The chosen is you, Chapter 60.


Sara's Perspektiv
:
När vi satt på flyget så var det välldigt tyst. Jag suckade och vände mig mot fönsret. Tänk, det har gått mer en ett halvår sen det hände. Dagen då mitt liv blev förstört. Jag har inte kommit över det helt, men jag sitter absolut inte och gråter av det.

Men det Justin gjorde var fel, visst, jag kan ha överreagerat. Men det spelar ingen roll, nu är det försent i vilket fall som helst. Gjort är gjort. Jag slöt ögonen och försökte somna om med det gick inte. Nu när Justin var i mina tankar så gick det inte att få bort dom.

Det fina vi hade som bara försvann på grund av.. mig. Jag gick snabbt in på den lilla toaletten här på flygplanet och tvättade av mitt ansikte. Jag satte mig sen på min plats och försökte somna, inte skulle jag sitta uppe i 10 timmar. Jag slöt mina ögon och jag blev tröttare och tröttar, tillslut somnade jag.

- Vart är våra väskor? Halvskrek Olivia hysteriskt när dom aldrig kom upp på banden.
- Ja? Dom borde väll kommit nu?! Där är en anledning att flyg suger! Mummlade Jenna.

Precis då så såg jag en väska jag kände igen, den var stor och lila med små mönster på sidan. Jag kände igen den så väll, men ifrån vart? Plötsligt märker jag hur Jenna hoppar till. Våra väskor.. Haha, när vi tagit våra väskor började gå så kunde jag inte släppa det med den lila väskan. Jag vet att jag sätt den förut.
- Hur kommer vi till hotellet? Sa Olivia och jag ryckte på axlarna.

- Taxi eller så, kom! Svarade Jenna och vi gick mot utgången. Vi tog den första taxin och sa sen vilket hotell vi bodde på. " Hotel grand delux, LA" skrev han in i sin 'gps' och jag log. Detta kommer bli helgrymt.
När vi senare stannat utanför hotellet och betalat taxin så börjar Jenna och Olivia hoppa upp och ner.
- Vad är det? Sa jag snabbt och kollade på dom.

- Kolla hotellet! Flinade Jenna och jag väne mig om. Jag möttes av världens antagligen finaste hotell. Det var stort och vitt med stora glasdörrar. Vi skrattade alla tre och gick sen in. När vi kom in så kom det direkt fram 2 personer och tog våra väskor för att bära upp dom till rummet. Vi gick sen till lobbyn och fram resepticionen.
- Vi har ett rum, här! Sa jag och gav fram lite papper och våra rum och så.

- Jaha, det var ni som skulle ha extra uppsyn! Ni måste vara hemma på hotellet senast 1 varje natt, annars kommer vi åka ut och leta efter er, ni får inte dricka.. Sa Tjejen i resceptionen.

- Vi fattar galoppen, visa oss bara rummet! Skrattade Jenna och hon suckade. Hon tog ner en nyckel och vi började sen gå upp mot vårt rum. När vi kom in så trodde jag att jag skulle svimma. Det var så fint! Vi tackade och hon gick sen iväg. Det var 3 sovrumm, 2 badrum, 1 hall, och ett soffrum. Det vara stora dubbelsängar och vi hade även en jacusi!

- Wow.. sa Jenna och Olivia i mun på varandra. Jag skrattade lite och dom log.
Efter kanske 2 timmar så började vi göra iordning oss för natten, vi hade trots allt åkt flyg hela dagen. Jag borstade snabbt mina tänder och la mig sen i sängen. Jag hade ett rum, Olivia ett och Jenna ett.

Jag sa godnatt till dom andra och la mig sen i sängen. Plötsligt hör jag hur mobilen plingade till, Justin. Nu smsar han mig, efter 7 månader?! Jag suckade och öppnade meddelandet. " Hur har du det?" stod det och jag log lite. "sådär, saknar att allt inte var som för, saknar dig.." skrev jag och skickade iväg det. Nu insåg jag att det var ett välddigt stort mistag, han skulle säkert missuppfatta det.

Jag fick snabbt ett svar " Gjort är gjort, sáknar dig med.. Men det ´finns en annan i mitt liv just nu, förlåt.." "Vadå förlåt? Vi är ett avslutat kapitel, bara vänner.. Om ens det, men måste sova nu! Godnatt" skrev jag och kände hur det högg till. Jag la undan mobilen och lyckades somna ganska snabbt, men självklart med Justin i mina tankar.

Postat av: Anonym





asbraaa

2011-03-16 @ 21:02:52
Postat av: Anonym

ASSSSSSSSSSSSSS BRA:DD

Men dom bara MÅSTE bli ihop igen!:D

2011-03-16 @ 21:34:16
Postat av: Julia

Jävla melody! Hoooooooooooooooooooooppas att Justin och Sara blir ihop igen! annars vet jag inte vaad :(

2011-03-16 @ 21:36:49
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-16 @ 22:05:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer!

2011-03-16 @ 22:20:59
Postat av: isabell

grrrrrrym. vill bara fortsätta läsa och läsa. hahaha.

tänk om typ justin är på samma hotell som sara och så ses dom 2 i typ hissen bara sådär. hahah



älskar verkligen hur du skriver! :D

2011-03-16 @ 23:16:41
Postat av: fia

Dumma Justin: men det finns en annan i mitt liv nu! Tror han verkligen att Sara inte skulle bli ledsen?

SJUKT bra!!!!!! :D

2011-03-17 @ 07:05:12
Postat av: Anonym

ASBRAAAA :D:D:D meeeeeer !!

2011-03-17 @ 18:35:20
Postat av: Angelica♥

MASSA BRA!

MER! :DD

2011-03-17 @ 21:10:05
URL: http://slostickanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: