My Favorite Girl, Chapter 7 - It's hard to bee Justin Bieber..


OFJM"#¤#"% fd9489302%¤¤# %fGERIOETF, SÅ FIN!

MELANIE'S PERSPEKTIV:

Nästa morgon så vaknade jag av att någon knuffade till mig. Jag öppnade snabbt mina ögon och såg Justin sitta där och le oskyldigt.

- Va? Mummlade jag och smaskade lite med munnen.
- Du är väldigt söt när du sover, ser ut som en prinsessa, sa han med ett litet leende på läpparna. Jag höjde lite på ögonbrynet och suckade.

- Bieber ge dig, sluta glo, sa jag trött och slöt mina ögon igen. Men något sa att han fortfarande glode. Jag öppnade mina ögon ännu en gång, fortfarande med Justin som glodde på mig.
- Men ja, vad är det? Sa jag surt och satte mig nu upp.

- Nä inget, hade tråkigt. Ville få upp dig. Sa han med ett leende. - Och så är du väldigt söt när du sover, påpekade han och jag log lite generat. Jag kollade mig omkring och såg att det bara var jag och Justin här.
- Vart är..

- Dom gick och åt frukost inne i stan, dom orkade inte vänta på oss eftersom vi sov! Avbröt han mig och jag skrattade.

- Justin.. Sa jag och sträckte lite på mig. Jag ställde mig sen upp och gick in på toaletten med Justin precis bakom mig. Han slank förbi mig och tog sen fram sin tandborste. Under tystnad satte han på tandkräm och skulle precis börja borsta sina tänder innan jag knuffade han åt sidan.

- Jag var här först, sa jag och flinade lite. Han skrattade och skakade på huvudet.
- Nää.. Sa han och puttade nu mig åt sidan. Jag tog tandkräms burken och tryckte ut lite tandkräm för att sedan kleta ut det på Justins panna. - MELANIE! Utbrast Justin och tog tandkräms burken ur mina händer. Jag skulle precis gå ut ur badrummet när Justin stoppade mig. Han låste dörren och ställde sig framför den.
- Nu du.. Mummlade han och log mot mig.

- Justin, var snäll, jag skojade bara lite, sa jag tyst men han skrattade bara. Han tryckte ut lite tandkräm på sitt finger och kletade sen in det i mitt hår. - JUSTIN, DET DÄR VAR LÅGT! Utbrast jag och sprang fram till dushen. Drog fram shampoot och öppnade locket. Jag tryckte ut så mycket jag kunde på Justin och det mesta hamnade på hans kläder. Jag log sen stolt mot honom innan jag öppnade dörren, tryckte ut honom ur rummet och stängde sen dörren samtidigt som jag låste.

- Men Melanie, öppna då! Var inte så taskig, sa Justin surt från utsidan av toaletten.
- Nej, aldrig, skrattade jag och lot stollt för mig själv.

Jag tog sen upp min mobil för att knappa in ett meddelande till Caroline. "Jag tar en dush, Justin klanten kletade in tandkräm i mitt hår! Haha, men är det okej att jag lånar din dush, och isf, vart finns handukar? :-)" Skrev jag och fick snabbt ett svar " Såklart du kan! Haha aw, så sött av honom ;-) Dom finns i hyllan över handfatet." Stod det och jag log för mig själv. Jag la sen undan mobilen och började dra av mig kläderna.

Jag gick sen in i dushen. Vattnet rann sakta ner för min kropp medans jag tänkte efter. När jag dushat klart tog jag en handduk och satte den runt håret, och torkade av min kropp.

Jag tog sen på mig mina kläder och borstade nu mina tänder, utan massa kladd. Jag tog upp den våta handduken och hängde upp den och öppnade sen försiktigt dörren. Jag kollade mig omkring, ingen Justin. Jag gick in på Caroline rum och såg Justin i sängen. Han hade bytt om, antagligen för jag stänk ner hans kläder med shampoo. Jag gick försiktigt fram till honom och såg att han sov.

Hans ögon var röda och jag såg att han gråtit. Jag kollade ner på honom och smekte hans kind lite lätt. Min blick gled ner till hans hand där han höll i en mobil. Jag låste försiktigt upp den och såg att han var inne på en konservation, mellan han och en tjej. Hon verkade vara han flickvän. Jag läste igenom det senaste meddelandet och suckade. Det var ett gräl. Jag la sen ner mobilen i hans hand och granskade han länge. Det kan inte vara lätt att vara Justin Drew Bieber..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INTE VÄRDENS ROLIGASTE OCH KONSTIGT! Men iaf något, och kommentera.

Och asså jag älskar er! Ni gör det så mycket roligare för mig och Elma att skriva. Vissa gånger när vi inte skrivit och inte orkar, så gör vi det endå för att ni är så underbara! kom ihåg det, NI ÄGER! ♥

Postat av: Malin

OMB!! Meeer! :) <3

2011-05-05 @ 22:46:39
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-05 @ 22:49:58
Postat av: Stina

Omg Meeeer

2011-05-05 @ 23:43:34
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GRYM!

2011-05-06 @ 00:13:33
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-06 @ 06:33:37
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Eleltaaa

Ni är bästt på att skriva noveller!!!! MERR ♥♥ Ikväll:)

2011-05-06 @ 07:37:37
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

det här var lungt det bästa kapitlet hittills :D skitbra

2011-05-06 @ 09:11:36
Postat av: Johanna

OH MY FUCKING BIEBER :D SÅ HIMLA BRA. Kärlek bråk och bus;) suuuuper bra <3

2011-05-06 @ 09:28:10
Postat av: Gabbi

SNÄÄÄÄLLA skriv ett till idag självklart inget måste men vill så gärna veta fortsättningen ^^

2011-05-06 @ 15:27:46
Postat av: Sandra&Matilda

MER :D

2011-05-06 @ 16:35:10
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: sofia

awww, stackars justin! :'( tkr inte att selena är så snäll mot honom, tkr jätte synd om honom! :/

meeeer, ÄLSKAR novellen! :D

2011-05-06 @ 16:35:43
Postat av: Ellen

Jätte bra , meeer !

2011-05-06 @ 17:21:04
URL: http://lnsjoberg.blogg.se/
Postat av: Saida

Jusin är så söt jag älskar han !<33

2011-05-06 @ 19:18:02
URL: http://saidazzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bästa kapitlet hittills ! :D

2011-05-06 @ 21:56:24
Postat av: Josefina

Omb Omb Omb Omb meeeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!!!!!

2011-05-06 @ 23:28:13
Postat av: Linnea :)

jätte bra !!!

2011-05-06 @ 23:33:56
Postat av: Daniella

Fick tårar i ögonen :)<33 I love it!:)<33

2011-05-07 @ 08:12:39
Postat av: Anonym

SKIT BRA:D MER:)

2011-05-07 @ 09:34:03
Postat av: Julia

Hej, Idag är det ju en svensk Bieber parad och Jag och Amanda(Min andra blogg skrivare) har tänkt och göra lite nytta här hemma när vi inte är i stockholm så vi ska försöka att få #swedishbieberparade till en TT så det skulle vara snällt om du la på ut att alla ska twittra det och såklart göra det själv massor av gånger på twitter.



OBS : Skriv det bara en gång per tweet för annars räknas det som spamm.

Skriv det isåfall också, Tack.

Vi ska få Bieber till sverige.



Även ni som ser detta sprid vidare detta i hela Sverige och få andra länder att hjälpa oss

2011-05-07 @ 13:13:19
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

MIn nya favo!<3 more

2011-05-08 @ 23:16:35
Postat av: Josefina

Oh My Fucking Bieber meeeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-10 @ 15:55:39
Postat av: jennie

omg så bra !!!!!!

2011-05-10 @ 17:22:11
Postat av: sara

Merrrrrrr !! Idag snälla.

2011-05-10 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: