lite smått utråkad.

- Ja det ska vi.. Sa jag och vi gick på bussarna. Dansarna hade en egen buss, mamma, scooter, Kenny m.m hade sin. Och jag, Melody, Jasmine, Jessica och Vanessa, min stylist, hade en helt egen. Jag la in mina saker och bussen började åka när alla var på.

- Los Angeles, här kommer vi!

Ojojoj! Ska Justin också till LA? Och kommentera!

Postat av: isabell

shiiit, vad komemr hända nu?

vill ha nästa.:D



men jag fatta inte riktigt så melody har inte varit med i novellen förut? :$

2011-03-16 @ 15:30:32
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-16 @ 15:35:12
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: emma

meeeeer <3333

2011-03-16 @ 15:47:13
Postat av: julia.

meeeeeer, bäst!!!!!

2011-03-16 @ 15:59:36
Postat av: Sandra&Matilda

Ojojoj! Mer :D

2011-03-16 @ 16:11:00
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är ju skit bra på att skirva :) jag kan inte sluta läsa ;)



Sluta inte skriva! du är jätte duktig :D <3

2011-03-16 @ 16:11:34
Postat av: Anonym

OMG ASBRA....men tycker både sara o justin ska bli chockade när dom ser varan på flyg platen i LA sen ska typ hon o jasmine se varan o springa mot varan o typ krams you know sen ska jasmine berättaa o melody är tbx o sara ska typ bli rasande på justin för han var taskig mot jasmine...ps hon ska inte bli avis lr så:)))

2011-03-16 @ 16:29:02
Postat av: Johanna

onej, det lukta problem!!!;) men det är bara kul, plus hela din novell är super duper bra!!!:D

2011-03-16 @ 16:30:06
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: fia

OMB vad bra du skriver, meeeeer! :D

2011-03-16 @ 16:41:19
Postat av: Malin the belieber!

OMB!! Skriv meer!

2011-03-16 @ 18:03:48
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: