My Favorite Girl, Chapter 8 - A trip..

Hans ögon var röda och jag såg att han gråtit. Jag kollade ner på honom och smekte hans kind lite lätt. Min blick gled ner till hans hand där han höll i en mobil. Jag låste försiktigt upp den och såg att han var inne på en konservation, mellan han och en tjej. Hon verkade vara han flickvän. Jag läste igenom det senaste meddelandet och suckade. Det var ett gräl. Jag la sen ner mobilen i hans hand och granskade han länge. Det kan inte vara lätt att vara Justin Drew Bieber..

Jag ställde mig upp medans jag sträckte lite på mig. Jag gick sedan långsamt fram till fönstret och kollade ut. Jag drog upp min mobil och knappade snabbt in Carolines nummer för att sedan ringa upp.

- Ja hallå? Hörde jag Carolines ljusa röst säga. Jag log för mig själv för att sedan börja prata.
- Ja, hej, det är Mel..
- Åh, hej Mel! Är ni hos mig?
- Ja, det är vi, eller ja.. Justin sover, men tänkte bara fråga, vart är ni? Mummlade jag och jag hörde Chaz höga skratt i bakgrunden.
- Vi är påväg hem till mig, väck Justin! Annars kommer Chaz och Ryan göra det, fast ja.. Jag drog Justin föredrar att du gör det. Sa hon och jag log lite samtidigt som jag skrattade.
- Jag väcker han, men aja. Skynda, puss! Sa jag och la på innan hon hann svara. Jag vände mig sen om och möttes av Justin ansikte.

- JUSTIN! Du skrämmer ju livet av mig! Utbrast jag och backade några steg.
- Jo, jag vet! Det var menningen.. Mummlade han och hjäspade lite. Jag log lite och plötsligt öppnades dörren. Jag vände mig snabbt ditt och såh Chaz och Caroline stiga in.
- Vart är  Ryan? Mummlade jag och båda började skratta.
- Han däckade i soffan där nere..
-Haha vad sött! Sa jag och dom nickade.

- Jodå! Jag vet.. Sa Chaz och flinade lite. Han vände sig sen mot Caroline innan dom båda bytte några blickar som jag inte kunde tyda. Båda flinade innan dom rusade ut ifrån rummet. Jag skrattade lite och vände mig sen mot Justin. Han satt på sängkanten med mobilen i handen.
Han satt och skrev något. Jag såg på hans blick att han inte mådde bra av det. Hans mobil pep till innan han stönade och jag log lite snett.

- Vill du berätta? Sa jag och han ryckte på axlarna.
- Va? Sa han och kollade upp på mig med en frågande blick. Men han fattade, men ville inte visa det. Jag kollade på honom länge innan jag suckade.
- Nä inget, skitsamma.. Mummlade jag och gick ut ur rummet och ner till dom andra som nusatt i soffan.
- Varför stack ni bara? Sa jag och log lite. Dom skrattade samtidigt som domryckte på axlarna.
- Vi ville ner, sa Caroline och jag nickade efterblivet. Jag hörde hur Justin kom ner i rummet och han gick och satte sig brevid Caroline.

- Aja, men jag drar ut lite, sa jag och alla nickade förutom Justin. Han granskade mig länge innan han tillslut ställde sig upp och log lite.
- Och jag följer med! Sa Justin med ett flin men jag svarade inte. - Om jag får såklart! Fortsatte han och jag nickade.

-Såklart du får..
- Så, vart ska vi? Sa jag lite tyst när vi kommit ut ur dörren. Just nu gick vi längst gatanoch Justin log lite.
- Har du bott här länge? Sa han och jag skakade på huvudet. Han log lite samtidigt som han nickade. -Okej, kan jag visa dig ett ställe?
- Ja såklart, varför inte, svarade jag och han log mot mig.
- Okej, kom. Vi tar bilen! Sa han och jag nickade.
- Okej..

Vi satte oss sen i bilen och Justin började långsamt köra framåt. Vart? Det visste jag inte. Jag granskade honom länge och såg hur koncentrerad han var på vägen. Hans gyllenbruna hår sveptes snabbt åt sidan och slutade som en av hans kända "Hairflipp". Hans haselbruna ögon vände sig mot mig och mötte mina ögon. Jag drog bort min blick och vände den mot vägen istället. Justin började skratta lite ochjag log för mig själv. Jag slöt sen mina ögon.
- Hallå, Melanie? Hörde jag Justins varma röst säga och han skakade mjukt om mig. Jag öppnade mina ögon och såg att vi var framme, jag hade somnat.

- Oj, förlåt.. Sa jag generat och kollade ner i marken.Han skrattade lite och min blick följde med. Jag kollade ut genom dörren och allt var så fint. För fint.

FÖRLÅT FÖR SÅ SENT KAPITEL! MEN ASSÅ DETTA ÄR TREDJE GÅNGEN JAGSKRIVER DET,OCH DET ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS SÄMSTA, MEN DET BLEV SÅ JOBBIGT  ATT SKRIVA OM 24/7!!!! Men aja. Bara så ni vet så älskar vi er♥ Ovh btw, egentligen skulle Elma skriva detta men hon gjorde inte det!!!! Puss.

Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-11 @ 20:52:41
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-11 @ 21:09:43
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var bra!!! hoppas nästa kommer imorn :D:D:Dgärnalååångt :D

2011-05-11 @ 21:09:44
Postat av: Anonym

det var bra!!! hoppas nästa kommer imorn :D:D:Dgärnalååångt :D

2011-05-11 @ 21:09:57
Postat av: sofia

awww! men tkr synd om justin det där med smsen..

skit bra iaf! :D

2011-05-11 @ 21:17:22
Postat av: Mathilda

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 21:45:59
URL: http://justinbiebernovell.bloggplatsen.se
Postat av: Josefina

Oh My Fucking Bieber ok tjejer jag har bara ett ord att säga er... AMAZING!!!!!!!!!!

2011-05-11 @ 21:53:35
Postat av: Stina

meeer :)

2011-05-11 @ 22:38:40
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker det var okej! Älskar er blogg jättemycket.

Men försöka att lägga in typ varje dag typ?

2011-05-11 @ 22:54:13
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-11 @ 22:57:47
Postat av: Annx

Skit bra!

2011-05-12 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn (Och snälla , var inte anonym):
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar: